کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت آپارتمان‌های فروخته شده منطقه 22


کد خبر : ۱۷۹۰۱دوشنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸:۴۷۵۱۴۶ بازدید

آمارخریدوفروش آپارتمان درمنطقه 22 بسیار پایین است، این در حالی است که بیشترین ساخت‌وسازهای تهران در این منطقه انجام می‌شود. متراژ بالای ...

آمارخریدوفروش آپارتمان درمنطقه 22 بسیار پایین است، این در حالی است که بیشترین ساخت‌وسازهای تهران در این منطقه انجام می‌شود. متراژ بالای آپارتمان‌های این منطقه و نبود سرانه‌های خدماتی مانند کمبود مدرسه، مراکز بهداشتی، تکمیل نبودن شبکه فاضلاب و نبود آب تصفیه شده در برخی شهرک‌ها نشان می‌دهد سازندگان کمتر به نیاز متقاضیان توجه کرده‌اند.

یکی از مشکلات دسترسی به حمل‌و‌نقل عمومی و دسترسی به مترو و اتوبوس است. برخی از کارشناسان شهری ترافیک سنگین را از مشکلات آینده این شهرک‌ها عنوان می‌کنند. قیمت آپارتمان‌های این منطقه متفاوت است. از متری یک میلیون و 700 هزار تومان شروع می‌شود و گاهی تا متری 9 میلیون تومان هم می‌رسد. زمانی مبنای قیمت‌گذاری این منطقه نزدیکی و دوری به دریاچه خلیج‌فارس بود. شاخصی که این روزها نسبت به گذشته کمرنگ‌تر شده است زیرا ساختمان‌های بلند حاشیه دریاچه تقریبا دید سایر مجتمع‌ها را به این دریاچه محدود کرده‌اند. برخی از مجتمع‌های این منطقه سند دارند و برخی نیز در انتظار سند هستند. اما همین آپارتمان‌های بی‌سند هم به گفته یکی از مشاوران املاک این منطقه تاکنون چند بار خرید و فروش شده است.

به گفته این فعال بازار غرب تهران، پروژه‌های ساختمانی در این منطقه بیشتر متعلق به نهادهای نظامی و برخی از وزارتخانه‌ها است. او درباره تفاوت قیمت‌ها در این منطقه گفت: برخی از مجتمع‌های این منطقه زمین‌های بسیار بزرگی دارند و نزدیک به 40 متر به هر واحد سرانه فضای سبز، بهداشتی و تجاری و تفریحی می‌رسد. او ادامه داد: قیمت پروژه‌ها در این منطقه متفاوت است. اینکه وابسته به کدام نهاد است هم بر نرخ‌ها تاثیر می‌گذارد.

 

xykr6bkms119uokr6e.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها