کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آغاز تخفیف‌های زمستانه پوشاک و شلوغ‌ شدن بازار


کد خبر : ۱۹۳۹۰دوشنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۳:۴۷۲۱۶۰ بازدید

با ورود به دومین ماه زمستانی و نزدیک‌شدن‌ سال جدید شمسی، مانند سال‌های قبل تقاضا در بازار پوشاک بیشترشده است و برخی مغازه‌ها و ...

با ورود به دومین ماه زمستانی و نزدیک‌شدن‌ سال جدید شمسی، مانند سال‌های قبل تقاضا در بازار پوشاک بیشترشده است و برخی مغازه‌ها و مراکز خرید، پوشاک زمستانه خود ازجمله پالتو، کاپشن، پوتین و... را با تخفیف‌های 10 تا 50 درصدی عرضه می‌کنند.

به گزارش شهروند، بررسی‌ها از بازار انواع پوشاک نشان می‌دهد که همچون سال‌های گذشته، امسال نیز برخی عرضه‌کنندگان پوشاک در این مقطع از‌ سال لباس‌های زمستانی خود را با تخفیف عرضه می‌کنند. این درحالی است که در بازار، پوشاک ترکیه قیمت‌های بالاتری نسبت به پوشاک ایرانی دارد، از طرف دیگر پوشاک چینی، پاکستانی و برخی دیگر از کشور‌های شرق آسیا ازجمله تایلند، سنگاپور و بنگلادش نیز ارزان‌تر از لباس‌های ایرانی محسوب می‌شوند.

در این بین به گفته برخی فروشندگان، پوشاک چینی از بیشترین تقاضا برخوردار است و پوشاک ترکیه به دلیل قیمت‌های بالایشان مشتریان محدودتر و کمتری دارد. در بین لباس‌های زمستانی انواع پالتوها که بازه قیمتی از 300 تا 700 هزارتومان در بازار داشتند، درحال حاضر بین 200 تا 550 هزارتومان عرضه می‌شود. همچنین انواع کاپشن ایرانی و خارجی که درحال حاضر با تخفیف‌ 20 درصدی در بازار مشاهده می‌شود، بین 90 تا 250 هزارتومان قیمت دارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها