کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جزئیات نرخ نوروزی خدمات آرایشگاه‌های مردانه


کد خبر : ۲۰۳۳۹چهارشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۳:۴۷۴۴۰۰ بازدید

رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه با اعلام پلمب آرایشگاه‌های مردانه بدون مجوز از 15 فروردین سال آینده گفت: نرخ خدمات آرایشگاه‌های مردانه ...

رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه با اعلام پلمب آرایشگاه‌های مردانه بدون مجوز از 15 فروردین سال آینده گفت: نرخ خدمات آرایشگاه‌های مردانه برای ایام پایانی سال براساس درجه بندی کیفی 10، 12 ، 15 و 30 هزار تومان است.

مصطفی گواهی اظهار کرد: نرخ آرایشگاه‌های مردانه تا پایان سال جاری تغییری نخواهد داشت و آرایشگاه‌ها مکلف‌اند خدمات خود را بر اساس نرخ  سال جاری ادامه دهند.

وی افزود: سال آینده نرخ های جدید خدمات آرایشگاه های مردانه اعلام می‌شود که شامل 20 تا 25 درصد افزایش قیمت است.

رئیس اتحادیه آرایشگاه داران مردانه ادامه داد: نرخ مصوب آرایشگاه‌های مردانه براساس درجه بندی 15،12،10 هزار تومان و آرایشگاه‌های ممتاز 30 هزار تومان است که ویژه سالن داران دارای خدمات ویژه است.

وی تصریح کرد: به خانواده‌ها توصیه می‌شود که تنها به آرایشگاه‌هایی مراجعه کنند که دارای پروانه کسب بوده و آموزش‌های لازم را در خصوص مشتری مداری، بهداشت و حرفه ای دیده‌اند.

گواهی با اعلام اینکه از 15 فروردین سال 95 کلیه آرایشگاه‌های بدون مجوز شناسایی و پلمب می شود گفت: براساس دستور آمده از سوی اتاق اصناف تهران این واحد‌ها تا مدت یاد شده پلمب نمی‌شود و اجازاه فعالیت خواهند داشت اما درصورتی که شکایتی از آنها انجام شود به آن رسیدگی می‌کنیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها