کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شرکتی اسپانیایی هتلی مجلل در متل قو افتتاح می‌کند


کد خبر : ۲۰۳۹۹جمعه، ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳:۴۷۳۳۵۹ بازدید

گروه هتل‌های زنجیره‌ای ملیا اعلام کرده است که قصد دارد در ایران هتلی مجلل راه‌اندازی کند.
شرکتی اسپانیایی هتلی مجلل در متل قو افتتاح می‌کندشرکتی اسپانیایی هتلی مجلل در متل قو افتتاح می‌کند

گروه هتل‌های زنجیره‌ای ملیا اعلام کرده است که قصد دارد در ایران هتلی مجلل راه‌اندازی کند.

به گزارش ایران جیب، این شرکت اسپانیایی گفته که قصد دارد نخستین هتل مجلل خود در ایران را در سلمان‌شهر (متل قو) در حاشیه دریای خزر افتتاح کند.

بنا بر بیانیه این شرکت هتل پنج ستاره "گران ملیا قو" برجی 130 متری با 319 اتاق مجلل خواهد بود که اکنون در حال ساخت است و احتمالا از سال آینده آماده بهره‌برداری خواهد بود. ساخت این هتل و مجموعه اطراف آن از چند سال پیش با سرمایه‌گذاری احد عظیم‌زاده، سرمایه‌دار ایرانی آغاز شده بود.

در کنار این هتل دو برج مسکونی نیز ساخته می‌شود و علاوه بر باشگاه ورزشی، استخر و رستوران، دارای مرکز خریدی هم است که چندی است آغاز به کار کرده است. زیربنای این هتل و زیرمجموعه‌های آن حدود 180 هزار متر خواهد بود. این نخستین هتل خارجی کنار دریا خواهد بود که در چهار دهه گذشته در ایران افتتاح می‌شود.

بر اساس گزارش موسسه تحقیقات مالی"یورومانیتور اینترنشنال" در پنج سال آینده حدود 900 هتل در کشورمان ساخته خواهد شد و 25 درصد به گردش مالی هتل‌داری در ایران خواهد افزود.

دولت پیش‌بینی می‌کند که تعداد مسافران خارجی خود را که اکنون 5 میلیون نفر در سال است در ده سال آینده، به 25 میلیون نفر در سال برساند. بیشتر هتل‌های پنج ستاره ایران در گذشته توسط شرکت‌های خارجی از جمله هیلتون، شرایتون و هایت بنا شدند. اما در سال های اخیر فعالیت این شرکت‌ها در ایران قطع و کمتر هتل مجللی در چهار دهه گذشته در ایران ساخته شد. پس از توافق هسته‌ای کشورمان با قدرت‌های جهان، توریسم از مهمترین صنایع مورد توجه شرکت‌های خارجی بوده است. اخیرا شرکت فرانسوی نووتل (Novotel) و شرکت ایبیس (Ibis) در نزدیکی فرودگاه امام خمینی تهران دو هتل افتتاح کرده اند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها