کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مزایده بخش دوم اموال مه آفريد خسروي


کد خبر : ۱۹۵۲دوشنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۸:۴۴۴۵۱۰ بازدید

مزایده بخش دوم اموال مه آفريد خسروي متهم رديف اول پرونده فساد بزرگ بانكي با نظارت قوه قضائيه و انتشار آگهي آغاز شد.
مزایده بخش دوم اموال مه آفريد خسرويمزایده بخش دوم اموال مه آفريد خسروي

صبح دوشنبه قوه قضائيه بخش دوم اموال مه آفريد خسروي متهم پرونده فساد بزرگ بانكي را از طريق آگهي در يكي از روزنامه هاي كثير الانتشار منتشر كرد. در اين آگهي 27 ملك مسكوني و تجاري و زمين به مزايده گذاشته شده كه ارزش آن بيش از 98 ميليارد تومان است. بر اساس اين آگهي 5 واحد از خانه ها در رهن بانك صادرات و يك زمين 2 هزارمتري در خیابان فرشته تهران در رهن بانك ملي ايران عنوان شده است.

در آگهي این مزایده آمده است: به موجب پرونده اجرايي كلاسه ف ك/ ج 92.1 برابر دادنامه شماره 110 ش د 91.1 مورخ 1 مردادماه سال 91 صادره از شعبه اول دادگاه انقلاب عليه مه آفريد خسروي فرزند منصور مقرر گرديد پلاك هاي ثبتي توقيف شده محكوم عليه كه توسط كارشناس رسمي دادگستري ارزيابي شده در روز دوشنبه مورخ 10 آذرماه 92 از ساعت 14 تا 16 در محل ميدان ارژانتين- خيبان احمد قصير- كوچه يكم- پلاك 7 از طريق مزايده حضور به فروش مي رسد.

مزايده از قيمت ارزيابي شده شروع و به كساني كه بالاترين قيمت  را پيشنهاد نمایند واگذار خواهد شد. ضمنا في المجلس 10 درصد از قيمت پيشنهادي از برنده مزايده اخذ و به حساب 010816784000 نزد بانك ملي شعبه كاخ دادگستري واريز خواهد شد. و خريدار موظف است باقي مانده ثمن مورد مزايده را ظرف يك ماه پرداخت نمايد. در غير اين صورت بدوا هزينه هاي انجام شده از سپرده اخذ و الباقي به نفع دولت ضبط مي گردد.

 در میان اموا  به مزایده گذاشته شده موقعيت و قيمت برخي از آنها قابل توجه است: زمين 2 هزار متري در خيابان فرشته تهران به قیمت 30 ميليارد تومان، مجتمع تجاري در پاسداران به قیمت 13 ميليارد تومان و مجتمع تجاري در خيابان ميرداماد به قیمت 10 ميليارد تومان از جمله اموال باارزش این متهم است.همچنين در اين آگهي خانه هاي مسكوني هریک با ارزش ريالي هر حدود يك ميليارد و نيم تا 2 ميليارد تومان در بن بست نرگس واقع در منطقه آبكوه فرمانيه تهران به تعداد بيش از 20 واحد به مزایده گذاشته شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها