کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

همراه اول بسته اینترنت نامحدود داد


کد خبر : ۱۷۸۱۶سه شنبه، ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲:۲۶۱۹۳۷۸ بازدید

این طرح در ادامه طرح مکالمه نامحدود (هدف رو بزن) برای هر دو گروه مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول و نیز مشترکان جدید ...

قیمت بسته اینترنت نامحدود برای هر مشترک، منحصر به فرد تعیین می‌شود و برای فعالسازی آن، مشترک باید کد *1000# و سپس عدد 2 را ارسال کند.

این طرح در ادامه طرح مکالمه نامحدود (هدف رو بزن) برای هر دو گروه مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول و نیز مشترکان جدید، اجرا می‌شود که بسته اینترنت نامحدود، یک روزه و از ساعت 2 تا 7 صبح تعریف شده است.

مبلغ هدف برای مشترکان اعتباری ثبت‌نام شده از اعتبار آنها کسر شده و برای مشترکان دائمی ثبت‌نام شده، در صورتحساب دوره منظور می‌شود.

مشترکان همراه‌اول می‌توانند هر دو بسته نامحدود (مکالمه و اینترنت شبانه) را به صورت هم‌زمان فعال کنند. بسته اینترنت نامحدود شبانه تنها یکبار در طول شبانه روز برای مشترک فعال می‌شود و مشترکان می‌توانند بسته‌های نامحدود را به صورت هم‌زمان با سایر بسته‌های اینترنت فعال کنند.

در صورتیکه مشترک هم‌زمان بسته اینترنت با هدیه شبانه را فعال کرده باشد اولویت با بسته‌ای است که زمان کمتری تا پایان آن باقیست. بسته‌های اینترنت نامحدود شبانه نیز مانند بسته مکالمه نامحدود، به صورت خودکار تمدید نخواهند شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها