کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

هنوز مبلغی از بابک زنجانی دریافت نکرده‌ایم


کد خبر : ۱۸۶۰۰شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲:۴۸۱۴۱۹ بازدید

مدیر امور حقوقی شرکت ملی نفت ایران گفت: بدهکار میلیاردر نفتی تاکنون مبلغی به حساب شرکت ملی نفت واریز نکرده و ما همچنان پیگیر این موضوع هستیم.

علی‌اکبر ماهرخ‌زاده مدیر امور حقوقی شرکت ملی نفت ایران درباره بدهی بابک زنجانی به شرکت ملی نفت اظهار داشت: بدهکار میلیاردر نفتی تاکنون مبلغی به حساب شرکت ملی نفت واریز نکرده است و ما همچنان پیگیر این موضوع هستیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی تصریح کرد: با توجه به اینکه دستگاه قضایی مهلت یک‌ماهه برای پرداخت بدهی به بابک زنجانی داده است و ما همچنان منتظر هستیم که بدهی وی وصول شود.

ششم آبان سال 94 بود که وکلای وزارت نفت در خصوص بدهی زنجانی به وزارت نفت اعلام کردند که مبلغ بدهی اولیه بابک زنجانی 2میلیارد و 66میلیون یورو است که ما در قالب دادخوست، تعیین خسارت ناشی از این بدهی را هم مطالبه و اعلام کرده‌ایم.

گفتنی است اوایل سال 91 بود که بابک زنجانی با همکاری "ح.ف.ه" و "م.ش" و اعتماد و مشارکت با یکی از بانک‌های داخلی و با وساطت "م.ش" به دنیای معاملات نفتی وارد می‌شود و از طرفی بابک زنجانی از طریق "ک.د" و "س.ج.س" به شرکت "نیکو" معرفی می‌شود. "بابک زنجانی" محموله هایی از جمله 2 میلیون بشکه نفت خام، 106 هزار تن نفت کوره، 300 هزار تن نفت کوره، 900 هزار تن نفت کوره، 600 هزار تن نفت کوره، 250 هزار تن معیانات گازی و همچنین 120 هزار تن معیانات گازی که در مجموع 11 محموله از شرکت "HK" گرفته است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها