کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت قطعی واحدهای نوساز در پایتخت + جدول


کد خبر : ۱۸۹۱۳سه شنبه، ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۳:۴۷۳۲۷۳ بازدید

آپارتمان‌هایی که عمر بنای آنها زیر 5 سال است معمولا بیشترین خریداران را در بازار مسکن دارند. بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد درمیانه دی‌ماه بیشترین ...

آپارتمان‌هایی که عمر بنای آنها زیر 5 سال است معمولا بیشترین خریداران را در بازار مسکن دارند. بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد درمیانه دی‌ماه بیشترین خرید و فروش‌های آپارتمان‌های نوساز متعلق به آپارتمان‌هایی با متراژ بالای 80 متر بوده است. به طور مثال آپارتمانی 118 متری در محله کوکب به قیمت متری 6 میلیون و 400 هزار تومان به فروش رفته است. همچنین در شهرک ژاندارمری آپارتمانی 180 متری به قیمت متری 8 میلیون و 500 هزار تومان به فروش رفته است.

در محله نارمک شرقی آپارتمانی 104 متری، متری 5 میلیون و 800 هزار تومان معامله شد و درمحله سعادت آباد نیز آپارتمانی نوساز که متراژ آن 90 متر است به قیمت متری 8 میلیون و 900 هزار تومان به فروش رفت. در محله نیروهوایی آپارتمانی 150 متری به قیمت متری 4 میلیون و 300 هزار تومان به فروش رفته است. در محله جنت آباد جنوبی نیز این هفته آپارتمانی 123 متری، به قیمت متری 4 میلیون و 690 هزار تومان فروخته شد. در محله شاهین که در محدوده غربی تهران واقع است نیز آپارتمانی 85متری به قیمت متری 5 میلیون تومان معامله شد. در این هفته آپارتمان های کوچک متراژ نوساز هم در بازار معامله شد. در محله کارون شمالی آپارتمانی 53 متری به قیمت متری 3 میلیون و 700 هزار تومان به فروش رفت و در محله وحیدیه نیز آپارتمانی نوساز متری 3 میلیون و 400 هزار تومان به فروش رفت.

 


اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها