کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تعرفه ویژه اینترنت پرسرعت همراه، مکالمه و پیامک


کد خبر : ۱۷۴۲۸دوشنبه، ۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸:۲۱۳۱۵۶ بازدید

اپراتور دوم تلفن همراه اعلام کرد که برای نخستین بار در گردهمایی عظیم اربعین حسینی(ع) درتمامی نقاط تحت پوشش اپراتورهای میزبان در ...

اپراتور دوم تلفن همراه اعلام کرد که برای نخستین بار در گردهمایی عظیم اربعین حسینی(ع) درتمامی نقاط تحت پوشش اپراتورهای میزبان در کشور عراق، به طور دائم به ارائه خدمات اینترنت پرسرعت همراه، مکالمه و پیام کوتاه می‌پردازد.

اپراتور دوم اعلام کرد که زائران ایرانسلی امسال نیز می‌توانند از تخفیف ویژه رومینگ ایرانسل تا پایان آذرماه بهره‌مند شوند و با توجه به تجربه‌ سال گذشته در ارائه خدمات ارتباطی به بیش از نیم میلیون نفر از زائران حاضر در گردهمایی عظیم اربعین حسینی (ع)، در سال جاری و با پیش‌بینی حضور گسترده‌تر زائران در عتبات عالیات، ایرانسلی‌ها می‌توانند با فعال‌سازی سرویس رومینگ خود از تعرفه‌های ویژه‌ اینترنت همراه، ارسال پیامک و مکالمه تا پایان آذرماه در کشور عراق بهره بگیرند.

برای استفاده از خدمات رومینگ، ایرانسل به زائران عتبات عالیات توصیه کرده که ترجیحاً پیش از ورود به کشور عراق، کد #1*111* را از سیم‌کارت اعتباری خود شماره گیری کنند. روشن کردن گوشی تلفن همراه، فعال‌سازی سیم‌کارت و دریافت پیام کوتاه با استفاده از خدمات رومینگ ایرانسل در تمامی نقاط جهان رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای برای مشترکان ایرانسل در برندارد.

بر اساس این گزارش، زائران اربعین حسینی می‌توانند با تهیه سیم‌کارت ایرانسل، در هر زمان و مکانی تنها با شماره‌گیری کد #7* و با در اختیار داشتن شماره کارت و رمز دوم حساب بانکی، سیم کارت خود را به مبلغ دلخواه شارژ کنند و در تمام مناطق تحت پوشش اپراتورهای کشور عراق به خدمات تلفن همراه و اینترنت پرسرعت همراه ایرانسل دسترسی داشته باشند.

همچنین ارسال شارژ از یک سیم‌کارت اعتباری به سیم‌کارت اعتباری دیگر با شماره‌گیری کدِ *141*شماره رمز 12 تا 16 رقمی* شماره فرد دریافت کننده شارژ# امکان‌پذیر است. علاوه بر این، نمایندگان ایرانسل در پایانه‌های مرزی شلمچه، مهران و چزابه جهت عرضه سیم‌کارت و کارت شارژ به زائران عتبات عالیات مستقر شده‌اند.

ایرانسل همچنین به زائران اربعین حسینی توصیه کرد که با وجود فعال بودن امکان استفاده از کدهای دستوری در کشور عراق، برای اطمینان خاطر بیشتر، پیش از خروج از کشور سیم‌کارت خود را حداقل به مبلغ 50هزار تومان شارژ کنند.

مشترکان ایرانسل می‌توانند ریز تعرفه‌های ویژه اینترنت همراه، پیامک و مکالمه در سفر به عتبات عالیات برای حضور در گردهمایی عظیم اربعین حسینی(ع) را در سایت ایرانسل به نشانی www.irancell.ir مشاهده کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها