کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حضور 2 وزیر و 50 فعال اقتصادی عمان در چابهار


کد خبر : ۲۰۴۶۰شنبه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳:۴۷۱۱۶۵ بازدید

علی بن سعود السنیدی وزیر صنعت و تجارت و احمدبن محمد الفطیسی وزیر حمل ونقل به همراه 50 فعال اقتصادی کشور عمان ظهر شنبه با کشتی ...
حضور 2 وزیر و 50 فعال اقتصادی عمان در چابهارحضور 2 وزیر و 50 فعال اقتصادی عمان در چابهار

علی بن سعود السنیدی وزیر صنعت و تجارت و احمدبن محمد الفطیسی وزیر حمل ونقل به همراه 50 فعال اقتصادی کشور عمان ظهر شنبه با کشتی هرمز وارد بندر چابهار شدند.

هیات عمانی در بدو ورود در اسکله چابهار مورد استقبال علی اوسط هاشمی استاندار سیستان وبلوچستان، محمد سعیدنِژاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور، حامد علی مبارکی مدیرعامل منطقه آزاد و احمدعلی موهبتی فرماندار چابهار قرار گرفتند.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی روز شنبه در حاشیه مراسم استقبال از این هیات اظهارکرد: هیات تجاری و اقتصادی کشور عمان برای نخستین بار به ایران سفر می کند و از اهداف آن بازدید از طرح توسعه بنادر، شهرک پتروشیمی مکران، ظرفیتهای بندر و منطقه آزاد و تسهیل در مراودات تجاری، سرمایه گذاری، ترانزیت و ترانشیب است.

محمد سعیدنژاد افزود: این هیات فرصت های سرمایه گذارای در چابهار را بررسی و در آینده در این بندر فعالیت تجاری، اقتصادی و ترانزیت را انجام می دهند.

وی گفت: افزایش مناسبات تجاری دو کشور و بنادر چابهار و عمان یکی دیگر از اهداف سفر این هیات بلندپایه است.

وی بیان کرد: در این سفر یک روزه کارگروه های بنادر و سرمایه گذاری، بانک و بیمه، صنعت و تجارت با حضور استاندار سیستان وبلوچستان و 2 وزیر کشور عمان و فعالان اقتصادی در چابهار برگزار می شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها