کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

محصولات آرایشی ساخت فرانسه بازار ایران را هدف گرفته‌اند


کد خبر : ۱۹۳۱۸یکشنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸:۲۶۲۲۴۳ بازدید

در حالی‌که مقامات ارشد کشورمان بر لزوم احتیاط در واردات کالاهای خارجی در پسابرجام تاکید دارند، مسئولان شرکت‌های مشهور آرایشی خارجی از وقوع ...
محصولات آرایشی ساخت فرانسه بازار ایران را هدف گرفته‌اندمحصولات آرایشی ساخت فرانسه بازار ایران را هدف گرفته‌اند

در حالی‌که مقامات ارشد کشورمان بر لزوم احتیاط در واردات کالاهای خارجی در پسابرجام تاکید دارند، مسئولان شرکت‌های مشهور آرایشی خارجی از وقوع اتفاق‌های جالب در‌ آینده ایران خبر می‌دهند.

«خبرگزاری فرانسه» اخیرا در گزارشی نوشت: لوازم آرایشی فرانسوی، جذابیت زنان ایرانی را آزمایش می‌کنند. تحریم‌های ایران برداشته‌ شده‌اند. حضور در بازار بزرگ ایران،  موردی است که دست کم برخی از بزرگترین و مشهورترین شرکت‌های آرایشی ‌فرانسه از بازار ایران که به تازگی از تحریم‌ها رهایی یافته است، انتظار دارند.
 «ویرجینی دانفرت»، مسئول امور تجاری شرکت‌های زیبایی فرانسه (FEDEA) در این زمینه گفت: «چند نفر از ایران از همان اوائل توافق ماه نوامبر، با ما تماس گرفتند و خواستار واردات مختلف از فرانسه شدند.»

«ژان پل آگن» رییس هئت مدیره شرکت لورل فرانسه (بزرگترین شرکت تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی جهان) نیز در این باره گفت،به آرامی و به طور قطع به راهبردی اغوا کننده در ایران امید دارد.

وی افزود، قرار است همه چیز به تدریج انجام شود و در آینده اتفاق های جالبی رخ می‌دهد. ایران با وجود تحریم‌ها دومین بازار بزرگ خاورمیانه بوده و در سال 2014 حدود 3.5 میلیارد دلار البته بدون محاسبه عطر و ادکلن واردات داشته است.

خبرگزاری فرانسه در ادامه نوشت: «توافق هسته‌ای در برهه‌ای رخ داد که زنان در ایران، که باید حداقل یک روسری شل به سر کنند، در مسیر تغییر دادن تدریجی معیارهای پوششی هستند.»

 و اما «سحر جمالی» مدیر شرکت «آریا شیک» روز چهارشنبه در پاریس گفت: «ظاهر و صورت برای زنان ایران بسیار مهم است زیرا این تنها بخشی از بدنشان است که می‌توانند بدون پوشش نشان دهند.»



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها