کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

موانع صدور ویزا، سمینار نفتی ایران در لندن را به تعویق انداخت


کد خبر : ۱۹۳۰۷شنبه، ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸:۰۱۱۴۳۰ بازدید

سمینار معرفی قراردادهای نفتی تازه ایران در لندن برای پنجمین بار به تعویق افتاد. شرکت نفت می‌گوید تعطیلی بخش کنسولی سفارت بریتانیا در ...
موانع صدور ویزا، سمینار نفتی ایران در لندن را به تعویق انداختموانع صدور ویزا، سمینار نفتی ایران در لندن را به تعویق انداخت

سمینار معرفی قراردادهای نفتی تازه ایران در لندن برای پنجمین بار به تعویق افتاد. شرکت نفت می‌گوید تعطیلی بخش کنسولی سفارت بریتانیا در تهران، عامل اصلی این تعویق است.

سمینار معرفی قراردادهای جدید نفتی ایران در شهر لندن، بار دیگر به دلیل مشکلات صدور ویزای بریتانیا برای شرکت‌کنندگان به تعویق افتاد.

علی کاردر، معاون شرکت ملی نفت ایران، با اعلام این خبر به هفته‌نامه‌ی "صدا" گفت: «سفارت بریتانیا در تهران نمی‌تواند برای متقاضیان و نمایندگان شرکت‌های ایرانی ویزا صادر کند.» 

با این‌که سفارت‌ بریتانیا در کشورمان بازگشایی شده است، بخش صدور ویزا و خدمات کنسولی این سفارت‌خانه کماکان تعطیل است.

بخش خدمات کنسولی سفارت بریتانیا در تهران از آذرماه سال 1390 که گروهی از "دانشجویان بسیجی" به این سفارت‌خانه حمله کردند، تعطیل شد و مشخص نیست که فعالیت مجدد آن چه زمانی آغاز خواهد شد.

این پنجمین بار است که برگزاری سمینار شرکت نفت در لندن به تعویق می‌افتد. مقامات وزارت نفت کشورمان پیش از این اعلام کرده بودند که شیوه‌ی قراردادهای تازه‌ی نفتی ایران به طور حتم در این سمینار در تاریخ 22 تا 24 فوریه اعلام خواهد شد. قرار است نمایندگان بیش از 135 کمپانی نفتی از سراسر جهان در این سیمنار حضور پیدا کنند. شرکت‌های بزرگ نفتی از جمله شرکت "توتال" فرانسه، "رپسول" اسپانیا و "بریتیش پترولیوم" بریتانیا از جمله شرکت‌هایی خواهند بود که در سمینار حضور پیدا خواهند کرد.

مقامات نفتی کشورمان پیش از این اعلام کردند که بیش از 40 پروژه‌ی نفتی ایران به ارزش بالغ بر 40 میلیارد دلار در این سمینار معرفی خواهد شد.شرکت نفت ایران پیش از این با هربار تعویق، تاریخ تازه‌ای را برای برگزاری سمینار اعلام می‌کرد. اما این‌بار هیچ تاریخ تازه‌ای مشخص نشده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها