کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

همراه اول با همراه پر سرعت زندگی به الکامپ می‌آید


کد خبر : ۱۷۸۷۴یکشنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵:۵۰۱۷۹۴ بازدید

همراه اول در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی الکامپ، با شعار همراه پر سرعت زندگی حضور می‌یابد.

همراه اول در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی الکامپ، با شعار "همراه پر سرعت زندگی" حضور می‌یابد.

اپراتور اول تلفن همراه کشور در روزهای 23 تا 26 آذرماه در سالن 35 محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با شعار "همراه پر سرعت زندگی" جهت معرفی و ارائه آخرین محصولات و سرویس‌های مبتنی بر اینترنت پر سرعت در الکامپ 21 حضور می‌یابد.

این اپراتور با سرویس‌ها و خدمات متنوعی نظیر معرفی "بسته‌های جدید نوترینو"، "پاسخگویی به سئوالات مشترکان" و "ارائه نقشه پوشش شبکه نوترینو در سراسر کشور" به استقبال بازدیدکنندگان می‌رود. با استفاده از نوترینو می‌توان امکان اتصال به شبکه اینترنت با سرعت و قابلیت اطمینان بالا و در حین حرکت، برقراری تماس تصویری به وسیله نرم‌افزارهای مربوطه، دانلود ویدئو، امکان دریافت کلیپ‌های تصویری و امکان دریافت تصاویر تلویزیونی بر روی گوشی‌های تلفن همراه و... را فراهم کرد.

همراه اول با معرفی طرح "هدف رو بزن" جهت برخورداری از  مکالمه و اینترنت نامحدود، معرفی فروشگاه نرم‌افزار "اول مارکت"، "تعویض سیم‌کارت‌های معمولی با usim" و "عرضه و معرفی سیم‌کارت کودک (درسا)"، "پارک‌های دیجیتال سازمان تبلیغات اسلامی (مدیا استور)"، "اپلیکیشن ابرک بر بستر کلود (cloud)" و "اپلیکیشن همراهنگ برای موسیقی" آماده همراهی با بازدیدکنندگان بیست‌و‌یکمین نمایشگاه الکامپ خواهد بود.

سیم‌کارت کودک و نوجوان "درسا" با هدف ایجاد فضای پاک و ایمن برای استفاده کودکان و نوجوانان از محیط مجازی طراحی شده است.

"همراهنگ" نرم‌افزاری است که به منظور ایجاد بستری برای انتخاب، شنیدن و به اشتراک‌گذاری موسیقی دلخواه در یک شبکه اجتماعی مطمئن، طراحی و پیاده‌سازی شده است.

سرویس دیگر این اپراتور در الکامپ، "اول مارکت" بوده که یک اندروید مارکت ایرانی است و از طریق آن می‌توان به تعداد بسیار زیادی از اپلیکیشن‌ها و بازی‌های گوناگون دسترسی داشت. برای استفاده از اول مارکت کافی است پس از دانلود نرم‌افزار از www.avvalmarket.ir و نصب آن بر روی موبایل، به دنیای اپلکیشن‌ها و بازی‌های اندرویدی پیوست.

"سرویس فیلم‌نت"، "سامانه 3090 برای هواداری از استقلال و پرسپولیس" و "سامانه9090 برای هواداری از تیم ملی فوتبال" از دیگر خدمات و سرویس‌های همراه اول در نمایشگاه امسال است.

سرویس خدمات ارزش افزوده فیلم‌نت، اولین شبکه قانونی نمایش خانگی فیلم و سریال در ایران است که امکان مشاهده و دانلود فیلم و سریال را روی گوشی موبایل، تبلت، رایانه و ابزارهای دیگر فراهم می‌کند.

"اپلیکیشن سرویس 3" برای نصب در گوشی‌های هوشمند اندرویدی طراحی شده و دارای ویژگی‌هایی چون فراهم آوردن امکان مشاهده تمامی ویدئوها به صورت آنلاین، پسند کردن ویدئو‌ها، مشاهده 6 ویدئو‌ منتخب کاربر به صورت آفلاین و... است.

همچنین بخش "ارتباطات دیجیتال" همراه اول نیز در این نمایشگاه به معرفی سایت و شبکه‌های اجتماعی این اپراتور می‌پردازد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها