کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

میزان تولید روزانه ایران خودرو اعلام شد


کد خبر : ۱۸۶۳۵یکشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸:۰۳۵۵۲۹ بازدید

گروه صنعتی ایران خودرو تولید روزانه انواع محصولات سواری خود را در دی ماه به بیش از 2100 دستگاه افزایش داد که نسبت به تولید روزانه ...
میزان تولید روزانه ایران خودرو اعلام شدمیزان تولید روزانه ایران خودرو اعلام شد

گروه صنعتی ایران خودرو تولید روزانه انواع محصولات سواری خود را در دی ماه به بیش از 2100 دستگاه افزایش داد که نسبت به تولید روزانه ماه های گذشته نزدیک به دو برابر افزایش داشته است.

آمار تجمعی تولید ایران خودرو از ابتدای سال تا پایان روز هجدهم دی ماه نشان می دهد در مجموع تعداد 378 هزار و 938 دستگاه انواع خودروی سواری از خط تولید عبور کرده و روانه بازار شده است.

برمبنای این گزارش، بیشترین تیراژ تولید متعلق به محصول پژو پارس است. این خودرو به تعداد 89هزار و 657 دستگاه تولید شده است. محصول پژو 405 نیز با تعداد 89هزار و 641 بیشترین تعداد تولید را به خود اختصاص داده است.

پژو 206 نیز از دیگر محصولات پرطرفدار و جوان پسند ایران خودرو است که از ابتدای سال تا کنون به تعداد 80 هزار و 25 دستگاه تولید و به بازار عرضه شده است.

خودروی ملی سمند تعداد 64 هزار و 620 دستگاه و محصول تندر تعداد 14هزار و 986 دستگاه از کل تولیدات ایران خودرو را به خود اختصاص داده اند. آریسان خودروی کار جدید ایران خودرو نیز تعداد 13هزار و 431 دستگاه از تولیدات ایران خودرو را دربرگرفته است.

تولید خودروی دنا نیز در سال جاری افزایش خوبی را تجربه کرده و از ابتدای سال تاکنون تعداد 13 هزار و 100 دستگاه از آن به تولید رسیده است.

رانا نیز دیگر محصول ایران خودرو است که از ابتدای سال تاکنون به تعداد 12هزار و 172دستگاه تولید شده است.

سوزوکی محصول شاسی بلند ایران خودرو به تعداد 1040 دستگاه و سایر محصولات جدید به تعداد 266 دستگاه تولید شده است.

ایران خودرو اعلام کرده که در ماه های پایانی سال، تولید در این شرکت با شتاب بیشتری ادامه دارد تا با نزدیک شدن به هدف تعیین شده، عرضه متناسب با تقاضا در بازار صورت گرفته و رضایت مشتریان بیش از پیش فراهم شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها