کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سال آینده آزمون استخدامی برگزار نمی‌شود


کد خبر : ۱۸۶۶۳دوشنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸:۴۷۱۸۱۴ بازدید

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش‌وپرورش گفت:‌ سال آینده آزمون استخدامی نداریم و 14 هزار نیرویی که به آموزش‌و پرورش ...

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش‌وپرورش گفت:‌ سال آینده آزمون استخدامی نداریم و 14 هزار نیرویی که به آموزش‌و پرورش وارد می‌شوند از میان فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان هستند.

محمد حسین سلیمی جهرمی درباره استخدام 14 هزار نیرو برای سال تحصیلی آینده در آموزش و پرورش اظهار داشت:‌ آموزش و پرورش برای سال تحصیلی آینده آزمون استخدامی برگزار نمی‌کند.

وی افزود :‌14 هزار نیرویی که سال آینده به آموزش و پرورش وارد می‌شوند، فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان هستند که از مهر 95 شاهد ورود نخستین فارغ التحصیلان این دانشگاه به آموزش و پرورش هستیم.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش گفت:‌ عمده افرادی که سال آینده از دانشگاه فرهنگیان فارغ التحصیل می‌شوند، به عنوان معلم به دوره ابتدایی واردمی‌شوند.

 پیش از این محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت، از استخدام 14 هزار نیروی انسانی در وزارت آموزش و پرورش برای سال 95 خبر داده بود.

همچنین علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران درخصوص استخدام آموزش و پرورش برای سال آینده عنوان کرد:‌صحبت‌های کلی مطرح شده است، فقط باید سازمان مدیریت و برنامه ریزی مجوز صادر کند. اگر تعداد دقیق استخدام به صورت کتبی در اختیار ما قرار گیرد، اعلام خواهیم کرد. سال آینده آزمون استخدام وزارت آموزش و پرورش زود‌تر از سال‌جاری برگزار می‌شود تا با مشکلی روبرو نشویم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها