کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

وام 40 میلیون تومانی برای خرید خودروی سابرینا + شرایط


کد خبر : ۱۷۲۱۴دوشنبه، ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸:۲۵۳۴۱۰۵ بازدید

مدیرعامل نیرو خودرو آسیا که مسئولیت فروش و خدمات پس از فروش محصولات «دیار خودرو» را بر عهده دارد می گوید برای خرید خودروهای روز ...
وام 40 میلیون تومانی برای خرید خودروی سابرینا + شرایطوام 40 میلیون تومانی برای خرید خودروی سابرینا + شرایط

مدیرعامل نیرو خودرو آسیا که مسئولیت فروش و خدمات پس از فروش محصولات «دیار خودرو» را بر عهده دارد می گوید برای خرید خودروهای روز این شرکت تسهیلات ویژه ای در اختیار خریداران قرار می گیرد.

فردین قنبری با بیان این مطلب افزود: شرکت تسهیلات 30 و 40 میلیون تومانی برای خریداران در نظر گرفته است که مشتریان می توانند تا 80 درصد مبلغ خودرو را به صورت اقساطی پرداخت کنند.

وی ادامه می دهد: نرخ سود تسهیلات 16 درصد و تحویل قطعی خودرو به مشتری ظرف 30 روز صورت می گیرد. اقساط در نظر گرفته شده هم تا 48 ماه قابلیت بازپرداخت دارد.قنبری در خصوص دیگر تسهیلات ارائه شده توسط نیرو خودرو آسیا گفت: مشتری هر تعداد قسط که بخواهد و با هر رقمی می تواند بپردازد و سررسید چک ها برای راحتی بیشتر هر 3 ماه، 4 ماه و 6 ماه یکبار تعیین شده است.

مدیرعامل نیرو خودرو آسیا اضافه کرد: در هر گروه از خودروها طی 3 جدول ارائه شده توسط شرکت، شرایط مختلفی در نظر گرفته شده است که مشتری بتواند با شرایطی مورد نظر خودش دست به خرید خودرو بزند.وی در پایان خاطر نشان کرد: در طرح مذکور 2 خودروی پر فروش «دیار خودرو» به نام های وانت «وینگل 5 » و «سابرینا هاچ بک» به متقاضیان فروخته می شود.

شرایط فروش خودروی سابرینا با وام 40 میلیون تومانی :



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها