کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

زمان ثبت نام آرم طرح ترافیک سال 95


کد خبر : ۱۸۴۳۹دوشنبه، ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷:۱۳۲۶۵۸ بازدید

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک از آغاز ثبت نام آرم‌های سالانه ورود به محدوده طرح ترافیک از امروز دوشنبه 14 دی ماه خبر داد و ...

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک از آغاز ثبت نام آرم‌های سالانه ورود به محدوده طرح ترافیک از امروز دوشنبه 14 دی ماه خبر داد و گفت: متقاضیان به مدت دو هفته فرصت ثبت نام دارند.

قنبرنژاد با اشاره به اینکه مطابق سال های گذشته ثبت نام آرم طرح ترافیک الکترونیکی بوده و از طریق سایت شهرداری تهران صورت می‌گیرد، عنوان کرد: تعداد مجوزهای طرح ترافیک در سال ۹۵  نسبت به سال ۹۴  حتی یک فقره نیز افزایش پیدا نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه  امسال نیز همچون سال‌های گذشته، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان عزیز، بیماران خاص و عزیزان خبرنگار از تعرفه حمایتی برخوردار خواهند بود، تصریح کرد : از شهروندان تقاضا داریم صرفاٌ در صورتی که ورود هر روزه ایشان به محدوده طرح ترافیک ضرورت داشته باشد، نسبت به ثبت نام اقدام کنند و در غیر این صورت از آرم‌های روزانه و هفتگی استفاده کنند.

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک با اشاره به این که برای خودروهایی که به سن فرسودگی رسیده و مطابق قانون ملزم به اسقاط باشند، مجوز طرح ترافیک صادر نمی‌شود، اظهار کرد: در این دوره نیز مانند دوره قبل، به جز آمبولانس‌های اورژانس تهران، خودروهای امدادی آتش نشانی و خودروهای پلیس و همچنین اتوبوس‌های شرکت واحد تهران و تاکسی‌های تهران که تمام یا بخشی از مسیر آن‌ها در محدوده طرح ترافیک قرار داشته باشند، تمامی خودروهای عمومی و امدادی نیاز به مجوز دارند و باید نسبت به اخذ مجوز طرح ترافیک اقدام کنند و در غیر این صورت ورود آن‌ها به محدوده، به منزله تخلف ورود ممنوع خواهد بود.

قنبرنژاد با بیان این که در سال ۹۵ نیز عبور و مرور خودروهای هیبریدی و برقی همچون سال جاری در صورت ثبت اطلاعات در سامانه، در محدوده طرح ترافیک آزاد و رایگان خواهد بود، تصریح کرد: این اقدام در جهت تشویق و ترغیب شهروندان به استفاده از حمل و نقل پاک و در راستای سیاست‌های محیط زیستی مدیریت شهری تهران صورت می‌گیرد.

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک تصریح کرد: بسیاری از متقاضیانی که موفق به دریافت مجوز طرح ترافیک می‌شوند و در ایامی از سال تمایل به ورود به محدوده طرح ترافیک ندارند، می توانند مانند سال گذشته با انتخاب  تعداد روزهایی که وارد محدوده نمی‌شوند، از سرجمع هزینه سالانه آرم شان کم کنند.

وی با تاکید بر اینکه تمامی فرآیند ثبت نام آرم طرح ترافیک سال ۹۵ الکترونیکی است، گفت: با توجه به این که داشتن برچسب معاینه فنی از مراکز مکانیزه معتبر، پرداخت عوارض سالانه خودرو و اخذ گواهی عدم خلافی برای ثبت نام طرح ترافیک ضروری است، متقاضیان  نسبت به دریافت مدارک مذکور به موقع اقدام کنند.

قنبرنژاد در ادامه با اشاره به این که به منظور سهولت و سرعت در ثبت نام، اطلاعات ثابت افرادی که در سال‌های قبل در سیستم مکانیزه ثبت نام کرده‌اند، هنگام ثبت نام جدید در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد، اظهار کرد: امسال نیاز نیست که متقاضیان تمامی اطلاعات خود را ثبت کنند، بلکه متقاضیان صرفاٌ نسبت به اصلاح اطلاعاتی که نیاز به تصحیح دارند، اقدام کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها