کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رونمایی از از یک شاسی‌بلند جدید چینی در ایران


کد خبر : ۱۸۸۸۲دوشنبه، ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳:۳۰۱۰۵۰۳ بازدید

بر اساس خبر منتشر شده از سوی شرکت خودروسازی کارمانیا ؛ نماینده رسمی شرکت خودروسازی BYD در ایران ، این شرکت هفته آینده در نمایشگاه خودرو ...
رونمایی از از یک شاسی‌بلند جدید چینی در ایرانرونمایی از از یک شاسی‌بلند جدید چینی در ایران

بر اساس خبر منتشر شده از سوی شرکت خودروسازی کارمانیا ؛ نماینده رسمی شرکت خودروسازی BYD در ایران ، این شرکت هفته آینده در نمایشگاه خودرو کرمان از شاسی‌بلند جدید S6 رونمایی خواهد کرد.

BYD در حالی فعالیتش در ایران را با مدل S6 آغاز خواهد کرد که این خودرو نخستین شاسی‌بلند کمپانی BYD است که تماما توسط این شرکت معتبر چینی طراحی و ساخته شده است.S6 برای اولین بار در سال 2010 رونمایی شد و از سال 2011 فروش این شاسی‌بلند آغاز شد.S6 به سرعت در دسامبر سال 2011 موفق به ثبت رکورد فروش 15‌هزار دستگاه شد و به پرفروش‌ترین شاسی‌بلند بومی بازار چین بدل شد.جوایز "سریع‌ترین امار فروش" و بهترین شاسی‌بند سال" در همان سال به S6 اعطا شد که بالاترین درجه برای یک خودرو در بازار چین به حساب می‌آید.

S6 در بخش مشخصات فنی از پیشرانه 2.4 لیتری 160 اسب‌بخاری بهره می‌برد و انتقال قدرت نیز بر عهده یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک دو‌کلاچه است.

مجموعه امکانات گسترده نظیر تنظیم برقی صندلی‌ها ، ورود بدون کلید Keyless ، GPS سازگار با نقشه ایران ، نمایشگر 7 اینچی ، سیستم صوتی با 9 بلندگو ، کروز کنترل ، سنسور‌های پارک عقب و جلو ، 6 کیسه هوا و ... در کنار طراحی لوکس فضای داخلی و چهره ای که شباهت زیادی به خودرو های مطرح جهان همچون لکسس RX دارد از S6 گزینه متفاوتی برای بازار ایران خواهند ساخت که با اعلام قیمت و شرایط فروش و زمان عرضه این خودرو در نمایشگاه خودرو کرمان تکمیل خواهد شد.


b46euo0my2ng5pg24z.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها