کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فروش Galaxy S6 Mini سامسونگ آغاز شد


کد خبر : ۱۸۲۹۰یکشنبه، ۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۸:۲۳۵۲۵۸ بازدید

گمانه‌زنی در مورد مدل Mini گوشی هوشمند Galaxy S6 سامسونگ از مدت‌ها قبل منتشر شد و این بار اخبار موثق در این زمینه به گوش ...
فروش Galaxy S6 Mini سامسونگ آغاز شدفروش Galaxy S6 Mini سامسونگ آغاز شد

گمانه‌زنی در مورد مدل Mini گوشی هوشمند Galaxy S6 سامسونگ از مدت‌ها قبل منتشر شد و این بار اخبار موثق در این زمینه به گوش رسید. به گزارش «موبنا»، یک فروشگاه اینترنتی معتبر به جز انتشار تصاویر رسمی مربوط به این گوشی هوشمند، فروش Galaxy S6 Mini را هم آغاز کرد.

فروشگاه اینترنتی LetsTango که دفتر مرکزی آن در کشور امارات متحده عربی قرار دارد این گوشی را در لیست محصولات خود قرار داد و برخی مشخصات آن را هم معرفی کرد.در این سایت اینترنتی گفته شد مدل کوچک گوشی هوشمند Galaxy S6 ساسمونگ پردازنده 6 هسته‌ای با توان 1.8 گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر را در خود جا داده است و نمایشگر 4.6 اینچی از نوع Super AMOLED را هم شامل می‌شود. این گوشی هوشمند رم 2 گیگابایتی دارد و شرکت سامسونگ آن را به حافظه داخلی 16 گیگابایتی هم مجهز کرده است. در بخش دوربین دیجیتالی، گوشی جدید Galaxy S6 Mini سامسونگ حسگر 15 مگاپیکسلی را برای دوربین اصلی و حسگر 5 مگاپیکسلی را برای دوربین سلفی شامل می‌شود و نسخه 5.1 سیستم عامل اندروید روی آن نصب شده است .



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها