کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جاب سایت‌، شگرد جدید اشتغالزایی دولت


کد خبر : ۱۸۶۰۹یکشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۶:۰۹۱۷۰۹ بازدید

مدیرکل دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی‌های وزارت کار از راه‌اندازی جاب سایت‌ها به‌عنوان یکی از تاکتیک‌های جدید اشتغالزایی خبر داد و ...

مدیرکل دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی‌های وزارت کار از راه‌اندازی "جاب سایت‌ها" به‌عنوان یکی از تاکتیک‌های جدید اشتغالزایی خبر داد و گفت: فعالیت «جاب سایت‌ها» به‌عنوان حلقه اتصال کارجویان و کارفرمایان است.

محمد اکبرنیا در گفت‌وگو با تسنیم، از فعالیت "جاب سایت‌ها" به‌عنوان یکی از تاکتیک‌های جدید اشتغالزایی خبر داد و گفت: در آذربایجان غربی اولین ارتباط بین دانشگاه و کاریابی‌ها در قالب تفاهم‌نامه‌ای منعقد شد و سایت راه‌اندازی کردند.

 وی بیان کرد: در فازهای جدید این دفتر، فعالیت به‌سمت این رفته است که کاریابی مجازی را تشویق کنیم و پیشرفته‌تر شوند. حرکت به‌سمت راه‌اندازی سایت‌های الکترونیکی و جاب سایت‌ها است.

اکبرنیا روند رشد اقتصادی کشور را مثبت ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم با توافقات هسته‌ای صورت گرفته در بازار کار رونق ایجاد شود و دستگاه‌ها در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری از اشتغال جوانان حمایت کنند.

مدیرکل دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی‌های وزارت کار با اشاره به ایجاد سایت‌های شغلی دانشگاهی در کشور گفت: فعالیت «جاب سایت‌ها» به‌عنوان حلقه اتصال کارجویان و کارفرمایان است. از این طریق تلاش می‌کنیم تا ارتباط بین دانشگاه با کارفرمایان را تقویت کنیم. به‌عبارت بهتر یک ارتباط معنادار بین صنعت و دانشگاه برقرار شود. عدم‌انطباق بین بازار کار و آموزش‌های دانشگاهی باید از بین برود. در همین راستا طرح کارورزی فارغ التحصیلان را در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه job site یک سایت تخصصی برای ارتباط بین کارجویان و کارفرمایان است، گفت: در این سایت رزومه کارجو در سیستم ثبت می‌شود، کارفرمایان هم ارتباط برقرار می‌کنند و باعث می‌شود کارفرمایان از این رزومه استفاده و نیروی مورد استفاده خود را خریداری کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها