کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ارزان‌ترین آپارتمان‌های مناطق مختلف تهران + جدول


کد خبر : ۱۷۱۲۸شنبه، ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۶:۰۲۳۶۹۰ بازدید

مشاوران املاک در مناطق مختلف پایتخت از افزایش تعداد متقاضیان خرید در بازار مسکن خبر می‌دهند. به گفته آنها به نظر می‌رسد طی یک ...

مشاوران املاک در مناطق مختلف پایتخت از افزایش تعداد متقاضیان خرید در بازار مسکن خبر می‌دهند. به گفته آنها به نظر می‌رسد طی یک دو هفته اخیر موتور معاملات خرید و فروش مسکن به آرامی در حال روشن شدن است.

انتشار اخباری مبتنی بر افزایش مبلغ وام خرید مسکن از محل اوراق از 45 میلیون تومان به 70 میلیون تومان و سازش برخی فروشندگان مسکن برای واقعی کردن قیمت پیشنهادی ملک خود که چندماه است در صف فروش منتظر مانده‌اند؛ دو عاملی است که مشاوران املاک به‌عنوان آغاز برخی تحرکات جدید در بخش مسکن اعلام می‌کنند. یکی از فعالان بازار مسکن وضعیت کنونی را فرصت مناسبی برای خانه اولی‌ها و همچنین خانواده‌هایی که قصد تبدیل به احسن کردن خانه خود را دارند می‌داند و می‌گوید: هم‌اکنون قیمت مسکن در کف قرار گرفته است و کاهش بیشتر آن بعید به‌نظر می‌رسد.

به گزارش دنیای اقتصاد، مطابق با بررسی‌های دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه‌وشهرسازی هم اکنون میانگین قیمت مسکن در مناطق مختلف شهر تهران مترمربعی 4 میلیون و 100 هزار تومان برآورد شده است. البته بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد طی یک هفته اخیر تعداد فایل‌های فروشی که قیمت آنها کمتر از میانگین منطقه پیشنهاد شده است افزایش پیدا کرده است. به‌عنوان مثال آپارتمانی 8 ساله با زیربنای 80 مترمربع در محدوده جنت آباد جنوبی، مترمربعی 4 میلیون و 300 هزار تومان از سوی مالک پیشنهاد شده و این در حالی است که مطابق با بررسی‌ها میانگین قیمتی واحدهای مشابه در این محدوده مترمربعی 4 میلیون و 950 هزار تومان است.
 

8psc3huqjdvcphmx1j8.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها