کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سامسونگ گوشی ارزان‌قیمت Galaxy J1 mini را معرفی کرد


کد خبر : ۲۰۶۲۷پنجشنبه، ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳:۴۷۴۴۵۲ بازدید

اگر به دنبال ارزان‌ترین گوشی سری گلکسی سامسونگ هستید این شرکت به‌تازگی گوشی Galaxy J1 mini را برای شما معرفی کرده است! این گوشی ...
سامسونگ گوشی ارزان‌قیمت Galaxy J1 mini را معرفی کردسامسونگ گوشی ارزان‌قیمت Galaxy J1 mini را معرفی کرد

اگر به دنبال ارزان‌ترین گوشی سری گلکسی سامسونگ هستید این شرکت به‌تازگی گوشی Galaxy J1 mini را برای شما معرفی کرده است! این گوشی با هدف عرضه در کشورهای جهان سوم به بازار خواهد آمد.

به گزارش ایران جیب به نقل از فارنت، با وجود این‌که سامسونگ هنوز قیمت Galaxy J1 mini را اعلام نکرده اما از آن‌جا که مشخصات آن شباهت زیادی به Galaxy J1 Nxt با قیمت 88 دلار دارد انتظار داریم این گوشی جدید نیز با قیمتی کمتر از 100 دلار به بازار عرضه شود.

Galaxy J1 mini به صفحه‌نمایشی 4 اینچی TFT با وضوح WVGA (480 در 800 پیکسل) عرضه می‌شود. پردازنده 4 هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی نامعلومی در قلب این گوشی با 768 مگابایت رم کار می‌کند که به ادعای سامسونگ برای اجرای بازی‌های سه‌بعدی نیز کفایت می‌کند. این گوشی با دوربین‌های 5 مگاپیکسلی CMOS در پشت و 0.3 مگاپیکسلی VGA در جلو، اندروید 5.1 آب‌نبات چوبی و باتری 1500 میلی‌آمپرساعتی عرضه خواهد شد. به گفته سامسونگ این باتری می‌تواند تا 8 ساعت مکالمه 3G، 7 ساعت وب‌گردی و 29 ساعت پخش موسیقی را دوام بیاورد.

این گوشی با ضخامت 10.8 میلی‌متر در رنگ‌های مشکی، طلایی و سفید عرضه شده و به اتصالات 3G، GPS، وای‌فای b/g/n، WiFi Direct و بلوتوث 4 مجهز است و طبق انتظار خبری از شارژ سریع و یا 4G در J1 mini نخواهد بود. سامسونگ هنوز اطلاعاتی درباره قیمت دقیق و یا زمان عرضه این گوشی منتشر نکرده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها