کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مهلت اطلاع‌رسانی به بانک‌ها برای دریافت سرویس پیامک


کد خبر : ۱۷۳۷۶یکشنبه، ۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۷:۰۶۳۰۲۰ بازدید

در پی اطلاع‌رسانی تعدادی از بانک‌ها به مشتریانشان مبنی بر کسر 5000 تومان از حسابشان درصورت انتخاب گزینه دریافت سرویس پیامک ...

در پی اطلاع‌رسانی تعدادی از بانک‌ها به مشتریانشان مبنی بر کسر 5000 تومان از حسابشان درصورت انتخاب گزینه دریافت سرویس پیامک، دارندگان حساب در این بانک‌ها تا پایان امشب 30 آبان‌ماه فرصت دارند که گزینه مورد نظر خود برای دریافت یا عدم دریافت سرویس پیامک را اعلام کنند.

بانک‌های پارسیان، کشاورزی و اقتصاد نوین از جمله بانک‌هایی هستند که طی یک ماه گذشته با ارسال پیامک‌های تقریبا مشابه به مشتریانشان به آنان اعلام کرده‌اند که بر اساس مصوبه شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و خصوصی، مبلغ 5000 تومان بابت آبونمان شش ماهه ارسال پیامک از حسابشان کسر خواهد شد. در این پیامک‌ها آمده که در صورت عدم تمایل مشتری به دریافت سرویس پیامک خبری، عددی به شماره سامانه ارسال کند.

در این پیامک‌ها تاکید شده که حداکثر زمان اطلاع‌رسانی مشتری به بانک تا پایان آبان‌ماه (یعنی تا پایان امشب) است. با این اوصاف اگر کسی در مهلت مقرر نسبت به ارسال عدد مورد نظر به شماره سامانه بانک اقدام نکند این گونه تلقی خواهد شد که مشتری خواهان دریافت سرویس پیامک و در نتیجه کاهش مبلغ 5000 هزار تومان در هر شش ماه از این بابت است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها