کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حمل مستقیم 70 درصد کالای وارداتی پس از لغو تحریم‌ها


کد خبر : ۱۸۶۷۰دوشنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳:۳۷۲۶۶۴ بازدید

مدیرعامل کشتیرانی از حمل مستقیم حدود 70 درصد کالای وارداتی به کشور پس از لغو تحریم‌ها خبر داد و گفت: با رفع تحریم ها دیگر نیازی به ...

مدیرعامل کشتیرانی از حمل مستقیم حدود 70 درصد کالای وارداتی به کشور پس از لغو تحریم‌ها خبر داد و گفت: با رفع تحریم ها دیگر نیازی به واسطه ها نیست و می توانیم مستقیم و بدون محدودیت، محصولات خود را به کشورهای اروپایی و آسیای شرقی صادر کنیم.

به گزارش تسنیم، محمد سعیدی افزود: کشتیرانی پس از لغو تحریم‌ها خطوط مستقیم خود را از کشورهای آسیای شرقی و شمال چین به سمت بنادر خلیج فارس گسترش داده و خط -کشتیرانی- خلیج فارس به اروپا را نیز احیا می کند.

وی با بیان این‌که این خظ در دوران تحریم قطع شد، تصریح کرد: بر این اساس، دو سوم حجم کالاهای وارداتی -که تا به امروز از طریق امارات صورت می گرفت- پس از لغو تحریم به بنادر ایران حمل می شود. از سوی دیگر برنامه های سازمان بنادر برای گسترش ترمینال ها و تاسیسات بندری سبب می شود، طی سالهای آینده با حجم قابل توجه ای از واردات و صادرات محصولات کشورمان به طور مستقیم روبه رو شویم.

وی با اشاره به اینکه ایران یکی از صادر کنندگان اصلی محصولات پتروشیمی درآینده است ادامه داد: با رفع تحریم ها دیگر نیازی به واسطه ها نیست و می توانیم مستقیم و بدون محدودیت، محصولات خود را به کشورهای اروپایی و آسیای شرقی صادر کنیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها