کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فروش تندر، 206 و پارس‌سال ایران خودرو متوقف شد


کد خبر : ۱۷۱۴۰شنبه، ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳:۴۷۱۱۶۷۹ بازدید

ایران خودرو امروز فروش تندر ، 206 تیپ 2 و پژو پارس سال را متوقف کرده است. در کنار آن ظرفیت فروش برخی دیگر از محصولات همانند سمند ...
فروش تندر، 206 و پارس‌سال ایران خودرو متوقف شدفروش تندر، 206 و پارس‌سال ایران خودرو متوقف شد

ایران خودرو امروز فروش تندر ، 206 تیپ 2 و پژو پارس سال را متوقف کرده است. در کنار آن ظرفیت فروش برخی دیگر از محصولات همانند سمند دوگانه سوز نیز در حال اتمام است.

در ششمین روز فروش محصولات شرکت‌های خودروسازی در قالب وام 25 میلیون تومانی خودرو  ظرفیت فروش برخی خودروها تمام شده و متقاضیان با محدودیت هایی برای خرید روبه رو هستند.

به عنوان نمونه ایران خودرو امروز فروش تندر ، 206 تیپ 2 و پژو پارس سال را متوقف کرده است. در کنار آن ظرفیت فروش برخی دیگر از محصولات این شرکت همانند سمند دوگانه سوز نیز در حال اتمام است. این شرکت در طول شش روز فروش خود تا ساعت 9  امروز 54 هزار و 470 دستگاه خودرو را پیش ثبت نام کرده و 44 هزار و 513 دستگاه را به فروش رسانده است.

همچنین، امروز قرار است تصمیمات نهایی برای ادامه فروش محصولات شرکت های خودروساز در وزارت صنعت گرفته شود اما به نظر می رسد با اتمام ظرفیت فروش برخی از محصولات شرکت های خودروساز امروز اجرای طرح وام 25 میلیون تومانی خرید خودرو متوقف شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها