کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اطلاعات بیشتر از جدیدترین محصول هیوندای


کد خبر : ۲۰۴۰۸شنبه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸:۴۷۱۱۴۷۵ بازدید

حدود یک ماه پیش بود که خبرهایی از عرضه اولین خودروی تمام برقی هیوندای با نام iOniq شنیده شد. آیونیک در حقیقت همان خودروی زیبایی ...

حدود یک ماه پیش بود که خبرهایی از عرضه اولین خودروی تمام برقی هیوندای با نام iOniq شنیده شد. آیونیک در حقیقت همان خودروی زیبایی بود که این خودروساز نامدار کره‌ای پروژه هیبریدی‌هایش را با آن به کمال رساند. حالا خبر می‌رسد که ویرایش تمام برقی آن مراحل نهایی آزمون فنی را پشت سر گذاشته و آماده به عرضه است.

آیونیک دارای باتری‌های 28 کیلووات‌ ساعتی است که شرکت ال‌جی آن را برایش طراحی کرده است. برآورد شده که با یک بار شارژ کردن باتری‌ها می‌توان تا 169 کیلومتر با آن پیمایش داشت. توان معادل‌سازی شده موتورهای الکتریکی تقریبا 117‌اسب‌بخار است. با این خروجی می‌تواند به سرعت نهایی 150 کیلومتر در ساعت برسد.

اعداد و ارقامی که نشان می‌دهد این کره‌ای هدف‌های جهانی در سر دارد. آیونیک برقی با قیمت پایه 32 هزار و 400 دلار و قیمت نهایی 34 هزار و 800 دلار به تیراژ تنها 4000 دستگاه تولید خواهد شد. رقابت این خودرو با تویوتا پریوس و کیا Niro پنهان کردنی نیست. نسخه هیبریدی این خودرو با اینکه به تازگی راهی بازارهای آسیایی شده ولی با این حال موفقیت مناسبی را کسب کرده است.
 

38mq5jw5lba00zuwlu.jpg

i0p8a2lf5if5gz3oee3v.jpg

3inmacxsiw6ztot4tu.jpg

l7wj80yzblycdcnh00r8.jpg

9mtb6xl9herdwi4h6xms.jpg

c0ogbij5pd99qvu4aq5e.jpg

rrtgr7wxoj4zraha30qq.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها