کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

افزایش 2.5 برابری صادرات خودروهای کره‌ای به ایران


کد خبر : ۱۹۷۱۰جمعه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸:۱۷۳۵۷۷ بازدید

یکی از مدیران شرکت هیوندای موتور گفت، شرکت های هیوندای موتور و کیا موتورز کره جنوبی قصد دارند در سال 2016 ، 60 هزار دستگاه خودرو به ایران ...
افزایش 2.5 برابری صادرات خودروهای کره‌ای به ایرانافزایش 2.5 برابری صادرات خودروهای کره‌ای به ایران

یکی از مدیران شرکت هیوندای موتور گفت، شرکت های هیوندای موتور و کیا موتورز کره جنوبی قصد دارند در سال 2016 ، 60 هزار دستگاه خودرو به ایران صادر کنند که نسبت به سال قبل رشد 2.5 برابری خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری کره هرالد،  یکی از مدیران شرکت هیوندای موتور گفت، شرکت های هویندای موتور و کیا موتورز کره جنوبی قصد دارند در سال 2016، 60 هزار دستگاه خودرو به ایران صادر کنند.

جئونگ جین هانگ، مدیر عامل شرکت هیوندای موتور گفت: «این گروه هدفگذاری فروش خود را نسبت به 25 هزار دستگاهی که سال گذشته به ایران صادر کرده بود، 140 درصد افزایش داده است.»

صادرات محصولات شرکت هیوندای موتور به ایران در سال 2012 پس از تشدید تحریم ها علیه این کشور متوقف شد.

همچنین این شرکت خودروسازی کره ای صادرات محصولات سی کی دی خود به ایران را افزایش خواهد داد. سی کی سی به محصولات نیمه مونتاژی گفته می شود که در بازار مقصد مونتاژ می شود.

وزارت تجارت، صنعت و انرژی کره قرار است برای حمایت از افزایش واردات شرکت های کره ای به ایران، این شرکت ها را در حل مشکلاتی که ممکن است در یافتن بازار جدید با آن مواجه شوند، یاری کند.

جو هیونگ هوان، وزیر تجارت کره گفت: «انتظار می رود صادرات به ایران امسال 5.8 درصد و در سال آینده 6.7 درصد رشد داشته باشد. دولت یک سیستم پرداخت ثابت ایجاد خواهد کرد و حمایت های مالی از شرکت های کره ای را تقویت خواهد نمود.»



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

سایت شب

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها

بستن
سایت شب