کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پردرآمدترين مشاغلی كه می‌توان در خانه انجام داد


کد خبر : ۱۷۹۴۱سه شنبه، ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲:۵۰۹۸۴۶ بازدید

روز گذشته رييس دفتر رييس‌جمهور اعلام كرد كه دولت يازدهم جايگاه ويژه‌يي را به بحث بنگاه‌هاي كوچك و مشاغل خانگي در بودجه سال 95 اختصاص ...
پردرآمدترين مشاغلی كه می‌توان در خانه انجام دادپردرآمدترين مشاغلی كه می‌توان در خانه انجام داد

روز گذشته رييس دفتر رييس‌جمهور اعلام كرد كه دولت يازدهم جايگاه ويژه‌يي را به بحث بنگاه‌هاي كوچك و مشاغل خانگي در بودجه سال 95 اختصاص داده است؛ خبري اميدواركننده كه مي‌تواند چشم‌انداز روشني براي كساني كه قصد ورود به حوزه مشاغل خانگي و كسب‌وكار كوچك در دوران پساتحريم را دارند، نويد دهد. اما، يك ذهنيت عمومي در بين ايرانيان وجود دارد كه بر اساس آن تصور مي‌كنند در بحث «مشاغل خانگي» و «خرد»، محدوديت‌هاي بسياري براي كسب درآمد وجود دارد و فعالان اين حوزه نمي‌توانند، روياي ثروتمند شدن و جهش معيشتي را داشته باشند. اين تصور غلطي است كه متاسفانه در ميان بسياري از ايرانيان جا افتاده است. كار كردن در خانه هميشه به اين معني نيست كه شخص مورد نظر با لباس راحت در خانه بنشيند و در قبال كاري كه انجام مي‌دهد عايدي محدودي داشته باشد.

«فلكس جابز» انجمن و وب‌سايتي است كه در زمينه ارائه خدمات به افرادي كه به دنبال كار از راه دور هستند فعاليت مي‌كند. پردازش اطلاعات منتشر شده در اين سايت مرتبط با مشاغل از راه دور و خانگي نشان مي‌دهد كه در برخي موارد شركت‌ها و سازمان‌هايي كه افرادي را براي كار كردن از راه دور و كار در منزل استخدام مي‌كنند برخلاف تصور حقوق نسبتا خوبي را نيز به آنها مي‌دهند. اين وب‌سايت اخيراً ليستي از پردرآمدترين مشاغلي كه از راه دور انجام مي‌شوند را در قالب رنكينگي از عناوين شغلي و ميزان حقوق سالانه هر عنوان شغلي منتشر كرده است كه پيگيري اين ليست نشان مي‌دهد كه اتفاقا باشناسايي درست اتمسفر كسب‌وكار خانگي و از راه دور مي‌توان درآمدهاي بالايي را كسب كرد.

به گزارش تعادل، براي جمع‌آوري اين ليست، فلكس جابز كه يك سرويس آنلاين تخصص يافته در ارتباطات و كنترل غير حضوري كسب‌وكار است، نگاهي به مشاغل از پايگاه‌هاي داده بيش از ۲۵۰۰۰ ليست‌هاي شغل جاري انداخته است و ۱۰ شركت با بالاترين دستمزد را پيدا كرد.  سارا ساتن، سردبير فلكس جابز مي‌گويد: «اغلب، مردم اين تصور را دارند كه همه مشاغل خانگي با مهارت كم و شرايط دستمزدي پايين هستند اما اين مشاغل نشان مي‌دهند كه شغل‌هاي سطح بالا، حرفه‌يي با دستمزد مناسب هم در بين مشاغل خانگي در دسترس هستند.»


 پردرآمدترين مشاغل خانگي، طبق رده‌بندي فلكس جابز


 مدير امور نظارتي باليني

 متوسط حقوق: ۱۵۰۰۰۰ – ۱۵۱۰۰۰ دلار (495ميليون تومان)

توصيف كلي شغل: شركت‌هاي دارويي، حرفه‌يي‌هاي امور نظارتي باليني را براي تكميل تعدادي از مسووليت‌هاي مرتبط با آزمايشات كلينيكي استخدام مي‌كنند. اين فرآيند مي‌تواند با يك دفتركار خانگي انجام شود.

 

 وكيل نظارتي

 متوسط حقوق: ۱۱۷۰۰۰ – ۱۵۲۰۰۰ دلار (حداقل 386ميليون تومان)

توصيف كلي شغل: درست مثل وكيل‌هاي دفتري، وكيل‌هاي غيرحضوري نمايندگي و مشورت قانوني به تعدادي موكل را بسته به تخصص يا حوزه كاري خود ارائه مي‌دهند. آنها بايد اعضاي فعال كانون در وضع احكام خود باشند و موكل را در دادگاه ملاقات نمي‌كنند و به صورت غيرحضوري كار مي‌كنند.

 

 نويسنده پزشكي ارشد

 متوسط حقوق: ۱۱۰۰۰۰ – ۱۱۵۰۰۰ دلار (حدود 363ميليون تومان)

توصيف كلي شغل: براي تعدادي از كمپاني‌هاي مرتبط با سلامتي و بهداشت و درمان، از جمله ناشران پزشكي و شركت‌هاي داروسازي، نويسندگان پزشكي ارشد در تقاضاي بالا قرار دارند. حرفه‌يي‌هاي اين زمينه براي بررسي اطلاعات پزشكي، نگارش اسناد، ويرايش نظريات ديگر نويسندگان پزشكي و كار با مديريت ارشد براي پيگيري پروژه‌ها مسوول هستند.

 

 مهندس محيط زيست

 متوسط حقوق: حدود ۱۱۰۰۰۰ دلار (363ميليون تومان)

توصيف كلي شغل: مهندسان محيط زيست به‌طور نمونه مسوول طراحي و سنجش روش‌هاي پيشگيري و كاهش آلودگي، از تجهيزات تا فرآيندها هستند و وقتي آنها در ميدان انجام تحقيقات نيستند، مي‌توانند گاهي اوقات در يك دفتركار خانگي كار كنند.

 

 مدير توسعه كيفيت

 متوسط حقوق: ۱۰۰۰۰ – ۱۷۵۰۰۰ دلار (330ميليون تومان)

توصيف كلي شغل: به عنوان بخشي از تيم‌هاي تكنيكي و عملياتي در يك شركت، مديران توسعه كيفيت از راه دور، مسووليت كار كردن براي طراحي و توسعه بهترين تكنيك‌هاي مرتبط با اداره سيستم‌ها و ساختار داده‌ها را دارند.

 

 مهندس نرم‌افزار ارشد

 متوسط حقوق: ۱۰۰۰۰۰ – ۱۶۰۰۰۰ دلار (330ميليون تومان)

توصيف كلي شغل: مهندسان نرم‌افزار ارشد به‌طور نمونه مسوول توسعه، طراحي و اجراي برنامه‌هاي نرم‌افزاري، سرپرستي پروژه‌هاي مرتبط، مديريت تيمي از مهندسان نرم‌افزار، عيب‌يابي مسائل فني و اشكال‌زدايي نرم‌افزار هستند. آنها معمولا نيازمند داشتن تجربه با تعدادي از زبان‌هاي برنامه‌نويسي هستند.

 

 مدير توسعه كسب ‌و كار

 متوسط حقوق: ۱۰۰۰۰۰ – ۱۵۰۰۰۰ دلار (حداقل 330ميليون تومان)

توصيف كلي شغل: مديران فروش در خانه، مسوول مديريت و رشد مناطق فروش مخصوص به خود هستند و همچنين مسوول افزايش درآمد فروش در طبقه‌بندي مخصوص به خود هستند. مديران فروش همچنين برنامه‌هايي براي هدايت نسل و افزايش درآمد براي تيم‌هاي فروش طراحي كرده و توسعه مي‌دهند.

 

 زيست‌شناس تحقيقي

 متوسط حقوق: ۹۳۰۰۰ – ۱۵۷۰۰۰ دلار (حدود306ميليون تومان)

توصيف كلي شغل: زيست شناس‌هاي پژوهشي مسوول مطالعه سوژه‌يي خاص، انجام آزمايشات، اجراي تحقيق و تعيين نتايج و پيامدها هستند.

 

 مدير حسابدار

 متوسط حقوق: ۹۰۰۰۰ – ۱۱۰۰۰۰ دلار (297ميليون تومان)

توصيف كلي شغل: با كار كردن در خانه، مديران حسابدار مسوول حسابرسي‌هاي عملياتي و مالي براي كمپاني‌ها و مشتري‌ها هستند. مسووليت‌هاي اين نوع از كار شامل هدايت، طرح‌ريزي و اجراي حسابرسي‌هاي دروني و مستندسازي همه اطلاعات مرتبط با حسابرسي‌ها است.

 

 مامور هديه‌دهندگان عمده

 متوسط حقوق: حدود ۹۰۰۰۰ دلار (297ميليون تومان)

توصيف كلي شغل: سازمان‌هاي غيرانتفاعي ماموران مخصوص هديه‌دهندگان و اهداكنندگان عمده را براي ترويج، درخواست و احاطه اهداكنندگان حال و آينده براي هداياي بزرگ استخدام مي‌كنند.اين شغل‌هاي غيرحضوري همچنين نيازمند سفرهاي زياد هستند، اما در زمان‌هاي بدون سفر، اين ماموران به صورت غير حضوري در خانه كار مي‌كنند. علاوه بر مهارت‌هاي عالي مديريت ارتباطات، مهارت‌هاي فروش و مهارت‌هاي سازماني و توانايي كار به‌صورت مستقل هنگام پيش بردن اهداف سازمان جدي و مهم است.

 

1k0nr12555vfzqkt27.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها