کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

صدای شکست حباب دو میلیونی زعفران نزدیک است


کد خبر : ۱۸۹۷۳چهارشنبه، ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳:۴۷۱۷۷۹ بازدید

عضو شورای ملی زعفران گفت: شکست حباب کاذب دو میلیونی قیمت زعفران به گوش می‌رسد.

علی حسینی عضو شورای ملی زعفران در خصوص بازار زعفران اظهار داشت: در حال حاضر دلالان با پول‌های سرگردان اقدام به خرید زعفران کردند و حال با احتکار در انبارها و افزایش دو میلیون تومانی قیمت زعفران نسبت به زمان تولید بازار متشنج کردند.

وی افزود: افرادی که موجب نوسان قیمت در بازار زعفران می‌شوند تنها یک عده فرصت طلب هستند که پولشان را به اشتباه در زعفران سرمایه گذاری کردند.

حسینی در ادامه بیان کرد: امسال تولید زعفران در کشور دو برابر ظرفیت صادراتی بوده و از طرفی با توجه به اینکه مصرف زعفران در دنیا محدود است باید گفت که افزایش قیمت از سوی دلالان با رفع تحریم‌ها و باز شدن درهای تجارت به ضرر تولیدی ملی است.

عضو شورای ملی زعفران یاد آور شد: در واقع ورود دلالان به بازار زعفران نه تنها منجر به افزایش حباب گونه قیمت‌ها می‌شود بلکه موجب کاهش صادرات محصول هم خواهد شد.

وی گفت: اکنون صدای شکستن حباب کاذب قیمت‌ها به گوش می‌رسد و امیدواریم با شکستن حباب زعفران هرچه زودتر دلالان این بازار به اشتباه خود پی ببرند.

حسینی تصریح کرد: بنابراین باید با اطلاع رسانی و آمار صحیح تولید و سطح زیر کشت به مردم و مدیریت بازار زعفران جلوی افزایش حباب گونه قیمت‌ها و جولان دلالان را بگیریم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها