کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

افزایش ناگهانی قیمت پیاز در میادین تهران


کد خبر : ۱۹۴۰۰سه شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱:۴۲۲۴۷۰ بازدید

رئیس اتحادیه میوه و سبزی از افزایش قیمت پیاز به 3 هزار تومان خبر داد و گفت: قیمت این محصول نسبت به هفته قبل 15 درصد گران شده است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی از افزایش قیمت پیاز به 3 هزار تومان خبر داد و گفت: قیمت این محصول نسبت به هفته قبل 15 درصد گران شده است.

سید حسین مهاجران از افزایش مجدد قیمت پیاز در بازار خبر  داد و اظهار داشت: قیمت این محصول نسبت به هفته گذشته 15 درصد افزایش یافته و در میادین به 3000 تا 3500 تومان رسیده است.

وی با اشاره به دلایل گرانی این محصول در هفته‌های اخیر، افزود: یکی از دلایل این مساله آن است که در چابهار همه محصول کشت شده به مرحله عرضه به بازار نرسیده و مقداری کمبود ایجاد شده است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی درباره قیمت سایر محصولات اضافه کرد: در حال حاضر قیمت نارنگی بندرعباس بین 6 تا 8 هزارتومان، سیب درختی مرغوب بین هزار و 500 تا 4 هزارتومان، پرتقال کوهستان جنوب بین 5 هزار تا 5 هزار و 500 تومان، پرتقال تامسون شمال بین هزار و 500 تا 3 هزارتومان و نارنگی شمال از 2 هزار و 500 تا 4 هزارتومان است.

مهاجران اضافه کرد: همچنین قیمت انار از 1500 تا 5500 تومان، موز از 2800 تا 3200 تومان، گوجه فرنگی از 1200 تا 2000 تومان و سیب زمینی از 650 تا 1100 تومان است.

وی، قیمت سیر چینی را نیز کیلویی 10 هزارتومان عنوان کرد و گفت: عرضه این محصول در بازار به میزان فراوان انجام می‌شود.

مهاجران در پاسخ به این پرسش که چه مدت است شاهد عرضه سیر چینی در بازار داخلی هستیم؟ افزود: از ابتدای سالجاری سیر چینی در بازار داخلی عرضه می‌شود اما این موضوع از سالیان قبل نیز وجود داشته و امسال اولین باری نیست که این اتفاق رخ می‌دهد.

به گزارش مهر، اخیرا مدیر کل مبارزه با قاچاق کالاهای هدف ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز درباره قاچاق سیر چینی از مبادی سیستان و بلوچستان، عراق، کردستان و کرمانشاه اعلام کرده است: اگرچه قاچاق این محصول محدود شده اما همچنان وجود دارد، ضمن اینکه ته و کف این سیرها زده شده و کاملا آلوده هستند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها