کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

3 خودروساز جهانی در راه کرمان


کد خبر : ۱۸۷۲۵چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷:۰۴۱۵۶۰۲ بازدید

اولین همکاری رسمی خودروسازان ایرانی و آمریکایی کلید می‌خورد ...
3 خودروساز جهانی در راه کرمان3 خودروساز جهانی در راه کرمان

سه خودروساز بزرگ فولکس، هیوندای و دوو در حال مذاکره با شرکت کرمان‌موتور هستند و قصد دارند محصولات خود را در قطب سوم تولید خودروی ایران عرضه کنند.

به گزارش اقتصاد‌نیوز ، مسوولان این شرکت اعلام کردند با توجه به تحریم‌ها هم‌اکنون کرمان خودرو پنج محصول J5 و S5 شرکت جک و چهار محصول لیفان 820، ایکس 50، 620 و ایکس 60 را به تولید می‌رسانند که با توجه به اجرایی شدن بر جام قصد دارند شرکای جدید اروپایی و کره‌ای را به مجموعه خود اضافه کرده و محصولات آنان را در ایران به تولید برسانند. 

آن‌گونه که خبرنگار ما کسب اطلاع کرده در حال حاضر کرمان‌موتور به عنوان قطب سوم تولید خودرو در کشور قصد داشت تا پایان امسال نزدیک به 80 هزار دستگاه انواع خودروی لیفان و جک را به تولید برساند اما با توجه به رکود در بازار خودرو پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال حداکثر 35 هزار دستگاه خودرو در این شرکت به بازار عرضه شود. 

بر این اساس، با توجه به مذاکرات صورت گرفته میان کرمان‌موتور و دوو در صورت انعقاد قرارداد میان این دو شرکت دوو به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه جنرال موتورز آمریکا با ایران همکاری خواهد کرد که می‌توان گفت نخستین همکاری رسمی خودروسازان ایرانی و آمریکایی کلید می‌خورد. 

آن‌گونه که مدیران صنایع خودروسازی کرمان‌موتور می‌گویند در حال حاضر این هلدینگ شامل چهار شرکت کرمان موتور، مدیران خودرو، راین خودرو و بم خودرو است که نزدیک به 6500 نفر در این کارخانه‌ها مشغول به کار هستند. در حال حاضر محصولات این هلدینگ نزدیک به هفت درصد از تعداد خودروهای تولیدی در کشور را به خود اختصاص داده و از نظر ارزش 10 درصد ارزش بازار خودروی ایران را به اختیار درآورده است.

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها