کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رامک خودرو : نمایندگی قانونی آئودی در ایران هستیم


کد خبر : ۱۸۴۴۸دوشنبه، ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳:۴۷۱۱۵۰۶ بازدید

گروه صنعتی رامک خودرو پیرامون موضع اخیر شرکت آئودی آلمان مبنی بر نداشتن نمایندگی رسمی در ایران، توضیحاتی را درباره نحوه واردات ...
رامک خودرو : نمایندگی قانونی آئودی در ایران هستیمرامک خودرو : نمایندگی قانونی آئودی در ایران هستیم

گروه صنعتی رامک خودرو پیرامون موضع اخیر شرکت آئودی آلمان مبنی بر نداشتن نمایندگی رسمی در ایران، توضیحاتی را درباره نحوه واردات محصولات این شرکت ارائه کرد.

این شرکت با ارسال نمابری اعلام کرده است: "در خصوص موارد مطروحه و چگونگی تعاملات با شرکت آئودی، ضمن اطمینان بخشیدن به مشتریان خود تاکید دارد با عنایت به روال قانونی موجود در کشور و بدون وجود قراردادهای معتبر که مورد تائید وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمانهای تابع آن است، عرضه خودرو امری غیر ممکن است، لذا این شرکت کلیه مجوزها و صحه‌گذاری‌های قانونی را طی کرده و بالاترین سطح استانداردهای فروش و خدمات پس از فروش را ارائه خواهد کرد.

گروه صنعتی رامک خودرو ضمن درک حساسیت مسئولیت‌های قانونی خود در مقابل مصرف‌کنندگان لازم به توضیح می‌داند که ارتباط غیرمستقیم عرضه‌کنندگان خودرو در کشور با شرکتهای مادر، طی سال‌های اخیر امری عادی است که این موضوع ناشی از شرایط سیاسی خارجی کشور بوده و بدیهی است که با این اوصاف خللی به کیفیت ارائه خدمات پس از فروش خودروها وارد نمی‌شود.

گروه صنعتی رامک خودرو - فروش و خدمات پس از فروش خودروهای آئودی در ایران - در راستای برنامه‌های فروش محصولات این برند از ابتدای هفته آتی شرایط فروش را اعلام خواهد کرد."

توضیحات این شرکت در حالی است که روز گذشته شرکت آئودی آلمان اعلام کرده بود که به عنوان تولیدکننده خودروهای آئودی و مالک انحصاری برند آئودی هیچ نماینده، توزیع کننده یا واردکننده رسمی در ایران نداشته و به هیچ فرد حقیقی یا حقوقی ایرانی یا خارجی برای واردات محصولات آئودی، برای انتخاب واردکنندگان یا دادن نمایندگی به اشخاص ثالث برای وارد کردن محصولات آئودی به ایران اجازه نداده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها