کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

هوندا سیویک خودروی سال آمریکای شمالی


کد خبر : ۱۸۸۸۷دوشنبه، ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸:۴۷۵۱۵۷ بازدید

هوندا civic جدید پس از گذشت 10 سال مجددا جایزه خودروی سال آمریکای شمالی را تصاحب کرد. این خودرو یکی از معتبرترین و پرآوازه‌ترین ...
هوندا سیویک خودروی سال آمریکای شمالیهوندا سیویک خودروی سال آمریکای شمالی

هوندا civic جدید پس از گذشت 10 سال مجددا جایزه خودروی سال آمریکای شمالی را تصاحب کرد. این خودرو یکی از معتبرترین و پرآوازه‌ترین جایزه‌های آمریکای شمالی به نام North American Car of the Year (خودروی سال آمریکای شمالی) را برای دومین‌بار کسب کرد. هوندا سیویک در حالی این عنوان را کسب کرد که در سال 2016 با ظاهری جدید و متفاوت نسبت به قبل به بازار عرضه خواهد شد. این هوندای سدان (چهار در) که تصاحب‌کننده نخستین جایزه در ابتدای سال جدید میلادی است، انتظار می‌رود که سال موفقی را پیش‌رو داشته باشد.

سیویک که با ظاهری جدید منتظر ورود به بازار خودرو‌هاست، بسیار نیرومند است و همچنین دارای یک طرح اسپورت خاص است. این مدل از خودرو به موتور‌های حرفه‌ای تجهیز شده است و مدل اروپایی آن به کمک شرکت‌های ترکیه‌ای تولید خواهد شد. مدلی که در آمریکا تولید شده و به فروش خواهد رسید نیز دارای ظاهری همانند مدل اروپایی این خودرو اما با موتوری با ساختار متفاوت است. البته این تنها یک نسل از سیویک‌های جدید به شمار می‌رود و علاوه بر این مدل یک مدل کوپه و یک پنج در هاچ‌بک نیز به بازار آمریکا ارائه می‌شود.

سیویک جدید به علت برخورداری از پلتفرم جدید، جادار‌تر از قبل شده و بر فضای صندوق عقب آن نیز افزوده شده است. قیمت این سری از خودرو‌های هوندا برای فروش در اروپا مشخص نیست اما قیمت فروش این سدان خوش‌فرم در آمریکا 18.640 دلار برآورد شده است. لازم به ذکر است که برنده جایزه سال آمریکای شمالی از طرف یک هیات ژوری متشکل از 53 نفر از روزنامه‌نگاران آمریکایی و کانادایی صنعت خودرو انتخاب می‌شود و هر ساله در نمایشگاه اتومبیل دیرویت براساس شاخصه‌هایی همچون ابتکار و نوآوری، ظاهر، امنیت، نحوه اداره، نظر رانندگان و قیمت توسط هیات ژوری مورد بررسی و ارزشیابی قرار می‌گیرد.
 


مترجم : فاضل سوری
منبع : msn.com.tr



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها