کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
بیمیتو

4 خودروی 120 میلیون تومانی که در کابینشان آرامش دارید

کدخبر:۱۷۸۱۳جمعه، ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۸:۴۷۲۴۳۴۶ بازدید

اگر خرید قصد خودرویی با حدود قیمتی 120 میلیون تومان داشته باشید، به احتمال زیاد گزینه‌هایی از چینی تا ژاپنی را پیش روی خود ...

اگر خرید قصد خودرویی با حدود قیمتی 120 میلیون تومان داشته باشید، به احتمال زیاد گزینه‌هایی از چینی تا ژاپنی را پیش روی خود دارید. معلوم است که به عنوان یک ماشین‌باز همیشه به مشخصات فنی خودرو دقت می‌کنید و بعد به دنبال طراحی هستید. در کنار مسئله فنی، مشخصات ایمنی هم بسیار مهم است که باید در نظر گرفته شود. فضای مناسب اتاق، فضای صندوق عقب، امکانات و... همگی جزو پارامترهایی هستند که بسیاری برای خرید، آنها را لحاظ می‌کنند.

طراحی بیرونی خودرویی یکی از اصلی‌ترین معیارهایی است که افراد عامی جامعه را برای خرید خودرو ترقیب می‌کنند. یعنی هر چه طراحی پویاتر و خاص‌تر باشد، مسلم است که با معرفی صحیح، فروش راحت‌تری دارد. ولی یک مسئله که در حین رانندگی بسیار مهم است، طراحی داخلی اتاق ماشین بوده که باعث خستگی یا شادابی سرنشینان می‌شود. باید دقت داشت اگر طراحی داخلی به دلمان ننشیند، در سفرهای بیشتر از دو ساعت ما را دل زده می‌کنند و کسالت را پشت فرمان برایمان به ارمغان می‌آورد. برای مثال می‌گویند که تندر90 در جاده خیلی کسل‌کننده است. با اینکه امکانات بدی ندارد و سواری به نسبت خوبی هم تحویل سرنشینان می‌دهد. ولی به خاطر سادگی بیش از حد داخل اتاق، جذابیتی وجود ندارد که راننده و سرنشین از آن لذت کافی را ببرند. در این بخش به این مسئله می‌پردازیم که در باشگاه 120 میلیون تومانی‌ها کدام خودرو طراحی داخلی جذاب‌تری دارد.
 




1-تویوتا کرولا

تویوتا کرولا نسل جدید، طراحی داخلی ساده ای نسبت به رقبا دارد. البته این طراحی موردپسند خیلی از مردم قرار گرفته و نظرشان این است که دسترسی به ادوات الکتریکی به در این خودرو راحت شده است. فرمان ماشین به سبک همه تویوتاها طراحی شده است. خطوط طراحی ساده با دکمه‌های روی فرمان که برای تنظیم کامپیوتر سفر و سیستم صوتی تعبیه شده‌اند، باعث شده است مجموعه بسیار ساده و سنگین باشد. یکی از مسائلی که شاید برای همه قابل درک نباشد، کروزکنترل کرولا و اکثر تویوتاهاست که هنوز پشت فرمان در قسمت راست قرار دارد و با تکان دادن دستگیره‌ای این امکان به وجود می‌آید که سرعت خودرو را در حالت کروز به شکل‌های مختلف در بیاورید. پشت آمپر خودرو نورپردازی خوبی دارد و در کنار سادگی، حسی اسپرت را با خاطر حالت ویژن صفحه به راننده القا می‌کند. دکمه های تنظیم آینه شاید در جای مناسبی قرار ندارند. در قسمت چپ داشبورد پنل کوچکی وجود دارد که می توان از آنجا آینه‌های جانبی را تنظیم کرد. اگر جزو آن دسته مالکان خودرو هستید که عادت دارید آینه جانبی را از روی دستگیره در تنظیم کنید، مسلما در اوایل مواجه شدن با این سیستم، کمی اذیت می شوید. معمولا هم اگر خودرویتان سنسور پارک جلو داشته باشد، دکمه قطع‌و‌ وصل این سیستم را کنار تنظیمات آینه قرار می‌دهند. در وسط داشبورد سیستم صوتی وجود دارد که به احتمال زیاد یک مانیتور غیرفابریک روی آن نصب شده است. اگر مانیتور، فابریک تویوتا باشد، نقشه‌های رهیاب را برای شما در ایران فعال نمی‌کند و امکان تغییر لوگو در آن وجود ندارد. ولی همان مانیتور نصبی هم در میان داشبورد که قاب نامتوازنی دارد، زیبایی خوبی را به داخل خودرو می‌دهد. کرولا جز آن دسته از خودروهاست که با طراحی ساده کابین خود، اکثر امکانات را شرایط مناسب قرار داده است. مثلا همین مانیتور زاویه‌ای دارد که اکثر سرنشینان می‌توانند به آن مشرف باشند. بالای مانیتور ساعت خودرو و دریچه‌های کولر در طرفین آن قرار دارد. این دریچه‌ها شکلی نامتقارن دارند که می‌تواند برای برخی جذابیت باشد و برای برخی تنظیم جهت باد را سخت کند. زیر مانیتور سیستم تنظیم تهویه اتوماتیک قرار دارد که به صورت تک‌کاناله در نظر گرفته شده است. چیدمان دکمه‌های این قسمت بسیار راحت بوده و به لطف صفحه نمایشگر اطلاعات سیستم تهویه که در اندازه بزرگ در نظر گرفته شده است، استفاده از آن برای هر سنی معمولا راحت است. زیر این بخش هم محفظه‌ای خالی وجود دارد که برای قرار دادن وسایل تعبیه شده است. همچنین امکان دستری به برق 12 ولت و در نمونه‌های چیدمان دکمه‌های گرمکن صندلی در این بخش قرار دارد. با توجه به اینکه اکثر نسخه‌های وارد شده به ایران، به سیستم ESP و حالت رانندگی مجهز نیستند، خیلی از واردکنندگان شخصی جای خالی این دو را با دکمه گرمکن صندلی که کنار ترمز دستی قرار دارد، پر می‌کنند. سانروف روی سقف هم در جای مناسبی قرار دارد و دید خوبی را برای سرنشینان ایجاد می‌کند. تیوترهای سیستم صوتی هم مثل اکثر ماشین ها روی آینه قرار دارند. کرولا جزو آن دسته از ماشین هایی است که با تنظیم اصولی صندلی با کمترین نقطه کوری مواجه هستید و دید خوبی از طرفین در حین رانندگی به شما می‌دهد.
 



2- سراتو 

سراتوی نسل جدید از زمان ارائه تا به امروز همیشه در بخش طراحی بحث‌هایی را به راه انداخته است. قسمت داخل سراتو هم از این جدال‌ها بی‌نصیب نبوده و گاهی اوقات شاهد آن هستیم که سراتو در فروش مثل نسل قبل خود عمل نمی‌کند. طراحی داخلی این ماشین می‌تواند زیبا باشد. البته که بسیاری این طراحی نامتوازن شلوغ را دوست ندارند و حالت باد کرده داشبورد به مذاقشان خوش نمی‌آید. فرمان خودرو فرم خوبی دارد و حسی اسپرت را منتقل می‌کند. ولی ادوات زیادی روی آن قرار گرفته است. دکمه‌هایی نظیر کروزکنترل، کامپیوتر سفر، فرمان سه حالته، تنظیم سیستم صوتی و بلوتوث همه روی فرمان جای گرفته‌اند. دنده پشت فرمان هم زیبایی خوبی را به این بخش داده است. تنظیمات ESP و تنظیم میزان نور و زاویه آن در بخش چپ داشبورد قرار دارد و تنظیمات شیشه و آینه ها هم روی در به صورت شیب دار موجود است. همین طراحی شیب‌دار رودری‌ها باعث شده تا تکیه‌گاه خوبی برای دستان‌تان وجود داشته باشد. یک لچکی شیشه در قسمت جلوی آینه جانبی قرار دارد که شاید زیبا به نظر می‌رسد، ولی برای برخی در اوایل استفاده می‌تواند استرس‌زا و اذیت‌کننده باشد. مانیتور خودرو به شکلی جایگیری شده است که به سمت راننده تمایل دارد. زیر آن هم تنظیمات تهویه دوگانه یا تک‌کاناله وجود دارد که استفاده آن آسان است. در بخش پایینی داشبورد، فضایی وجود دارد که با در کشویی پوشیده شده است و پشت دسته دنده قرار گرفته است. این فضا می‌تواند در گذاشتن وسایل سایزکوچک مفید واقع شود. حالت دسته دنده در سراتو به خوبی طراحی شده است. سردکن و گرمکن صندلی راننده در قسمت چپ پنل گیربکس قرار دارد و گرمکن شاگرد در قسمت راست آن جایگیری شده است. حافظه تنظیم صندلی، دکمه‌هایش را به روی دستگیره در راننده برده که جای مناسبی است. همچین شیشه جلوی بزرگ و سان‌روف به قطع اندازه، دید خوبی را از محیط به سرنشینان می‌دهد. صندلی های ماشین طوری طراحی شده‌اند که راننده و سرنشین را در آغوش خود می‌گیرند و همین مسئله باعث می‌شود در رانندگی با سراتو، حسی داشته باشید که انگار ماشینی بزرگ است.
 




3- ام جی 6 فیس‌لیفت 2015

ام‌جی برندی است که به خودی خود فروش خوبی را در ایران ندارد، حال اگر بخواهد در طراحی داخلی هم کم بگذارد باید به طور کل بی خیال بازار ایران شود. در نسخه فیس لیفت MG6 تغییرات جزئی در بخش داخلی خودرو صورت گرفته است که تا حد زیادی می‌تواند جذاب باشد. مانیتور رنگ و بویی جدید به خود گرفته است. با تغییر حالت دسته دنده از D به S رنگ نور پشت آمپر از سفید به قرمز تبدیل می‌شود (مانند MG GS). هنوز که هنوز است دکمه های سیستم صوتی شلوغ هستند و نیاز به کمی تمرکز برای استفاده از آنها وجود دارد. دکمه‌های سیستم تهویه هم زیر این قسمت قرار دارد و دکمه گرمکن صندلی‌های جلو هم در همان بخش است. پایین پنل گیربکس، تنظیمات خودرو به شکلی جدید طراحی شده که تا حدی جذاب است. ترمز دستی برقی، سیستم اتوهلد، استارت و استاپ اتوماتیک در این بخش قرار دارد. فرمان خودرو تا حدی ساده و جذاب طراحی شده است. ولی همین سادگی باعث شده که در نسخه 2015 فیس‌لیفت، تنظیم صدای سیستم صوتی از روی فرمان حذف بشود. دنده‌های پشت فرمان خود حالتی اسپرت را به راننده القا می‌کند و کلید چراغ‌های خودرو که به‌صورت پیچی در بخش چپ داشبرد وجود دارد، ما را یاد خودروهای آلمانی و اروپایی می‌اندازد. سان‌روف خودرو دکمه‌ای پیچی شکل دارد که کار کردن با آن تا حد زیادی آسان است. صندلی برقی جلو هم با دکمه‌های بزرگی شکل گرفته است که تنظیم‌شان را تا حدی راحت می‌کند.
 




4- رنو فلوئنس 2015

اگر واقع‌بین باشیم، طراحی داخلی این خودرو در کنار سادگی، زیبایی جالبی دارد. دکمه‌ها و امکانات طوری قرار گرفته‌اند که کار با آنها راحت است. البته بعضی سلیقه‌های اجباری این برند فرانسوی باعث می‌شود که به شما سخت بگذرد. مثلا دکمه‌های کروزکنترل و لیمیتد که روی فرمان قرار دارند، واقعا با بقیه ماشین‌ها متفاوت‌تر است و در اوایل بسیار سخت می‌گذرد. ولی در کل می‌توان گفت که این ماشین شرایط مناسبی را برای دسترسی به دکمه‌ها فراهم کرده است. تنظیمات سیستم صوتی از پشت فرمان قسمت راست آن انجام می‌شود. در سمت چپ داشبورد دکمه در صندوق، تنظیم نورپردازی، ESP قرار دارد. دستگیره ها ی در به سبک اکثر ماشین‌های رنو است و قابلیت تکیه آرنج با قرار گرفتن همزمان دستگیره را دارد. صفحه آمپر به صورت آنالوگ و دیجیتال است که ظاهری جذاب و در عین حال آرام را به راننده می‌دهد. دکمه استارت در قسمت پایین وسط داشبورد قرار دارد که کنار آن کارت سوئیچ قرار می‌گیرد. بالای این بخش، تنظیمات سیستم صوتی وجود دارد که در صورت وجود مانیتور روی داشبورد، این پنل ضبط پیشرفته می شود. سیستم تهویه دوگانه یا تک‌کاناله ساده هم در وسط داشبورد قرار دارد و در هر دو حالت استفاده راحت را برای سرنشینان فراهم کرده است. در برخی نسخه‌های جهانی فلوئنس، ترمز دستی به صورت مکانیکی و دستگیره وجود دارد. در مدل‌هایی هم این ترمز دستی مکانیکی جای خود را به دکمه برقی داده است. یکی از بخش‌هایی که شاید دوست داشتنی نباشد، دسته دنده ماشین است که خیلی بزرگ و جاگیر طراحی شده است. حالت صندلی ها هم طوری است که دید کافی را از بیرون دارید. ولی نقاط کوری وجود دارد که با تجربه رانندگی به آن می‌رسید.

حسین دلاور - روزنامه دنیای خودرو

کانال تلگرام ایران جیب



دیدگاه ها

کدخدا: 1394/9/2003:57:48،
464
45
تویتا ارزش خرید داره به شرط نرخ قیمت جهانی در ایران..
شهرام: 1394/9/2011:10:32،
178
131
اگه مثل من جوان باشيد و در بين اين چهار ماشين بخواييد انتخاب كنيد فقط تمايل به كيا سراتو خواهيد داشت و اگرم قرار باشه غير از اينا انتخاب كنم و با قيمت پايين تر فقط مزدا ٣ نيو رو ميتونم انتخاب كنم
كاش منم پول داشتم تا بجاي ٤٠٥ ميتونستم ي ماشين جوان پسند انتخاب كنم
سینا: 1394/9/2011:35:24،
442
12
کافران خودرو میسازن و مسلمانان همان خودرو رو چند برابر قیمت میفروشن .
مجتبي: 1394/9/2012:29:36،
98
61
جا داره از همينجا يه سلامي كنيم به طراح عكس ام جي كه نمايي از انگليس و ساعت گرينويچ رو پس زمينه شيشه كرده



سلام بنداز چيني
فرزاد: 1394/9/2014:11:46،
80
44
تویوتا کرولا دارای گیربکس 4دنده هست که دیگه خیلی عقب افتاده اس و امجی هم خوبه ولی در هرصورت باید قبول کنیم چینیه و میرسیم به سراتو ورنو فلوئنس که یکی کره ای ودیگری مشترک رنو نیسانه.سراتو از نظر اعتبار برند و امکانات به فلوئنس نمیرسه گیربکس فلوئنس 6 دنده cvt و برخلاف عکس دارای ترمز دستی برقیه و در کنار esp و6 ایربگ و جاداری ونرمی فوق العاده وقیمت کمتر هست و سراتو دارای سواری خشک وصدای کابین در اتاقه و دوام کمتر نسبت به محصولات ژاپنی واروپایی ودرکل به ترتیب اول فلوئنس دوم سراتو و سوم کرولا وچهارم ام جی به نظر من ارجحیت دارند
معین: 1394/9/2014:16:54،
23
86
از کی تاحالا پیکان هم ماشین شده(mg)
فقط ۱ الانترا ۲ کرولا ۲ سراتو
الانترا جون میانس کرولا مسن و سراتو اسپرت
مملی: 1394/9/2014:19:01،
44
34
دسته دنده رنو رو نگا
انگار دسته جوب بیسباله
zlt: 1394/9/2014:21:34،
74
108
بدون شک ام جی 6 بهترین انتخابه و یه سر و گردن از بقیه بالاتره
و به راحتی از رقباش حتی تا 170 تومان هم جلوتره
شهرام جان: 1394/9/2014:39:33،
74
18
اینها تازه جوان پسند نیستند، اتومبیل دانشجویان یا پخش پیتزا محسوب میشوند.
ولی اینجا باید جوانی مثل شما به کیا بگه جوان پسند.
کرولا اتومبیل قشر ضعیف در کشورهای عربی است،
در کانادا شانزده ساله ها و دانشجویان و مسن تر ها از کرولا استفاده می کنند.
کیا و هیوندای هم که تکلیفشان معلوم است!!!!!
هشت ساله بدون بهره از دم قسط.
کوکی: 1394/9/2014:44:08،
102
59
آرامش یعنی همین 120 تومن رو تو بانک بزاری و ماهی 2.5 میلیون بیاد رو پولت که با احتساب سود در سودش میشه سالی 35 میلییون تومن.گیریم ماشین خارجی و صفر داری و تعمیرگاه تعطیل.برای سال اول 15 تومن تا 25 تومن افت قیمت داری.حداقل 1تومن جریمه داری.2تومن بیمه بدنه داری.پول بنزین و روغن و لنت رو هم با هزینه کرایه تاکسی یر به یر میکنیم.اکی.حالت اول شما ماشین رو خریدی 120تومن آخر سال باید بفروشی 100تومن.گیریم که تورم بود و اصلا ماشین گرون شد و شما 120تومنت رو گرفتی.به نظرت این بهتره یا پایان سال 120 بعلاوه حداقل 35تا 40تومن سود پولت رو داشته باشی.حالا ریسک تصادف و افت ناگهانی قیمت ماشین رو کنار گذاشتم.
بیاید یکم بیشتر و عاقلانه تر فکر کنیم.
کورش: 1394/9/2100:10:16،
30
19
اگه موضوع قیمت و ارزش باشه قطعن ام جی از همه اون سه برند دیگه با ارزش تره و در قیمت های بین المللی خارج از ایران هم از هر سه تای دیگه گرونتره ولی در ایران فقط کیا و تویوتا بیشترین طرفدار رو دارند و جالب تر اینکه در بازار ایران کره ای ها از ژاپنی هایی مثل هوندا و تویوتا بیشتر خاطر خواه دارند که همه اینها بر میگرده به محدود بودن اتومبیلهای موجود در بازار ایران و عدم آشنایی کامل مردم در ایران با برندها ومدلهای متنوع اتومبیلهای دنیا .
حامد: 1394/9/2103:34:39،
19
32
سوناتا و النترا تو این قیمت از همه اینا بهتر هستن جالبه این دوتا رو تو انتخاب ها نیاوردین! یکم بی طرف مطلب بزنید لطفاً
منصف: 1394/9/2109:52:11،
31
10
کافران خودرو باکیفیت، زیبا و ایمن میسازند و به قیمت منصفانه و خوب به مصرف کننده میرسانند، در مملکت مثلا اسلامی ما هم خودرو بیکیفیت، آشغال و نا ایمن به قیمت گزاف به مصرف کننده قالب میکنند هیچ ، جلو ورود ماشین های خوب خارجی را هم برای ملت میگیرند و ما را مجبور به خرید اجباری آشغال های خودشان میکند

شما بنده های خدا و خداوند ارحم الراحمین مرا ببخشید اگر غیر منصفانه و مغرضانه نوشتم.
من: 1394/9/2111:40:43،
26
14
عزیزان مثل اینکه فقط یه چیزی شنیدن و در عمل نمی دونن چی هست.
برادر گیربکس CVT دیگه دارای دنده نیست, اول تا آخرش یه دنده هست که ضریبش به صورت خودکار تنظیم میشه. اون C اولش هم مخفف همون کانتینیوس هست به معنای پیوسته.
گیربکس CVT شش دنده دیگه چه معجونیه ؟؟؟؟؟
BMW: 1394/9/2112:18:19،
32
15
سراتو،اسباب بازی کره ای به هیچ وجه
فلوینس هم ماشین خوبه اگه سفران و لتیتود بود عالی بودن

ولی اگه ماشین بااصالت و به درد بخور میخواین که خراب نشه و لذت رانندگی داشته باشه
برای جوانها مزدا 3 و ام جی 6 که محصول ژاپن و انگلیس هستند با کلی پول بیشتر هم هیچ ماشینی نمیتونه به گرد پای مشخصات مهندسی این دو برسه

برای افرادی که دنبال قدرت و شتاب و هندلینگ نیستند ولی دوام و سادگی میخوان کرولا

موفق باشین
کورش: 1394/9/2112:39:52،
26
15
تجربه رانندگی با هیچ کدوم نداشتم اصلا
ولی فکر کنم بین اینا رنو فلوئنس انتخاب منطقی تری باشه...
دل نوشته: 1394/9/2121:13:55،
17
12
هم سن های عرب من واسه خنده اینا رو چپ میکنن...... اونوقت من جوون ایرانی باید فقط عکس اینها رو ببینم یا از پشت پنجره فروشگاه ها...


ای خدا . . . . شکرت . . .
Saeed: 1394/9/2210:56:11،
16
11
فرزاد خان گیربکس CVT که اصولا دنده نداره !
فقط دو یا سه حالت رانندگی داره
D , Ds و یه حالت کمکی برای شیب
سلامت: 1394/9/2004:09:52،
314
16
من در کابین همین پرایدم خیلی راحتم. گرم، نرم، راحت، ایمن.. بازم بگم؟
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا من مدیر عامل سایپا هستم.
حسین زاده: 1394/9/2011:36:50،
104
9
پس برای شما هم مثل من فول اپشنه.با کولر.شیشه بالابر برقی جلو.البته عقب برای بچه ها خطر داره و ماشین هایی که شیشه برقی عقب دارند استاندارد اروپا رو کامل ندارند.پراید 5.5 ستاره....
نقی: 1394/9/2112:32:29،
30
11
راست میگی آدم تو کابین پراید به آرامش ابدی میرسه!!
ایرانی با عشق: 1394/9/2005:10:48،
63
167
به نظرم سراتو نسبت به قیمتش از بقیه ماشینها بهتر و اسپرت تر و پرشتاب تره و تویوتا هم که مناسب قشر پیرمردهایی هست که فقط به بنزین زدن فکر میکنند و دنبال یه ماشین نرم و کم استهلاک هستند!
کوروش: 1394/9/2010:27:26،
104
20
سراتو خوبه ولی خشکه
میکوبه
عشق به جهان: 1394/9/2011:33:51،
89
25
دوست ایرانی من.کرولا پر فروش ترین ماشین جهانه.وجمعیت فعلی جهان غالبا جوان هستند.البته شاید هم همون تعداد پیرمردها اونو میخرند.البته بسیاری ازین پیرمردها از خیلی جهات جوانند.البته جوان هایی هم هستند که واقع بین هستند.و شاید مردم خیلی از جاها عقلانی ترند تا احساسی.عرق ملی هم ندارند که سمند بخرند همون تویوتا رو میخرند. ایکو هیرو تودا از ژاپن
amin: 1394/9/2011:34:41،
80
85
ام جی تو شتاب سراتو رو له میکنه.اسپرت ترم هست.
محمد: 1394/9/2015:15:48،
42
16
دوست عزيز كرولا پر فروش ترين خودرو جهانه چون تو اكثر كشورا تاكسي هاشون كرولا هست
حتي توي همين كيش خودمون.

ممكنه خودروي پرفروش و با كيفيتي باشه ولي الزاما جوانپسند و بهترين نيست.
همونطور كه تو همين مقاله هم ميخونين امكانات پايه مثل esp يا تنظيم هواي ٢گانه و... نداره حتي قدرت موتورشم از سراتو و... كمتره
يعني فقط استهلاك كم داره كه واسه يه جوان اين اولين اولويت نيست
مهران : 1394/9/2100:52:59،
38
19
از نظر کیفیت و مطرح بودن برند تویوتا ،
از نظر زیبایی طراحی ، شتاب عالی و به روز بودن امکانات MG
از نظر ارزان ترین و خدمات پس از فروش گسترده در ایران KIA
از نظر گران بودن بیهوده و زشتی و عدم جذابیت رنو .
حجت: 1394/9/2005:26:21،
116
25
زور نزن داداش.ماشین صفر تحریمه .حالا هر چقدر هم تاپ باشه. پولشم دارم خوبشم دارم. اما با زحمت به دست اومده مفت نمیریزم تو حلق چهار تا دلال.
ارش: 1394/9/2016:23:46،
27
39
اين جماعت تحريم كننده ي خودرو صفر هيچكدوم تو كل دوران زندگيشون ١٠ ميليون بيشتر پول نداشتن...اگه ٣٠،٤٠ تومن پول دستشون بياد به ساعت نكشيده يا ماشين چيني ميخرن
کوسه: 1394/9/2006:28:05،
132
54
از بین اینا فقط کرولا و دیگر هیچ
حسن زاده : 1394/9/2006:56:17،
117
52
به نظر من کرولا اول و از همه بهتر است .
رضا : 1394/9/2007:07:27،
97
13
ما با پولشون بیشتر ارامش داریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
غمگسار: 1394/9/2007:17:56،
94
22
با توجه به سلیقه شخصی تردید دارم انتخابم کدومشون هست. اما قطعا انتخابم رنو نخواهد بود ! با 120 میلیون تو ممالک آزاد میشه ماکسیما کمری آکورد مزدا6 از آسیا فورد و شورولت و دوج از آمریکا و بنز و بی ام و ،، البته معمولی از آلمان رو تصاحب کرد. یعنی کی مارو نفرین کرد ؟
F: 1394/9/2012:12:49،
37
11
همونی که الکی فرستادنش رفت بعضیا
آرشام: 1394/9/2014:25:21،
49
14
اتفاقا تویوتا کرولا از یک نقیصه بزرگ که عبارتست از گیربکس اتومات چهار سرعته که الان دیگه خیلی منسوخه ؛ رنج میبرد.

گیربکس چهارسرعته غیر از پایین آوردن لذت رانندگی باعث نفوذ سروصدای آضافی ناشی از زوزه کشیدن دنده ها در دورهای بالا ؛ به کابین می گردد.

ظاهرن این مشکل در مدل های 2016 با گیریکس جدید CVT رفع شده است.

رنو فلوئنس دارای گیربکس CVT ساخت جاتکوی ژاپن Jatco از زیر مجموعه های نیسان است و دارای سواری بسیار نرم به همراه ترمزهای مطمئن و فرمان برقی است.
بنده خدا: 1394/9/2007:53:24،
73
10
خدا قوت مسئولین این ماشینها ارزش 120 میلیون دارند واقعا ؟؟
عليرضا: 1394/9/2007:54:49،
55
10
اين مقاله بيشتر شبيه انشاي بچه هاست كه ازشون ميخوان يك منظره رو نگاه كنن و هرچيزي رو كه ديدن تشريح كنن
بجاي ترقيب هم بايد نوشته ميشد ترغيب
مهندس وحید ص: 1394/9/2007:56:27،
80
10
یادش بخیر
ما دهه شصتی ها یه زمانی تو کابین پیکان آرامش داشتیم. اما امروز...
TOYOTA COROLA 2015: 1394/9/2010:59:46،
53
40
اگر به دونباله آپشنهایه بیخودی نیستید شکّ نکنید تویوتا کرولا.
mohammad: 1394/9/2010:59:51،
54
23
من كاري به قيمت اين ماشينا تو ايران ندارم و مثل همه شما معتقدم اينا تا چهل تومن بيشتر ارزش ندارن ولي تويوتا كورولا پرفروش ترين خودروي جهانه و بهترين عملكردو در بيشترين بازه ي دمايي يعني از منفي بيست تا مثبت پنجاه درجه سانتيگرادو داره،،اصلا قابل مقايسه نيست با بقيه.
حاجی واقعی: 1394/9/2023:10:36،
21
15
مگه چند سال میخوای سوار بشی ؟؟؟

دیگه اون دوران گذشت طرف 20سال پیکان مدل 59 نگه میداشت با لاستیک دور سفید و بوق 1011
كامران: 1394/9/2011:11:23،
58
48
با توجه به قيمت هاي اي ٤ خودرو در خارج از ايران ( به راحتي با يك سرچ ساده مشخص مي شود كه ام جي ٦ گرانترين خودر خارج از ايرات بين اين ٤ مدل ) و تجربه سواري هر ٤ تا مدل بودن شك انتخابم ام جي ٦ كه يك كلاس بالاتر از سايرين / البته ناشناخته تر نسبت به كرولا و سراتو و با بازار دست دوم ضعيف.
علیرضا: 1394/9/2011:49:13،
57
37
بین این برندهای نام برده شده ، بی شک تویوتا حرف اول رو میزنه.
چه از نظر فنی چه کیفیت چه خدمات چه طراحی و چه اصطحلاک و همینطور اصالت.
Down: 1394/9/2212:09:19،
19
10
دقیقا قیمت ام جی از هر 3 مدل دیگه یک لول بالاتر به عنوان مثال از نظر رقابتی قیمتش در دنیال با اپتیما مقایسه میسه نه سراتو / اما متاسفانه برند امی جی در ایران خوب جا نی افتاده بدون شک اگر کسی به دنبال نام و نشان و ( البته ام جی برند انگلیسی که از 1923 تولید داره , اما ایران نمی شناسه این برند رو ) حرف مردم نباشه و بازار دست دوم خوب نخواد و نمایندگی های زیاد برای سرویس ها لازم نداشته باشه , بی شک انتخاب امی جی با اون شاسی داینامیک و هندلینگ فوق العاده و نرم و شتاب بی نظیر / اما عرض کردم ممکن طرفدار هاش به خاطر بی نام و نشانی کم باشه پس ممکنه سراتو فلئوس و کرولا هم انتخاب های با اولیت باشند.
احسان (فقط ژاپن): 1394/9/2011:53:59،
54
17
تو این رنج قیمت خصوصا اگه اهل بازده و قدرت ونرمی و شتاب و هندلینگ هستید فقط مطدا 3 جدید و ام جی 6، مزدا 3 نرمی رو نداره، ام جی همشو داره، بعد سراتو اگه با چهرش مشکلی ندارید، کرولا ماشین بسیار خسته کننده ای هست و شاید برای افراد سن بالا خوب باشه
مقایسه مزدا 3 جدید با ام جی و سراتو و مگان توسط معتبر ترین مجله، مجله ماشین

http://www.car.ir/news/New-Technology/Mazda3-Megane-MG6-Cerato

هیجکدومشون هندلینک ام جی رو ندارن جون سیستم پیشرفته شاسی دینامیک رو دارن، هیچ کدوم لذت سواری اسپرت مزدا رو ندارن به خاطر کمک فنر هاش و.. ولی جای عقبش خیلی کمه

امیر: 1394/9/2012:21:49،
24
26
هر جا صحبت از کیفیت خودروست نام خودروسازان ژاپنی می درخشد. به گفته یک نشریه امریکایی نقطه تمرکز خودروسازان ژاپنی
بر روی کیفیت و کارایی است.
وحید: 1394/9/2012:39:40،
21
17
کرولا عالیه فقط حیف که طراحی داشبرش ضعیفِ
احسان: 1394/9/2013:26:14،
16
16
به نظرم لنسر فول بهتر از تویوتاس / سانروف و ایی اس پی و گیربکس سی وی تی و سیستم صوتی راکفورد داره اما تویوتاها بعضیهاشون سانروف دارن فقط/ تازه 2015 کارکرده اش 105 تا 110 تاس که 20/30 تومن از تویوتا ارزونتره یعنی اندازه پراید صفر/ به همون اندازه هم ژاپنیه
مینا: 1394/9/2013:27:00،
22
9
ما 40 تا هم نمی تونیم جور کنیم و حداقل استاندارد ها از 120 شروع میشه.
علی: 1394/9/2013:27:42،
45
15
این که کرولا یه ژاپنی با کیفیت هست شکی ندارم. ولی حس یه ماشین 120 ملیونی رو بهت نمیده. طراحی MG و سراتو یا النترا شیک تره
مجى جون: 1394/9/2013:41:55،
17
10
هلاك باب استفعال ميشه استهلاك خيلي راحت
سهیل: 1394/9/2013:52:11،
14
34
هر شخص سلیقه ای دارد ، اما جای خودروی هیوندای الانترا در این میان خالی بود
شهروند: 1394/9/2014:09:18،
28
10
کاش من پول داشتم پرایدم رو با 405 تو عوض میکردم و یکی هم الان میگه کاش من پول داشتم موتورم رو میفروختم پراید تو رو میخریدم
س.ش: 1394/9/2015:53:18،
26
39
سلام

کرولا صفر ++++++
اسپورتیج٢٠١۴----


ممنون
بهزاد تحریم: 1394/9/2016:26:55،
29
9
بیچاره مردم ایران. باید با عکساشون حال کنن، چون به لطف دولتمردان عزیزمون فقط یه عده آدم خاص میتونن از این ماشینا بخرن.
منتقد ادبی: 1394/9/2016:48:38،
26
53
تویوتا کرولا>سراتو>رنو فلوئنس 2015>ام جی 6 فیس‌لیفت 2015
آزیتا: 1394/9/2019:11:08،
22
20
1 فلوئنس

2 کرولا

3 سراتو

4 ام جی

ماشین باز: 1394/9/2112:13:37،
26
13
اگه جونید با خانواده کم
1-مزدا
2 ام جی

اگه سن بالا هستید
کرولا

اگه جونید با خانواده (علاقه به اتاق بزرگتر)
1- ام جی
2- مزدا

کره ای که هم اصلا، پشیمون میشید
ام جی هم به لطف انگلیسی بودن وقدمت
مزدا که ژاپنیه
کرولا هم ماشین ارزون قیمتیه و البته خیلی خوب ولی اینجا این قیمت میدن
Behzad: 1394/9/2018:40:15،
18
9
تو همین همسایه بغل دستی خودمون (ترکیه) تویوتا کورولا 2015 رو میدن 63 میلیون تومن ...
اون وقت آقایون میان قیمت بنزین و ... رو با اونجا مقایسه میکنن و هی میگن ارزونه ...
امیر: 1394/9/2018:54:13،
18
15
این چهار مدل انصافا ماشینهای خوبی هستند هر کدام
یک ویژگی خاص دارند تویوتا دوام و برند ام جی شتاب
وسرعت به خاطر توربو سراتو زیبا و به روز رنو جادار
وراحتی ولی هیچ کدام به این قیمت نمیارز ند من مزدا3
تیپ 4 رو به این ها ترجیح میدم هم 10 تومان ارزونتره هم
مقاوم و شتاب و زیبا ای کاش نسل جدیدش هم میاومد
رایان: 1394/9/2100:02:29،
22
12
فقط ام جی 6 سلطان شتاب و هندلینگ با موتور توربو از هر نظر رقبا تا 200 م رو له میکنه

چند روز پیش یه مسیری رو بالای 200 می اومدم واقعا پایداری بالایی داشت لذت بردم تا 240 هم به راحتی رفت
امير: 1394/9/2102:32:56،
23
11
سليقه ها مختلفه و مردم ايران بيشتر دنبال نام و نشان و بدون تحقيق پول خرج مي كنند . / گيربكس ٤ سرعته كرولا و cvt رنو لذتي نداره سراتو هم كه خشك ام جي هم كم طرفداره / اما قيمت اين ٤ خودرو مدل ٢٠١٦ به درهم : كرولا : ٥٩٥٠٠ درهم ، ام جي ٧١٥٠٠ درهم ، سراتو ٥٥٠٠٠ درهم و رنو ٥٤٥٠٠ درهم .
حالا چرا در ايران اينا محدوده ١٢٠ ميليون هستند !!! نمي دانم.
محمد: 1394/9/2112:51:07،
20
23
باید شماره پنجمی هم به این لیست اضافه میشد: مزدا 3 نیو(البته 2011)!!
در حد خودش فوق العادس! یه سامورائی واقعی!
علی: 1394/9/2112:59:44،
24
24
اپتیما 2014 ++++++++
سوناتا 2014 - - - - - - - - -
در خواب ببينيم ؟: 1394/9/2122:44:05،
17
14
فقط مال بهتر از ماهاست ؟!!! كي ديگه ميتونه همچنين پولي از راه حلال دربياره ؟!!!


ديگه در خواب ببينيم ؟ اين درآمدها را كيا دارند ؟
بینام: 1394/9/2623:25:25،
8
7
فقط باید گفت ک ما رکورد زدیم!…
ماآ رکورد زدیم!!…

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل