کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

3 پژوی جدید ایران خودرو بالاخره در ایران رونمایی شد / تصاویر


کد خبر : ۲۰۲۶۱یکشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸:۳۷۲۶۸۵۵ بازدید

در نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو ایران که امروز در تهران افتتاح می شود، از سه پژوی جدید ایران خودرو رونمایی خواهد شد. این خودروها شامل پژو 208، پژو ...

در نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو ایران که امروز در تهران افتتاح می شود، از سه پژوی جدید ایران خودرو رونمایی خواهد شد. این خودروها شامل پژو 208، پژو 2008 و پژو 301 است که بنا به گفته مدیر عامل ایران خودرو قرار است از سال آینده وارد بازار کشور شود.

 نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو ایران تا دوازدهم بمدت چهار روز با حضور بزرگان صنعت خودرو در تراز جهانی با مشارکت صاحبان صنعت برگزار می شود.

این نمایشگاه در 28 هزار متر مربع از فضای نمایشگاهی شامل 18 هزار متر مربع فضای سرپوشیده و 10 هزار متر مربع فضای باز در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شده است.در این نمایشگاه 183 شرکت قطعه ساز ، 12 شرکت خودروساز ، 35 شرکت سازنده ماشین الات ، 23 شرکت دانش بنیان ، 11 شرکت در بخش تست و ازمون ، 8 شرکت فعال در بخش انرژی ، 6 شرکت لیزینگ و فروش ، 7 شرکت خدمات پس از فروش و 24 شرکت فعال در حوزه سرمایه گذاری حضور دارند .

در حاشیه نمایشگاه صنعت خودرو ایران علاوه بر اعطای جایزه طراحان صنعت خودرو و حضور برخی از طراحان بنام ایرانی ، خودروهای کلاسیک به نمایش گذاشته خواهد شد و تست و ازمون جاده ای ، کارتینگ و رالی تهران تا شمال با مشارکت و حمایت خودروسازان برگزار می شود .سومین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران هم روزهای 10 و 11 اسفند در محل ساختمان اجلاس سران برگزار می شود.

در دو روز برگزاری این همایش با عنوان رقابت پذیری و همکاری های بین المللی 75 سخنرانی در قالب 13 پنل تخصصی و 4 جلسه عمومی با حضور صاحبنظرانی از المان ، فرانسه ، ایتالیا ، انگلستان ، سوئیس ، سوئد ، هلند ، دانمارک ، بلژیک ، اتریش ، جمهوری چک ، ژاپن ، کره جنوبی ، عمان ، کویت ، امارات عربی متحده ، هند ، پاکستان ، چین ارائه خواهد شد.شرکت رنو فرانسه برای توسعه تولیدات خود در ایران نشست مشترکی با قطعه سازان داخلی در حاشیه نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو ایران برگزار می کند .

انجمن قطعه سازان ایران هم قرارداد و تفاهمنامه های جداگانه ای بمنظور صادرات با چهار انجمن معتبر قطعه سازی دنیا از جمله انجمن قطعه سازی انگلستان ، هندوستان و فرانسه امضا خواهد کرد .16 شرکت خودروساز شامل اسکانیا ، رنو ، پژو ، فیات ، ایسوزو ، نیسان ، تویوتا ، مزدا و فولکس واگن و چند شرکت خودروساز از چین در این همایش و نمایشگاه شرکت دارند.

طی 3 تا 4 سال اینده شاهد تحولات اساسی در صنعت خودرو خواهیم بود چرا که ادامه فعالیت صنعت خودرو با تولیدات فعلی امکانپذیر نخواهد بود .


تصاویر 3 محصول جدید پژو در ایران :

xgtjlud9wyc812i2ay1r.jpg

igu601nqizunu23ur8kj.jpg

y18uqsu5yalvrxq133bn.jpg

r643p5tkaa93cj2uuy.jpg

6uloohv8leeomrjgaloy.jpg

smh9ql4uahfvlvexzs6a.jpg

ya6c6c3k46lrfwaoyex5.jpg

3ob6nfzfpkhni3gn31.jpg

8xjh37eumpbo41jdktj7.jpg

qeaanjzzjwkroxyddgx.jpg

v3e36xdopb1frzyhhpk.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها