کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تاثیر انفجار‌های پاریس بر کسب‌و‌کار تورهای گردشگری در ایران


کد خبر : ۱۷۲۱۰دوشنبه، ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸:۴۷۴۴۹۰ بازدید

حدود دو روز از حملات تروریستی به نقاط مختلف پاریس می‌گذرد ولی کل فرانسه در وضعیت فوق‌العاده به سر می‌برد، تمامی مرزهای این کشور ...

حدود دو روز از حملات تروریستی به نقاط مختلف پاریس می‌گذرد ولی کل فرانسه در وضعیت فوق‌العاده به سر می‌برد، تمامی مرزهای این کشور برای جلوگیری از خروج تروریست‌ها از کشور مسدود شده‌اند.

این حملات چه تاثیری بر تورهای فرانسه از مبدا ایران گذاشته است؟ آیا تورها کنسل شده‌اند؟ آیا بعد از بازگشایی مرزهای فرانسه، بلافاصله تورها برگزار می‌شوند؟ آیا بعد از برگزاری تورها قیمت‌ها تغییری می‌کند؟ اینها سوالاتی است که برخی از برگزارکنندگان تورهای فرانسه به آن پاسخ داده‌اند.

یکی از برگزارکنندگان تورهای اروپایی گفت: اتفاقات اخیری که در فرانسه رخ داده، باعث شده که تمامی تورهای ما کنسل شود و من با تمامی همکارانم که در این کار هستند نیز تماس گرفتم و آنها نیز گفتند که تورهایشان لغو شده است.

او در ادامه بیان کرد: حتی اگر وضعیت کمی مساعدتر هم شود؛ به طور یقین قیمت تورهای فرانسه از قبل ارزان‌تر خواهد شد، زیرا دیگر مردم با اضطراب و دلشوره به این کشور سفر خواهند کرد و آنجا را نیز کشوری ناامن می‌دانند.

یکی دیگر از برگزارکنندگان تورهای ایتالیا و فرانسه بیان کرد: با توجه به اینکه اعلام شده، مرزهای فرانسه به مدت ۷۲ ساعت بسته است، از این رو تورهای ما که چهار شب رم و سه شب پاریس بوده، در حال حاضر معلق شده است، اما فعلاً این تورها کنسل نشده، زیرا آن‌طور که اعلام کرده‌اند کشور فرانسه قصد دارد خود را از ویزای شینگن کنار بکشد و شرایطی را فراهم کند که برای سفر به این کشور ویزایی جداگانه لازم باشد، از این رو در این صورت هزینه تور فرانسه به مشریان برگردانده می‌شود و تور ایتالیا که هیچ مشکلی ندارد برگزار خواهد شد.

مسوول یکی دیگر از تورها گفت: تورهای فرانسه و ایتالیای ما در دی‌ماه برگزار می‌شود و از آنجایی که برای ما دستوری جهت لغو این تورها اعلام نشده، در نتیجه این تورها در زمان خود و با همان قیمت‌های قبلی برگزار خواهد شد، مگر اینکه تا آن زمان دستورهای جدیدی داده شود.

مسوول یکی دیگر از تورها گفت: در حال حاضر ویزای مربوط به کشور فرانسه هیچ‌گونه اعتبار و ارزشی ندارد، در نتیجه تمامی تورهای این کشور تا اطلاع ثانوی لغو شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها