کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آینده درخشان روابط صنایع خودروسازی آلمان با ایران


کد خبر : ۱۸۹۸۰چهارشنبه، ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳:۴۷۵۹۷۰ بازدید

اتحادیه‌ صنایع خودروسازی آلمان برقراری مناسبات اقتصادی با ایران در زمینه‌ صنعت خودروسازی را امیدوارکننده ارزیابی می‌کند. قرار است شرکت‌های ...
آینده درخشان روابط صنایع خودروسازی آلمان با ایرانآینده درخشان روابط صنایع خودروسازی آلمان با ایران

اتحادیه‌ صنایع خودروسازی آلمان برقراری مناسبات اقتصادی با ایران در زمینه‌ صنعت خودروسازی را "امیدوارکننده" ارزیابی می‌کند. قرار است شرکت‌های تولیدکننده‌ی خودرو، سالانه 3 میلیون خودرو به بازارهای ایران صادر کنند. اتحادیه‌ی صنایع خودروسازی در آلمان (VDA) روز سه‌شنبه (19 ژانویه / 29 دی) در برلین اعلام کرد که با رفع تحریم‌ها و آغاز اجرای برجام "فرصت بی‌سابقه‌ای" برای برطرف‌کردن نیازهای بازار اتومبیل و انتقال فن‌آوری‌های صنعت خودروسازی در ایران به‌دست آمده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری‌ها در سال 2014 بیش از یک میلیون خودرو وارد بازار ایران شده است. اتحادیه‌ی صنایع خودروسازی آلمان امیدوار است که این رقم در سال‌های آینده، سه برابر شده و به سالانه 3 میلیون خودرو برسد.بر این اساس شرکت‌هایی که پیش از اعمال تحریم‌ها در این زمینه فعال بودند، می‌توانند روابط بازرگانی خود با ایران را از سر بگیرند.

شرکت خودروسازی دایملر، از نخستین تولیدکنندگانی است که روز دوشنبه (18 ژانویه) اعلام کرد که بر سر انعقاد تفاهم‌نامه‌ی همکاری برای تولید و عرضه‌ی خدمات با شرکت ایران خودرو دیزل و گروه صنعتی "ماموت" (تولیدکننده تریلر) به توافق رسیده است.

ولفگانگ برنهارد، رئیس بخش خودروهای تجاری کمپانی دایملر، که همراه هیئتی به تهران سفر کرده بود، در این رابطه گفت که بازار ایران از "ظرفیت عظیمی" برای تولید موتورهای خودرو و واردات کامیون برخوردار است.گفته می‌شود که دایملر و ایران خودرو، هم‌چنین در صدد تأسیس شرکت مشترکی برای فروش و ارائه‌ی خدمات پس از فروش خودروهای تجاری مرسدس هستند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها