کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خودکشی نافرجام یکی دیگر از مشتریان مؤسسه اعتباری آرمان


کد خبر : ۱۸۹۶۲چهارشنبه، ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵:۲۵۷۰۸۶ بازدید

باز هم استان خراسان رضوی و مشکلاتی که برخی سپرده گذاران یک مؤسسه دایر شده در این دیار با آن دست به گریبانند؛ ظاهرا باید برای تأسیس نهاد‌ها و ...

باز هم استان خراسان رضوی و مشکلاتی که برخی سپرده گذاران یک مؤسسه دایر شده در این دیار با آن دست به گریبانند؛ ظاهرا باید برای تأسیس نهاد‌ها و مؤسسات مالی در این خطه سخت گیری‌های بیشتری اعمال نمود!

به گزارش تابناک، عصر روز گذشته (سه شنبه، 29 دی ماه 94) یکی از سپرده گذاران مؤسسه آرمان با رساندن خود به پشت بام ساختمان این مؤسسه در مشهد مقدس، خودکشی کرد، که این اقدام با حضور بموقع مأموران آتش نشانی، امدادگران اورژانس اجتماعی، نیروهای انتظامی و مسئولان این مؤسسه نافرجام ماند.



این سپرده گذار که مردی ۳۵ ساله است، به این دلیل قصد خودکشی داشت که نزدیک به ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این مؤسسه سرمایه گذاری کرده و اکنون قادر به دریافت اندوخته‌اش نیست، چون ظاهرا مؤسسه مذکور با مشکلات مالی دست به گریبان است و مدیران آن پیش‌تر اعلام کرده‌اند به هر سپرده گذار ۳۰۰ هزار تومان، به صورت دو روز یک بار پرداخت خواهند کرد.

البته خوشبختانه با تلاش امدادگران اورژانس اجتماعی و وعده مدیریت مؤسسه، مبنی بر پرداخت مطالبات این سپرده گذار در صورت پایین آمدن از پشت بام، وی از خودکشی منصرف و غائله در بلوار جانباز شهر مشهد مقدس ختم به خیر شد؛ اما اخبار رسیده حکایت از انتقال این فرد با همراهی مأموران دارد و معلوم نیست وعده پرداخت مطالبات وی جامه عمل پوشید یا خیر!
 

خودکشی نافرجام یکی دیگر از مشتریان موسسه مالی آرمان +تصاویر

اقدام به خودکشی همزمان دو تن از سپرده گذاران در 24 اسفند 93


البته این نخستین بار نیست که همسایگان ساختمان هشت، نه طبقه مؤسسه آرمان شاهد پهن شدن تشک ویژه نجات آتش نشانی جهت پیشگیری از حوادث احتمالی ناشی از سقوط هستند، زیرا اقدام به خودکشیِ مال باختگان این مؤسسه، مسبوق به سابقه است و تنها طی ده روز در اسفندماه سال گذشته، سه تن از این دسته افراد تلاش داشته‌اند با تهدید به پرت کردن خود از پشت بام ساختمان مؤسسه، مدیران این مجموعه را مجاب به پرداخت مطالباتشان کنند. 

عجیب‌تر اینکه این مؤسسه غیر مجاز، از ادغام هشت تعاونی اعتباری، در اسفند ماه سال ۸۹ تأسیس شده است؛ هرچند فرماندار مشهد معتقد است، این مؤسسه مشکل نقدینگی ندارد و مصائبی که سپرده گذاران با آن مواجهند، از مؤسسه مالی و اعتباری «بدر توس» به مؤسسه اعتباری آرمان به ارث رسیده‌ است؛ اظهار نظری که بر ابهامات ماجرا می‌افزاید و مجابمان می‌کند، نتیجه بگیریم اوضاع مؤسسات مالی زیادی در این خطه از کشورمان، قمر در عقرب است!



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها