کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حال بد گردشگری فرانسه بدتر شد


کد خبر : ۱۷۲۷۴چهارشنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸:۴۷۱۷۵۳ بازدید

گردشگری فرانسه در حالی که پیشتر از تیراندازی در نزدیکی نشریه شارلی ابدو آسیب دیده بود، بعد از حمله تروریستی داعش هم شرایط بسیار وخیم‌تری دارد.
حال بد گردشگری فرانسه بدتر شدحال بد گردشگری فرانسه بدتر شد

به گزارش راشاتودی، بخش گردشگری فرانسه در حال حاضر شرایط بسیار وخیمی دارد.

پیش‌تر در ماه ژوئن سال جاری و در پی تیراندازی در نزدیکی ساختمان نشریه شارلی ابدو و ترس گردشگران از گسترش ناامنی در این کشور شرایط گردشگری فرانسه با مشکل مواجه شده بود و تا پیش از حوادث تروریستی چند روز گذشته در پاریس نتوانسته بود بخشی از زیان ناشی از آن را جبران کند.

اما با حوادث اخیر شرایط گردشگری در فرانسه و به ویژه پاریس به عنوان یکی از شهرهایی که بیشترین بازدیدکننده را در طول سال در میان شهرهای جهان دارند تشدید شده است.در سال 2014 حدود 83.5 ملیون نفر از پاریس دیدن کردند که 47 میلیون نفر از انها گردشگران خارجی بودند.

در حال حاضر برج ایفل به عنوان یکی از پربازدیدترین مکان‌ها گردشگری و نماد شهر پاریس تا اطلاع ثانوی بسته شده است. از سوی دیگر دیزنی‌لند پاریس نیز برای اولین بار در 10 سال گذشته بسته شده است و بنا به گفته مقامات پلیس تا روز چهارشنبه بازگشایی نخواهد شد.

موزه لوور پاریس نیز در پی حوادث روز جمعه بسته شد که البته در روز دوشنبه بازگشایی شد.

بنا به گفته یکی از گردشگران حاضر در پاریس این افراد هزینه بالایی را برای سفر به این کشور متحمل شدند و در حال حاضر و به دلیل شرایط فوق‌العاده در فرانسه قادر به هیچگونه فعالیت گردشگری نیستند.

تحلیل‌کنندگان معتقدند که اوضاع گردشگری فرانسه در آینده نزدیک بسیار سخت خواهد بود اما بخش گردشگری پاریس توان تجربه افت شدید استقبال گردشگران از این شهر را در بلند مدت نخواهد داشت.بنا به گفته جورجس پانایوتیس مدیر گروه مشاوره‌ای MKG روزهای آینده برای صنعت گردشگری فرانسه بسیار سخت خواهد بود.

بنا به گفته این کارشناس شرایط گردشگری فرانسه پس از 7 اقدام تروریستی جمعه شب، بیش از زمان حملات شارلی ابدو تحت فشار قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد که آنچه در پاریس اتفاق افتاد بسیار مهم بود و در حال حاضر نگاه تمام جهان رو به فرانسه است.

پانایوتیس معتقد است که بخصوص بخش خدمات لوکس پاریس از حملات تروریستی اخیر در این کشور آسیب خواهد دید چرا که فعالیت هتل‌های لوکس موجود در پاریس به شدت به مسائل امنیتی حساس هستند.از سوی دیگر بسیاری از گروه‌های موسیقی سفر برنامه‌ریزی شده خود به پاریس را به دلیل نگرانی‌های امنیتی لغو کردند که همین امر ورود گردشگران به پاریس و فرانسه را بیش‌ از پیش کاهش خواهد داد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها