کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شرکت آئودی می‌گوید در ایران هیچ نماینده‌ای ندارد


کد خبر : ۱۸۳۲۲یکشنبه، ۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳:۰۱۷۰۵۴ بازدید

پس از آنکه برخی خبرگزاری‌ها اخباری در رابطه با حضور شرکت خودروسازی آئودی در ایران را مطرح کرد، این شرکت در توضیحاتی حضورش در بازار خودروی ...
شرکت آئودی می‌گوید در ایران هیچ نماینده‌ای نداردشرکت آئودی می‌گوید در ایران هیچ نماینده‌ای ندارد

.پس از آنکه برخی خبرگزاری‌ها اخباری در رابطه با حضور شرکت خودروسازی آئودی در ایران را مطرح کرد، این شرکت در توضیحاتی حضورش در بازار خودروی ایران را تکذیب کرد

تکذیب شرکت خودروسازی آئودی در شرایطی اتفاق افتاده که پیش از این خبر آمده بود دو شرکت خودروسازی داخلی با این خودروساز مطرح جهان مذاکره کرده اند. 

به گزارش خبرآنلاین این شرکت در خصوص اخبار منتشره مبنی بر واردات محصولات شرکت آئودی آگ (خودروهای سواری) در ایران، بدینوسیله توضیحاتی جهت تنویر افکار عمومی به شرح ذیل ارایه مطرح کرده است: 

1-شرکت آئودی آگ (آلمان) به عنوان تولید کننده خودروهای آئودی و مالک انحصاری برند آئودی هیچ گونه نمایندگی مجاز، توزیع کننده و یا وارد کننده رسمی در کشور ایران ندارد. 

2-آئودی آگ به هیچ شخص حقیقی یا حقوقی ایرانی یا خارجی، اجازه واردات محصولات این شرکت، انتصاب وارد کنندگان و یا اجازه اعطای نمایندگی به منظور واردات محصولات آئودی به کشورجمهوری اسلامی ایران اعطا نکرده است. 

3-آئودی آگ مالک انحصاری برند آئودی بوده و به هیچ شخص حقیقی یا حقوقی ایرانی یا خارجی اجازه استفاده از علامت تجاری خود در کشور جمهوری اسلامی ایران اعطا نکرده است. 

4- بدیهی است شرکت آئودی آگ انطباق کیفیت محصولاتی که بدون مجوز این شرکت و خارج از پروسه معمول فروش آئودی آگ در بازار ایران عرضه می شوند را با استانداردهای خود تضمین نمی نماید. 

5-به دلیل نداشتن نمایندگی رسمی در ایران شرکت آئودی آگ امکان ارایه هر گونه پشتیبانی و خدمات پس از فروش مورد تایید و مطابق با استانداردهای آئودی آگ را در خصوص هر محصول متعلق به این شرکت در ایران نخواهد داشت. لازم به ذکر است پشتیبانی فوق الذکر به منظور استفاده بهینه و مطابق با استانداردهای بین المللی از محصولات این شرکت ضروری قلمداد می گردد. 

6-آئودی آگ از مصرف کنندگان محترم بابت توجه به موارد فوق قدردانی می نماید. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها