کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بورس نگران از آینده


کد خبر : ۱۷۲۸۸چهارشنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳:۰۳۱۳۲۶ بازدید

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه 27 آبان ماه 94، با 142 واحد افت به عدد 62 هزار و ...

بازار سهام امروز با تداوم افت قیمت سهام و ریزش نماگرهای منتخب خود و حتی با تهاتر دارایی‌ها در برخی کدهای درون گروهی بانک‌ها از سوی بازارگردان‌ها نتوانست روند معاملات را به مدار مثبت بازگرداند.

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه 27 آبان ماه 94، با 142 واحد افت به عدد 62 هزار و 871 واحد رسید . شاخص قیمت وزنی نیز در پایان معاملات این بازار با 5 واحد کاهش عدد 24 هزار و 485 واحد را تجربه کرد. همچنین شاخص سهام آزاد شناور با 62 واحد کاهش روی رقم 69 هزار و 726 واحد ایستاد.

شاخص بازار اول اما در حالی با کاهش 84 واحدی به عدد 43 هزار و 618 واحد رسید که شاخص بازار دوم با 398 واحد افت عدد 139 هزار و 703 واحد را به نمایش گذاشت. امروز همچنان شاخص کل فرابورس بدون نوسان چندانی نمایشگر عدد 702 واحدی برای این بازار بود.

طی معاملات امروز نماد معاملاتی سه شرکت همراه اول با 48 واحد، تاپیکو با 24 واحد و بانک ملت با 23 واحد کاهش بیشتری تاثیر منفی را در برآورد شاخص کل بورس به نام خود ثبت کردند.

در مقابل نماد معاملاتی سه شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان با 16 واحد، پتروشیمی شیراز با 9 واحد و ملی صنایع مس ایران با 7 واحد افزایش بالاترین تاثیر مثبت را در برآورد این نماگر بر جای گذاشت.

به گزارش فارس، امروز ارزش کل معاملات بورس تهران به بیش از 70 میلیارد و 940 میلیون تومان بالغ شد که ناشی از دست به دست شدن 356 میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی 28 هزار و 947 نوبت داد و ستد بود.

طی معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت تهیه و تولید خاک نسوز استقلال آباده، تنها نماد معاملاتی متوقف امروز بازار سهام از سوی ناظر بازار بود.

به گزارش فارس، امروز در نماد پتروشیمی مبین بیش از 11 میلیون سهم به ارزش 3 میلیارد و 558 میلیون تومان از سوی حقوقی شرکت کد به کد شد.

در نماد معاملاتی مخابرات ایران نیز بیش از 7 میلیون سهم به ارزش یک میلیارد و 700 میلیون تومان کد به کد شد.

امروز در نماد معاملاتی بانک تجارت نیز بازارگردان این سهم نیز در بازار نقدی روی صفر تابلو بیش از 41 میلیون سهم را کد به کد کرد.

بازارگردانی سهام در نماد معاملاتی سایر بانک‌های بزرگ بازار نیز میان کد حقیقی و حقوقی بازارگردان همچنان ادامه یافت.

به گزارش فارس، امروز تنها سهم نوسانی بازار دوباره با شکل‌گیری صف خرید میلیونی روبرو شد.

نماد معاملاتی «شپلی» درحالی مورد توجه خریداران نوسان گیر بازار قرار گرفته که هنوز هیچ گزارشی از ارزیابی داریی‌های این شرکت در فلاورجان اصفهان به اطلاع عموم سهامداران نرسیده و این شرکت با زیان انباشته سنگینی روبرو است.

در نماد معاملاتی هپکو نیز امروز بیش از 62 میلیون سهم به ارزش 3 میلیارد و 900 میلیون تومان معامله شد که اغلب خریداران آن معامله‌گران حقیقی بودند، این شرکت که قیمت هر سهم آن زیر قیمت اسمی قرار دارد این روزها با شایعاتی مبنی بر عقد قرارداد با برخی شرکت‌های خارجی و تغییرات ترازنامه‌ای مواجه شده است.

این روزها بازار پایه توافقی فرابورس محل جولان معامله‌گران حرفه‌ای بازار برای شناسایی بازدهی چند روزه زیر سایه سکوت ناظران این بازار شده است.

بازار سهام امروز بازاری کم رونق و با حجم محدود معاملات سهام بود که با نگرانی نسبت به آینده همچنان به دنبال اقدام عملی از سوی متولیان بازار سرمایه است، با توجه به کاهش حجم درآمدهای پیش‌بینی شده شرکت ‌ها اکنون این نگرانی وجود دارد که شاخص کل بورس با تداوم افت ارزش به مرز 56 هزار واحدی سقوط کند.

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها