کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رونمایی از برند لوکس فرانسوی‌ها (DS) در تهران / تصاویر


کد خبر : ۱۹۱۷۱سه شنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴:۵۴۱۷۳۳۶ بازدید

نمایشگاه مرکزی برند «دی اس» به عنوان یکی از زیر مجموعه های گروه خودروسازی پژو سیتروئن، عصر دیروز در خیابان شهید اندرزگو، نمایشگاه ...
رونمایی از برند لوکس فرانسوی‌ها (DS) در تهران / تصاویررونمایی از برند لوکس فرانسوی‌ها (DS) در تهران / تصاویر

نمایشگاه مرکزی برند «دی اس» به عنوان یکی از زیر مجموعه های گروه خودروسازی پژو سیتروئن، عصر دیروز در خیابان شهید اندرزگو، نمایشگاه مرکزی خود را افتتاح کرد.  شرکت آرین موتور به عنوان نماینده رسمی برند دی اس که یکی از لوکس سازان اروپایی به شمار می رود، عصر دیروز با حضور مقامات بلند پایه این برند، نمایشگاه مرکزی خود را در خیابان شهید اندرزگو افتتاح کرد.

بر این اساس مشتریان خودروهای لوکس می توانند برای اولین بار در کشور، شاهد خودروهای وارد شده از کارخانه مادر باشند و کالای اصل را دریافت کنند.

برند لوکس پژو فرانسه یا همان DS، در شرایطی میهمان بازار خودرو ایران شده که مدیرعامل این شرکت در نشستی مطبوعاتی، موفقیت این برند در بازار ایران را قطعی می‌داند. ایو لفنون با اشاره به اینکه DS در مرحله اول حضور خود در ایران، مدل‌های DS5 و DS6 را عرضه خواهد کرد، گفت: با توجه به اینکه خودروهای DS تلفیقی از ظرافت و تکنولوژی به‌شمار می‌روند، مشتریان ایرانی حتما جذب آنها خواهند شد.

as2ho2o7t4x32kkjymet.jpg

وی تاکید کرد: DS در سال گذشته میلادی حدود 102 هزار دستگاه محصول تولید کرد که در بین آنها، مدل DS3 بیشترین فروش را به خود اختصاص داد. این خودرو قیمتی برابر با 16 هزار یورو دارد و فعلا قرار نیست راهی بازار ایران شود. آن طور که مدیرعامل DS عنوان کرد، مدل DS5 قیمتی برابر با 45هزار یورو دارد، این در شرایطی است که با در نظر گرفتن عوارض و تعرفه، قیمت این خودرو در ایران به بیش از 300 میلیون تومان خواهد رسید.هرچه هست باید منتظر ماند و دید این برند لوکس فرانسوی در رقابت با امثال بی‌ام‌و و بنز و لکسوس و… چه خواهد کرد و آیا می‌تواند سهم موردنظر خود را از بازار خودروهای لوکس ایران به دست بیاورد؟

DS5 و DS6 اولین خودروهای برند دی اس در بازار ایران خواهند بود که در مقام یک هاچ بک بزرگ (نزدیک به استیشن) و یک کراس اوور دیفرانسیل جلو به ترتیب 205 و 217 میلیون تومان قیمت خورده اند.

مدل های معرفی شده به گیربکس 6 سرعته دوبل کلاچ و موتور 1.6 لیتری توربو مشترک پژو / سیتروئن/ ب ام و به قدرت 160 اسب بخار مجهزند. با توجه به قیمت حدود 200 – 220 میلیونی این خودروها می توان انتظار رقابت نزدیک این مدل های DS را با خودروهای رده بالای کره ای، تویوتا های کمری و راو 4 و محصولات ولوو و اپل داشت.

ukhcp7xukrpo61cgstkr.jpg

0b1sa6scyo8lxyu2hdib.jpg

e9vx7q6q5k7jshex7l.jpg

0azearzrrfn3pkqseud0.jpg

ymvuhilmir8lhzg4zih.jpg

8kirsp5ofro7wxm7prc6.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها