کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

2 پژوی دیگر از ایران خودرو برای بازار ایران / تصاویر


کد خبر : ۲۰۳۸۶پنجشنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵:۰۰۲۰۲۲۳ بازدید

پژو 308 و 508 دو محصول جدیدتر از ایران خودرو می باشند که خود را برای ورود به بازار ایران آماده میکنند .

در نمایشگاه توانمندی های صنعت خودروی تهران 2 پژو جدید در غرفه ایران خودرو در معرض نمایش عمومی قرار گرفت.

2 خودروی پژو که در غرفه ایران خودرو به نمایش درآمده بود شامل پژو 308 و 508 بودند که توجه بازدیدکنندگان در نمایشگاه را به خود اختصاص داده بود.
 



پژو 308 :

شرکت خودروسازی پژو که با نمونه های قدیمی تر توانسته بود بازار خودروهای هاچ بک را در دست بگیرد و موفق عمل کند خودروی پژو 308 را روانه بازار کرده است.
 
کمپانی پژو با معرفی مدل 308 ، صدر جدول بهترین‌های کلاس خودرهای هاچ‌بک جمع و جور را نشانه رفت. هاچ‌بک جدید پژو به نسبت مدل‌های پیشین بزرگتر و کارآمدتر شده است و به وضوح ذوق و سلیقه خاص فرانسوی‌ها در کیفیت ساخت و طراحی کابین آن دیده می‌شود.
 
نسل قبلی 308 توانایی رقابت با بهترین‌های این کلاس مانند فولکس‌واگن گلف را نداشت اما به نظر می‌رسد که نسل جدید ارائه کننده یک بسته کامل باشد. این مدل از یک شاسی سبک وزن بهره مند است که در مقایسه با نسل قبلی 140 کیلوگرم سبک‌تر می‌باشد؛ این کاهش وزن کاملاً تاثیر مثبتی در بهبود کیفیت سواری 308 داشته است.

پژو 308 در کشور امارات با قیمت پایه 77.000 درهم عرضه میگردد . 

jq22a6qhkts5i905a2cn.jpg

c966263h6141j8x8433.jpg


 



پژو 508 :

از زمره خودروهایی که بزرگ‌ترین سازنده کشورمان قصد ورودش را به بازار دارد، خودروی فرانسوی پژو 508 است. این خودرو یک سدان نسبتاً بزرگ و از لحاظ ابعادی، در حد مدل‌هایی همچون هیوندای سوناتا و تویوتا کمری و… است.

ورود این محصول به بازار کشورمان می‌تواند تا حد زیادی به عرصه رقابت در این سگمنت خودرویی دامن زده و حق انتخاب بیشتری را نصیب خریدار ایرانی نماید؛ و حتی در صورت پیش گرفتن استراتژی مناسب از طرف واردکننده، موفقیت اش را در این کلاس تضمین و استمرار فروشش را در بازار تثبیت کند. البته وقوع همه این موارد، تنها و تنها به فاکتور قیمت و پشتیبانی خدمات یدکی مناسب از آن بستگی دارد وگرنه بر این خودرو همان خواهد رفت که پیش از آن بر مدل 407 رفته بود، محصولی که قربانی قیمت‌گذاری نامناسب و طمع‌ورزی طرف ایرانی شد و هنوز نیامده از عرصه رقابت در بازار حذف شد.

پژو 508 در کشور امارات با قیمت پایه 106.000 درهم عرضه میگردد .

p18ogh2tyl265efgkv0.jpg

csags7vyecvq89bz4aa0.jpg

zeopmnmasjlcaqcreb88.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها