کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ترامپچی‌های جدید در ایران


کد خبر : ۱۷۹۳۰دوشنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶:۴۱۱۶۴۱۳ بازدید

به تازگی برند لوکس چینی جدید به نام GAC یا همان گَک به ایران وارد شده و مشغول تست محصولات خود در ایران است. با توجه به مشاهدات ...

به تازگی برند لوکس چینی جدید به نام GAC یا همان گَک به ایران وارد شده و مشغول تست محصولات خود در ایران است. با توجه به مشاهدات احتمال می‌رود گک ترامپچی GA6 و GS4 به عنوان اولین محصولات این شرکت در ایران به فروش برسند. این خودروها اکثرا با امکانات لوکس و موتور توربو همراه هستند.

ولی گویا حضور شاسی‌بلند از جانب شرکت الماس‌داران حال‌و‌هوایی جدی دارد. این خودرو که ترامپچی GS4 نام دارد به موتور 1.5 لیتری توربو 135 اسب‌بخاری مجهز است که با گیربکس دو کلاچه قدرت را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. این خودرو از نظر ایمنی در سطح خوبی قرار دارد و به هفت کیسه هوا مجهز است. امکاناتی نظیر سیستم تهویه دوگانه، سنسور پارک جلو و عقب، آینه تاشوی برقی، اتوهلد و ترمز پارک برقی، سنسور نور، چراغ‌های زنون جلو، مانیتور، دوربین عقب و... باعث شده است سطح این خودروی چینی کمی از کره‌‌ای موجود در بازار بالاتر باشد. قیمت نسخه فول GS4 در چین 146.800 یوان است که حدود 83 میلیون تومان به واحد ارزی ایران می‌شود.

احتمال می‌رود در صورت عرضه این خودرو به صورت تمام وارداتی، قیمت این ماشین حدود 120 میلیون تومان در ایران تعیین شود. مطمئنا حجم موتور پایین این ماشین می‌تواند ضعفی برای آن محسوب شود. البته فناوری روز به این سمت می‌رود که با کاهش حجم موتور و استفاده از تکنولوژی روز، بازخورد بهتری از پیشرانه خودروها بگیرند.

3 خودروی جدید ترامپچی از شرکت GAC چین بزودی از سوی شرکت الماس داران در ایران عرضه می‌شوند .


خودرو GS5 مدل 2015

این خودرو شاسی بلند جذاب دارای پیشرانه چهار سیلندرو حجم موتور 1.8 لیتر و 175 اسب بخار نیرو را به چرخ ها منتقل میکد . GS5 از لحاظ ایمنی  دارای 6 ایربک و ABS (سیستم ضد قفل ترمز) EBD (توزیع نیروی ترمز الکترونیکی) BA  (ترمز کمک) می باشد . این خودرو شاسی بلند دارای حداکثر سرعت 190 کیلومتر برساعت است و با قیمت 140 میلیون تومان عرضه میشود 

سنسور دنده عقب-6 ایربک-BA (ترمز کمک)-Sunroof-ABS (سیستم ضد قفل ترمز)- EBD (توزیع نیروی ترمز الکترونیکی)- جعبه ابزار-اندازه چرخ ۱۷-صندلی های گرم/سرد- فرمان چرم-صندلی های چرم-قفل مرکزی-تعداد بلندگوهای ۶-حق بیمه برند سیستم صوتی-کروز کنترل-قفل درب خودکار-بلوتوث-تنظیم صندلی  اتوماتیک-رادیو-کنترل صوتی بر روی فرمان-کنترل کشش-تنظیم شیب فرمان- یواس بی-AUX

7workxaolq5wi1ejcjm.jpg

9gh6m4rvo8oo4o4mwjq.jpg

0i03vmaj0kesbbk0tcn7.jpg

 

مدل  GS4 مدل 2015

GS4 با قیمت 120 و همان آپشن ها اما با موتور 1.5 لیتری عرضه میشود .


bwf473yvjqjo7gjri6py.jpg

1qvarqhdgjrqszqsffu3.jpg


مدل GA6 

ترامپچی GA6 اکنون با دو موتور بنزینی 4 سیلندر  در دسترس می باشد : یک موتور توربوی 1.6 لیتری با 158 اسب بخار نیرو و 216nm همراه با یک جعبه دنده ی 5 حالته ی دستی و یک موتور توربوی 1.8 لیتری با 177 اسب بخار .
 

7pv98v4ok3vmatq0qh09.jpg

w65cix7l5ef0fa6hi1s1.jpg


کارخانه تولید کننده این خودروها GAC میباشد که سال 1997 احداث شده در گوانگ ژو چین هست مدل گونو این شرکت در ایران هست . تعداد 728 هزار دستگاه اتوبوس ، ون و سواری در سال 2012 تولید کرده و ششمین خودروساز چین است . 

خودروهای ترامپچی در لیست مجاز واردات در سامانه گمرک ایران :

ms8hs5ye4tuj43uo03b7.jpg

* حسین دلاور



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها