کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رکورد جدید در تاخیر پروازها


کد خبر : ۱۷۱۰۶جمعه، ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳:۰۰۶۰۲۱ بازدید

بررسی آمار سازمان هواپیمایی کشوری نشان می‌دهد پروازهای تاخیردار هواپیمایی آتاایر شهریور امسال در مقایسه با شهریور پارسال 540 درصد ...

بررسی آمار سازمان هواپیمایی کشوری نشان می‌دهد پروازهای تاخیردار هواپیمایی آتاایر شهریور امسال در مقایسه با شهریور پارسال 540 درصد افزایش یافت، هواپیمایی تابان نیز در مدت یاد شده 117 درصد بر تاخیر پروازهای تاخیردار خود افزوده است.

بررسی آمار سازمان هواپیمایی کشوری حاکی از آن است که در شهریورماه سال گذشته ایرلاین‌های داخلی 4994 پرواز انجام دادند که 2227 پرواز یعنی 44.5 درصد با تاخیر انجام شده بود. این در حالی است که در شهریور امسال تعداد کل پروازها به 4884 کاهش یافت اما میزان پروازهای تاخیردار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 53.3 درصد افزایش یافت.

بر این اساس هواپیمایی آتاایر در شهریور سال گذشته 470 پرواز انجام داد که از این تعداد 35 پرواز با تاخیر فرودگاه مهرآباد را ترک کرده بودند، اما این ایرلاین در شهریور امسال در تاخیرات پروازی رکورد شکنی کرد؛ آتا ایر در شهریور 94 بالغ بر 525 پرواز انجام داد که از میزان پروازهای تاخیردار آن 224 پرواز بود. به عبارت دیگر میزان تاخیرات این شرکت در مقایسه با شهریور سال گذشته 540 درصد افزایش یافته است.

کل پروازهای هواپیمایی آسمان در شهریور سال گذشته 817 پرواز که از این تعداد 334 پرواز تاخیردار بود، این در حالی است که تعداد پروازهای آسمان به 633 پرواز در شهریور 94 تقلیل یافت اما میزان پروازهای تاخیردار را به‌طور چشمگیری افزایش داد. آسمان در آخرین ماه تابستان 94 بالغ بر 72 درصد پروازهای خود را با تاخیر انجام داد،‌ در واقع تعداد پروازهای تاخیردار این شرکت در شهریور امسال نسبت به شهریور پارسال 36.5 درصد افزایش یافت.

کل پروازهای هواپیمایی ایران ایر در شهریور امسال 657 بود که 527 پرواز (80 درصد) با تاخیر انجام شد، این ایرلاین در شهریور پارسال 777 پرواز انجام داد که 419 پرواز با تاخیر انجام شده بود. هما شهریور امسال در مقایسه با شهریور پارسال 25.7 درصد به میزان پروازهای تاخیردار خود افزود.

هواپیمایی تابان در شهریور 93 بالغ بر 161 پرواز انجام داد که از این رقم 75 پرواز با تاخیر انجام شده بود، این شرکت هواپیمایی در شهریور امسال 296 پرواز انجام داد که 163 پرواز را (55 درصد) با تاخیر انجام داده بود. بررسی آمار تاخیر این ایرلاین در بازه زمانی شهریور 93 تا شهریور امسال حکایت از آن دارد که میزان پروازهای تاخیردار تابان 117 درصد افزایش یافته است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها