کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
هفته رویداد

وام 25 میلیونی خودرو هم مالیات خورد

کدخبر:۱۷۰۷۷چهارشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶:۳۷۱۹۰۹۶ بازدید

خودروسازان در محاسبه اقساطی که برای متقاضیان دریافت وام خودرو مشخص کرده‌اند، مالیات بر ارزش افزوده را هم اضافه کرده و هر قسط ...
وام 25 میلیونی خودرو هم مالیات خورد

خودروسازان در محاسبه اقساطی که برای متقاضیان دریافت وام خودرو مشخص کرده‌اند، مالیات بر ارزش افزوده را هم اضافه کرده و هر قسط را بر مبنای محاسبه این آیتم مالیاتی از متقاضی دریافت می‌کنند.

سومین روز اجرای طرح فروش خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی در حالی از صبح امروز چهارشنبه در نمایندگی‌های خودروسازی‌ها آغاز شده که براساس آمار رسمی ارائه شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، تاکنون ۴۵ هزار خودرو از سوی خودروسازان به فروش رفته است.

از آغاز اجرای طرح فروش خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی تاکنون، جزئیات طرح چندین بار تغییر کرده است. اول زمان بازپرداخت اقساط بود که از ۷ به ۴ سال کاهش یافت و در مرحله دوم میزان بهره این وام‌ها بود که مسئولان دولتی در نخستین روز اجرای آن اعلام کردند بهره ۱۶ درصدی تنها به وام‌هایی تعلق می‌گیرد که متقاضیان آنها به صورت ماهانه به تسویه اقساط خود بپردازند، در غیر این صورت بهره‌ای مرکب که چند و چون آن چندان مشخص هم نیست، از سوی بانک‌ها برای قسط‌ بندی وام متقاضیان انجام می‌شود.

تاکنون کمتر دریافت‌کننده‌ای که وام از بانک‌ها می‌گیرد، توانسته است از فرمول محاسبه بهره مرکب سردربیاورد و اکنون هم مردم کمتر می‌توانند خود محاسبه‌گر میزان اقساط با بهره مرکب باشند و بنابراین به ناچار هر رقمی را که خودروساز برای اقساط تعیین می‌کند را باید بپردازند.

نکته‌ حائز اهمیت در این میان استقبال مردم از اجرای این طرح ویژه دولت برای تحریک تقاضا و به نوعی کمک به فروش خودروهای تولیدی خودروسازان است. شاید بتوان گفت اکنون دولت بازاریاب خودروسازان شده است و تلاش دارد تا با ارائه تسهیلات به نسبت کم‌بهره و البته جذاب برای مشتری، کمکی هم به فروش خودروهای تولید ملی کند.

طرح ویژه دولت برای خودروسازان در حالی سومین روز از اجرای خود را پشت سر می‌گذارد که انتشار جداول اقساط انواع خودروها در شرایط بازپرداخت یک تا چهار ساله نشان می‌دهد که آیتم مالیات بر ارزش افزوده هم به محاسبه اقساط اضافه شده؛ به این معنا که خودروسازان ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده را هم بر روی هر قسط فرد متقاضی محاسبه کرده و در نهایت میزان اقساط را محاسبه می‌کنند و این موضوع جدیدی است که شاید کمتر متقاضی به آن توجه کرده باشد، در حالی است که مالیات بر ارزش افزوده یک بار در قیمت نهایی و مصوب خودرو محاسبه شده و دیگر لزومی ندارم مالیاتی اخذ شود. جدول ذیل به خوبی دریافت مالیات بر ارزش افزوده توسط خودروسازان را نشان می دهد.


جدول بازپرداخت وام خودرو در دوره زمانی ۳۶ و ۴۸ ماهه
 

به هر حال اجرای این طرح با استقبال مردم آغاز شده است و به نظر می‌رسد که استقبال ادامه هم داشته باشد. ، چرا که عمده‌ترین مزیت این طرح، وام ۲۵ میلیون تومانی، پیش‌پرداخت کم و تحویل فوری از سوی خودروسازان است؛ به نحوی که اعلام شده هر خودروی ثبت‌نامی حداقل یک هفته و حداکثر ۳۰ روز به دست متقاضی خواهد رسید و این شاید مزیتی باشد که در کمتر طرحی برای فروش خودرو از سوی دولت یا خودروسازان در سال‌های گذشته اجرایی شده است.

براساس اعلام خودروسازان ۴۵ هزار دستگاه خودرو در قالب طرح فروش با استفاده از تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی به فروش رسیده است.

رضا تقی‌زاده معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: طی دو روز اجرای طرح فروش خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی، ۱۹ هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو از محصولات تولیدی گروه سایپا به فروش رفته است.

وی افزود: برآوردها نشان می‌دهد در هر دو ثانیه یک خودرو، هر دقیقه ۳۵ خودرو و در هر ساعت کاری ۱۵۰۰ تا ۱۶۰۰ خودرو به فروش رسیده است.

همچنین علی مصریان مدیر ارتباطات گروه صنعتی ایران‌خودرو نیز از فروش بالغ بر ۲۵ هزار خودرو در دو روز اجرایی آغاز طرح خبر داده است.

کانال تلگرام ایران جیب



دیدگاه ها

محسن: 1394/8/2009:59:47،
663
164
بنا بر این آمار، نتیجه میگیریم کمپین خودرو یه بازی بوده برای کسانی که تو دنیای مجازی خوش هستند. و مشکل این بوده که مردم پول نداشتند. مردمی که حاضرند 41 میلیون واسه پراید بدن تا وقتی قسط تموم شد ماشین شون 10 میلیون هم نیارزه.
پاسخ به محسن: 1394/8/2010:13:58،
687
58


کمپین بازی نبوده، بلکه این برخی از مردمن که این اتحاد رو بازی تلقی کردن و روش درست بازی کردن در عرصه ی زندگی رو بلد نیستن
فرغون نمیخوایم: 1394/8/2010:20:33،
611
23
جان مالیات هم میگیرن ازشون.لیاقت این جماعت همینه باید سواری بدهند.زودتر پارکینگ هارو خالی کنید ما منتظر خودروهای جدید هستیم.لذت داره دیدن چهره شما زمانی که فهمیدید چه کلاه گشادی سرتون رفته اما دیگه نه راه پیش دارید نه راه پس.
پاسخ به محسن: 1394/8/2010:22:57،
284
49
آخه آدم کم سواد با 45هزار نفر چطوری نتیجه گرفتی که عنوان میکنی؟80میلیون نفر جمعیت داریم شما با 45 هزار نفر نتیجه گرفتی دوست کم عقل؟
omid: 1394/8/2010:25:19،
337
11
من که میگم اینا الکی میگن وام بانکی و کمک دولت و......... همش دوکان دستگاهه!!!این نقشه خود خودروسازا هست.خودشون هم دارن به این روش خودروهاشونو آب میکنن.هم بهره خوبی از مردم میگیرن.نه دولت پول داره نه بانکا همچی وامی میدن!!یکم فکر کنیدددددددد!!!!!
رضا3919: 1394/8/2010:25:20،
269
38
امروز از جلوی یکی از نمایندگی ها عبور میکردم اصلا مشتری نداشتن.
مردم ساده: 1394/8/2010:26:40،
377
17
جوجه رو آخر پاييز ميشمارند
شما بخريد
ما ميشماريم همديگه رو ميبينيم
يا اينور سال يا اونور سال
ميبينيم كي با كي بازي كرده
دولت تدبير و اميد با مردم
يا كمپين خودرو نخريد با مردم
از دو ماه ديگه موج پشيموني ها شروع ميشه
اين خط اين نشون +++++++++++
فقط هر كي پشيمون شد با شهامت بياد بگه
see you
ایران: 1394/8/2010:30:27،
232
40
ایرانی جماعت 2 زار براش سود داشته باشه بچه ش رو میفروشه بیاد واسه شما از وام 25 میلیونی بگذره (کمپین،تحریم،ایرانی،جک میگی)
یلب: 1394/8/2010:31:35،
278
15
سلامی عرض کنیم خدمت هموطنانی که فکر میکردن گل دقیقه 90 رو زدن از چند ماه دیگه تعمیرگاه رفتن شروع میشه. سلام زرنگ
آرش: 1394/8/2010:34:41،
209
14
کمپین بازی نبود و نیست میدونی چرا؟ این وام رو کسایی میگیرن که بعدتر تاوان شو میدن! چون یک اشتباهه از طرفی وام تا ابد ادامه نداره و فرضا تموم خودروهای انبار شده فروش بره ...برا تولیدات جدید میخوان چه کار کنن تا ابد میخوان 405 و پرشیا تولید کنن؟ یعنی چند نسل قراره اینارو سوار بشن؟ مسلما این وام صرفا یه مسکن برای شرایط فعلیه و نه یک راه حل بلند مدت
فرزاد: 1394/8/2010:36:29،
248
13
همین وام هم نتیجه مقاومت مردم بوده . وگرنه کی یادشه که همچین تسهیلاتی بدن ؟
علی: 1394/8/2010:36:54،
164
11
این اول کار است
4 سال بیمه بدنه و فرانشیز بیمه و یک درصد کمسیون و... که به مبلغ اصلی اضافه شود ( بستگی به قیمت خودرو از 5 میلیون به بالا)‌ قیافه خریدار ها دیدن داره و اون موقع خواهند فهمید چه کلاهی سرشان رفته است
علی: 1394/8/2010:38:40،
176
9
به موضوع بالا حذف یارانه را هم اضافه کنید چون کسی که بتواند 500 هزار تومان قسط بدهد حتما یارانه اش حذف می شود
صادق: 1394/8/2010:38:45،
123
9
این قضیه وام دوحالت بیشتر نداره
1- یا خودرو سازها میخوان پول مردم رو بگیرن وماشین به این زودیها تحویل ندن...خواهیم دید ششماه دیگه رو که همین مردم منفعت طلب چه گریه و زاری کنن که ماشینها رو تحویل ندادن
2- یا مردم میخوان پول اقساط رو ندن چون واقعا از عهده هرکسی بر نمیاد و لگن سازها هم باید 600000 چک رو بزارن اجرا و دنبال وصول پولهاشون بدون (چیزی که زیاده چک برگشتی)
مورد دوم قریب به واقعیت تره
خخخخخخخخخخخخخخخخ
سعید: 1394/8/2010:45:47،
156
7
به نظر من کمپین تا رسیدن به پیروزی کامل ادامه داره. کسایی هم که ثبت نام کردند واقعا احتیاج داشتند.
همین که مجبور شدند 25 میلیون وام بدند با اینکه ظالمانه است ولی باز هم دردی از فرغون سازها دوا نمیکنه.
شرکتهایی که برای جون این ملت وپول این ملت ارزشی قائل نیستند محکوم به نابودیند.
امیدتونو از دست ندید.
chairman: 1394/8/2010:51:09،
59
10
کسی که درحدی نیست که حتی قضیه حمار زندگیشو حل کنه باید بدوشنش ندوشن گناهه.از این دوستان سراغ دارین معرفی کنین منم از این طرحای جالب دارم فقط دولت واسه تبلیغاتش باهام همکاری نکرد.
محمد: 1394/8/2010:59:46،
79
8
چه کلاه های گشادی برا مردم میدوزن. وامشون خیلی اسلامیه
حميد: 1394/8/2011:11:24،
64
8
ميگن جوجه را آخر پائيز ميشمرن. در هر صورت تعدادي از مردم بدون اينكه حساب كنن ماشين كه خريدند چند در مياد اينكارو كردند ولي اين هميشگي نيست چند روز ديگه دو باره مثه قبلا ميشه
MiLAD: 1394/8/2011:14:07،
79
11
دروغ دروغ کذب کذب
نمایندگی ها خالین این جناب 45 هزار نفر رو نمیدونم از کجا آوردن؟؟؟!!
اینا همش فیلمه!!!!!!!!!!!!!
مصطفی: 1394/8/2011:21:58،
28
97
اره نمایندگی ها خلوته اونا هم که شلوغه خود کارمندای سایپا و ایرانخودرو اومدن الکی شلوغش کنن ، اینا حرفای انسان های کوته فکره که نوک دماغشونو میبینن ، قبول کنین که کمپین شکست خورده ، به جای اینکه سرتونو عین کبک بکنین زیر برف ، با واقعیت کنار بیاین و فکر چاره کنین
چراغ خاموش : 1394/8/2011:27:51،
96
8
همین شرایط رو هم از صدقه سر کمپین دارن خخخخخخخخخخخخخخخخخ
Mehdiaus: 1394/8/2011:52:03،
141
7
... وام ٧ ساله تبديل به ٤ سال شد
.
سود١٦٪ تبديل به سود مركب! شد كه هيچ كسي هم سر در نمياره چطوره محاسبه ميشه
.
... به وام ٢٥ ميليوني ٩٪ ارزش افزوده اضافه ميشه
.
امكان صلح پس از خريد نيست
.
.. امكان انصراف پس از خريد نيست
..
آخه هموطن اين ماشين به اين خفت و خواري مي ارزه؟؟؟؟
پاسخ به محسن: 1394/8/2012:12:07،
58
11
همین وام 25 میلیونی هم نتیجه کمپین هست مهندس.یکم درست به مسایل نگا کنین اونایی که کمپین رو مسخره میکنن تو خواب هم نمیدیدین که دولت 80 درصد قیمت خودرو رو وام بده پس انقد خودتونو جیگر نشون ندید.
مجید: 1394/8/2012:15:23،
49
6
فقط من موندم چرا تو کل فامیل من هم ازطرف پدرو هم مادر، با این که کلی آدم نیازمند به خودرو هست و اکثرا هم از طبقه متوسط هستن یک نفر جزئی از این ۴۵ هزار نفر نیست؟!!!! همین برای من کافیه که به نمایشی بودن این ماجرا پی ببرم. شما فکر کنید تمام سایت ها، اخبار رادیویی و تلویزیونی و روزنامه ها خیلی هماهنگ و مدیریت شده به این خبر در حال رشد اختصاص دارن. این یعنی سیاست دروغ بزرگ از گوبلز خدانیامرز.
ایرانی: 1394/8/2012:38:21،
34
8
مردم دو دسته شدن اونایی که رو عهد خودشون پایبند بودن یک طرف اونایی که حالا یا احتیاج داشتن یا هر چیز دیگه ایی رفتن خودرو خریدن من که خودم به شخصه نخریدم چون به نظرم طرح خوبی نیست ولی چیزی که مشخصه یکی از دو طرف از کار خودشون پشیمون میشن باور کنید من خودم دوست دارم که گروه اول که ما باشیم اشتباه کرده باشیم چون در اون صورت چنان ضرری نمیکنیم ولی اگه گروه دوم اشتباه کرده باشن ضررش خیلی زیاده.
داریوش: 1394/8/2013:13:26،
41
8
دولت پولی به خودروسازا نداده پولش کجا بود واس چی باید بیست و پنج میلیون پول به ماشینی بده که تولیدش واسه خودروساز سه میلیون تموم شده این پول پیشی که ملت دارن میدن از پول واقعیه ماشینم بیشتره اقساط ماهیانه هم همش پول سود خودروسازاس میشه پورشه و مازراتی و ویلا واسه آقازاده ها
ali: 1394/8/2013:25:07،
19
47
منم موافقم... کمپین بازی بود... تا همین چند وقت پیش هر شهرستانی میرفتم ماشینای صفر رو زیاد میدیم که مردم با شرایط اون موقع فروشنده ها خریده بودن.
نکته دوم هم که باید بگم با اون استدلال "پراید 41 میلیونی که موقع فروش 10 تومن هم نیست" کلا خریدن ماشین چه با وام چه بی وام ضرر محضه!!!! هر چی رو هر جا میگن باور نکنید!!!
شما بعد از چهار سال 25 تومن رو 34 تومن بر میگردونید که میشه 9 میلیون توی چهار سال... که هیچی نیست!!!!
همچنین قسط 700 تومنی... همین قسط دو سال دیگه ارزشش میشه در حد 300 تومن... پس بیخودی و با دلایل صدمن یه غاز نخوایید کمپین بسازید و نگه دارید!!!
آرش: 1394/8/2013:35:35،
41
8
چه ربطی داره زمانی که مردم انقلاب کردن هم یه عده جاوید شاه میگفتن-موقع جنگ 8 ساله هم بازم یه عده نرفتن جبهه-الان هم یه عده رفتن خریدن-من خودم تو یه شرکت تامین قطعه خودرو ساز کار میکنم واقعا کارمون کساد شده-ولی تا قیمتاشونو درست نکنن ماشین نمیخرم
حمید: 1394/8/2013:41:52،
28
7
سلام
من از 15 سال پیش برای حمایت از تولید داخلی خودروی ایرانی نخریده ام.و با کمپین یا بدون کمپین تا خودروی داخلی کیفیت و قیمت مورد نظرم را نداشته باشد نخواهم خرید.اما باور کنید که در این کشور هر چیزی را به هر قیمتی فقط مشروط براینکه قسطی باشد می توان فروخت .
استاد اخوان ثالث می فرماید:
آنکه پند و حکم گونه گون گفت ***** اکثر الناس لا یعلمون گفت .
و چاره ای هم نیست .
سعيد ملكي: 1394/8/2013:43:48،
33
8
واسه مردم متاسفم.
هر چقدر كلاه سرشون بره بازم حقشونه.
به يه پرايد بايد 41 ميليون بدند و از طرف ديگه هم بايد ارزش افزوده هم بدند. ارزش افزوده يكبار حساب ميشه. نه صد بار.
مثلا اگه پرايد 20 ميليونه 9 درصدش ميشه ارزش افزوده.
بابا گول اين طرحهاي مسخره رو نخوريد عزيزان.
اي ملت عزيز.
زرنگ باشيد يه ذره.
بابك: 1394/8/2013:54:48،
29
8
به اين جماعت جوگير بايد چي گفت به هر قيمتي حاضرن فرقون سوار شن ٧ سال ديگه ميبينمتون
ali: 1394/8/2014:05:10،
34
8
وام مسكن ميخوام: برو بابا دلت خوشه
وام ازدواج ميخوام : اصلا حرفشو نزن (اين دوقرون وام ازدواجم هم كه ميدن ميشه باش دو بار رفت ساندويچي)
وام اشتغالزايي ميخوام : برو به قيافت نمياد
.
.
.
جريان وام 25 ميليوني چيه؟ درد بلات خوب جايي اومدي بيا واست توضيح بدم...
.
.
اندكي فكر اين وام واسه كيه (مديونيد اگه فك كنيد منظورم واسه فرغون سازاست)
بوئينگ: 1394/8/2014:10:15،
36
6
ديروز يه خبري منتشر شد كه يه واحد توليدي بزرگ تو بيجار كه كارش توليد سيستم كابل و تجهيزات الكتريكي ايرانخودرو و سايپا بوده ، مدير عامل گفته نصف كارمنداشو بيرون كرده و داره ورشكست ميشه . خودش گفته بود كه ٣٥ سال اين كارشه . گفت اگه دولت حمايت نكنه اين كمپين داره همه مارو بيكار ميكنه . (((((( تحريم خودروهاي ايروني و چيني تا ورشكست شدن )))))
محمد: 1394/8/2014:29:05،
30
9
ولی من نظرم اینه که نوددرصدشون دلال هستند
علی م: 1394/8/2014:29:32،
28
6
دوست عزیز ، همین که خودروسازان در سایه تحریم وادار شدند تولیداتشون رو با حداقل پیش پرداخت و اقساط بلند مدت بفروشن ، خودش یک دستاورد مهم برای کمپین بود
اگر من و شما تحریم نمیکردیم ، افراد با سطح درآمد کم هرگز نمیتوانستند صاحب خودرو شوند . من هر چند از این موضوع خرسند نیستم ولی از اینکه در نتیجه فشار تحریم الان اکثر افراد میتوانند خودرو خریداری کنن خوشحالم
ولی ایکاش مردم یه کم دیگه میتونستن دندون رو جیگر بذارن و عجله نکنن ، اونوقت نتیجه خیلی خیلی بهتری بدست میاوردیم
بالاخره این یک رودررویی با کارخانه های خودروسازی بود ، اونها هم بیکار نمیشینن و با هزاران ترفند سعی در مقابله با ما رو دارن ...
تهروني: 1394/8/2015:04:27،
18
8
بنده پارس صفر خريدم وقتي دنده ٢ گاز ميدي صداي كرچ كرچ كرچ ميده . ١٠٠ تا نمايندگي بردم ميگن بايد بنزين سوپر بزني . لاعلاجه . كاريش نميشه كرد .- بعد فروختم با ٤ ميليون ضرر يه ٢٠٦ تيپ ٥ صفر گرفتم ، وقتي رو سنگفرش خيابونا ميرفتم صداي جلو بنديش وحشتناك بود بردم نمايندگي گفتند بنز نخريدي كه باش را مياي . بعد يه مدت گيربكسش دنده هاش جا نميرفت سفت و خشك بود ،، آمپر بنزينشم هميشه رو خالي بود چراغش هميشه روشن بود . با ٥ مل ضرر فروختم
ترافيك: 1394/8/2017:23:23،
16
4
واقعا اگر اين امار درست باشه كه بعيد ميدونم متاسفانه از يكماه ديگه تهران به بزرگترين پاركينگ جهان تبديل ميشه همين الان خيابونا قفله واي به وقتي كه اين همه ماشين ومطمئنن فرهنگي كه يك ماشيني باپيش پرداخت ١٠ تومن طرف سوار ميشه مياد بيرون
مهدی: 1394/8/2019:46:30،
18
5
مردم ایران اگه اهل کمپین بودن سال91 که گرون میشد هرروز تحریم نخریدن میکردن
اگه ماعقل داشتیم کجا این سرانجام داشتیم
كريم حيدريان: 1394/8/2021:38:03،
12
8
حسابداراشونم مثل خودشون كلاهبردارند.
چطوري حساب كردند اين اعداد رو.
کوروش: 1394/8/2010:01:18،
202
11
از ماست که برماست
ستاره: 1394/8/2010:20:03،
68
6
ایول درس گفتی آقاکوروش
Ahmad: 1394/8/2010:40:02،
56
13
کمپین خودرو 21 هزار تایی شد حالا هی ناله کنید که کمپین شکست خورده هنوز تازه اوله راهه
علی: 1394/8/2010:42:59،
56
8
نه عزیز دل من این خیمه شب بازی که می بینی کارمند های خود خودرو ساز ها هستند . من هم که باشم با خرید یک دستگاه خودرو و گرفتن کسر حقوق از شرکتی که در حال ورشکستگی است و ارائه آن به عنوان ضامن. حقوق 4 سال آینده خود را تضمین می کنم
دانشجو: 1394/8/2010:45:56،
50
11
خداییش بعد از این هر فردی که در اثر کیفیت بد خودروها در حوادث رانندگی کشته بشه، خونش به گردن این 45000 نفر!!!
یاور: 1394/8/2011:02:50،
35
9
«از ماست که بر ماست»،«خلایق هر چی لایق»،دقت کردین توی تمام کامنت ها این دو تا ضرب المثل دائم تکرار می شه.پیشنهاد من:«قطره قطره جمع گردد پایان شب سیه سفید است»،«گهی پشت به زین و باز با باز»...
جواد: 1394/8/2010:01:43،
140
6
کافی مردم چراغ سبز نشون بدن دیگه 3 برابرش میکنن خخخخ
جواد: 1394/8/2010:02:21،
180
7
هنوز هزینه های کمک به لبنان و عراق و فلسطین هم میاد روش مالیات که سهله
فرزاد: 1394/8/2010:16:07،
70
8
حالا کم کم کسایی که از این وام استفاده کردند به جز مالیات چیزهای دیگه ای هم میره تو پاچشون!
مهدی: 1394/8/2010:02:28،
147
12
هموطنان توی صف وام خودرو، تحویل بگیرند
این جواب خیانت به کمپینه

تازه اولشه، بعد از تحویل ماشین حالتون پرسیدنیه
جواب مهدی: 1394/8/2010:37:00،
28
96
به خودمون مربوطه شما ها کاسه ی داغتر از آش نشین
وطن پرست: 1394/8/2010:03:36،
122
9
از اين افراد که بدونه اينکه بدونن عاقبت اين وام چقدر است و چگونه بايد پس بدهند چه انتظاري داريد. براي اين افراد نبايد دل سوزاند.مال و جانشان را براي طمع تقديم خودروسازان کرده اند.
وحید@@@@: 1394/8/2010:04:28،
118
7
کاری به درصد سودش ندارم.

اقساط بالای 500هزار تومنو کسی نمیتونه پرداخت بکنه.پس فردا چند قسط

ماشین هم عقب بیافته دیگه کار آدمو یکسره میکنه چون تا 3 سال نمیتونی

ماشینو بفروشی.
ایرانی غیور کمپینی: 1394/8/2010:04:31،
84
8
به نظر من ارزش افزوده ومالیات و سود 17میلیونی تقریباً کمه دولت داره لطف میکنه به خریداران درواقع باید طبق روال!! یا با اتمام اقساط خودرو ها رو بازپس بگیره یا اینکه 6 ماه تا یکسال حبس تعزیری هم بزاره واسه بعضی ها هم که تا حالا با پراید جون سالم به در بردن حتی اعدام!!! خخخخخ
ذره بین: 1394/8/2010:04:46،
19
114
طبق اخبار واصله ، ظرفیت پیش بینی شده برای خودروهای وام دار 60هزار دستگاه خودرو بوده و مقرر شده 60 هزار فقره وام خودرو پرداخت بشه که طی 2 روز گذشته 40 هزار ثبت نام انجام شده و احتمالااین ظرفیت تا آخر هفته تکمیل شود .
و یا بانکها با افزایش ظرفیت موافقت کنند.
فرصت برای دوستان متقاضی از دست نرود.
ياسر: 1394/8/2011:00:20،
54
8
ايشالا ظرفيت وامشون افزايش پيدا كنه
120 هزار تا وام بدن شما هم بخري
كل موجودي انبار شون خالي بشه
ما منتظر ماشين هاي جديد با كيفيت ميميونيم
امیر: 1394/8/2010:04:52،
103
13
کم کم دارم به این نتیجه میرسم که چقدر در حق دولت قبل کم لطفی کردیم...دولت تدبیر و امید که روی دولت کریمه رو سفید کرده.واقعا مردم ایران خیلی مظلوم تر از غزه و لبنان هستند.
مهدی: 1394/8/2010:34:45،
58
6
عزیزم همون مردم غزه و لبنان دارن با پول منو تو سه تار میزنن و بهترین ماشینو سوار میشن.
ماها فقط داریم پول سیاست های کشورو میدیم
همون فلسطین که دولتمردان ما سنگشو به سینه میزنن حاضر به بازی با تیم ملی ما نشد.
یعنی واسع کشورم متاسفم دست کیا اداره میشه.
تذکر: 1394/8/2010:05:04،
94
12


وای بر آنان که این اتحاد ملی رو خدشه دار کردن
akbarasadi67: 1394/8/2010:06:09،
96
5
واقعا تاسف آوره
کاش بجای وام خودرو وام ازدواج میدادن تا کشورم از این بحران ازدواج رهایی یابد . ولی افسوس که با حمایت از خودرو سازان بحران آفرینی میکنن. تا پنج سال آینده هرکی برای خودرو ثب نام کرده باید بدهکار دولت و لگن سازها باشه .
آقایون مسئولین به فکر مردم باشید نه به فکر لگن سازهای . . .
-: 1394/8/2012:28:07،
29
20
دوست عزیز شما که برای ازدواج لنگ 3 تومن وامی، همون ازدواج نکنی بهتره! یکی دیگه رو هم بدبخت میکنی میره.
akbarasadi67: 1394/8/2019:17:19،
29
4
شما متوجه حرفم نشدی دیگه دوست عزیز
بری یک سری به آمار ازدواج بزنی معلوم میشه . . .
دوست عزیز درد من این نیست که پول ندارم نباید ازدواج کنم .
من گفته ام اینه که ماشین مهمتره یا ازدواج ؟؟؟؟
اگه ماشین نباشه مشکلی برامون پیش نمیاد ، فوقش با ماشین های عمومی جابجا میشیم . ولی اگه ازدواج نباشه کشور دچار خیلی از مشکلات میشه . . .
من میگم مهمتر از ماشین فکر سروسامان دادن به جون هاست ... جوان های بیکار
دوست عزیز
جناب وی: 1394/8/2010:06:44،
92
10
این کمپین همچون آتش زیر خاکستر ، روزی شعله ور خواهد شد

به قول حافظ:
زین آتش نهفته که در سینه من است
خورشید شعله‌ایست که در آسمان گرفت
پاسخ: 1394/8/2012:33:53،
28
7
این کمپین الانشم آتیشه
اینا حتی نتونستن تولید یک هفتشونو بفروشن
تمام این آمارهایی که میدن جعلیه
اینها فقط یک حرف راست گفتن:« تحریک تقاضا» یعنی با این تبلیغات و آمار دروغ میخوان مردم تحریک بشن بیان بخرن.
ح مرادی: 1394/8/2120:11:28،
13
8
مشکل کمپین اینه که از اول راه رو اشتباه رفت. تحریم خودرو صفر اشتباه بود باید مردم خواستار حذف تعرفه واردات خودرو میشدن. با اینکار خودروساز داخلی یا با خودروسازهای دنیا همگام میشد یا حذف میشد. اونوقت همچین کلاه گشادی هم سر مردم نمیذاشتن.
مهرداد: 1394/8/2010:07:00،
84
7
هنوز مونده مردم بفهمند چه کتاه بزرگی سرشون رفته
کاری میکنند که سود وام بالای 25 درصد براشون در بیاد
هزینه اتلاف وقتشون در تعمیرگاهه را هم اضافه کنیم سر بهفلک میکشه انوقت پشیمانی دیگه سودی نداره
مهدی: 1394/8/2010:07:06،
80
11
هرچی به سر ایناایی که رفتن با این وام ماشین گرفتن بیاد حقشونه

گریه هاشونم میبینم.......
هادی: 1394/8/2010:08:24،
79
7
اینکه 22 درصد است دست شیطان از پشت بستین حالا ببینید سود دورکرد چند درصد میگیرند
نقی محموی: 1394/8/2010:08:54،
69
9


برخی از ملت، با این حضور بی موقع ، جواب آیندگان را چه خواهند داد، نمیدانم
جعفر: 1394/8/2010:08:58،
72
7
به نظر من حالا که استقبال از وام خودرو خیلی خوب بوده دولت هر ماه 9 درصد ارزش افزوده بگیره!!!!!!!!!
جارچی: 1394/8/2010:09:31،
77
11
حالاقیافه ی خریداران محترم وکسایی که ازهول حلیم افتادن تودیگ وبه کمپین خیانت کردن دیدن داره
م.ن: 1394/8/2010:10:48،
76
15
تبلیغات کاذب هیچ خبری نیست
اکثر مردم کارکنان خودشون هستن و به خودشون میفروشن
انقدر راحت خودتون و نبازید
در بدترین حالت همه این خبرهام حقیقت داشته باشه باز به خاطر کمپین که این طرح ها رو گذاشتن پس بالاخره در بدترین حالت هم کمپین جواب داده
اگه ما بخواهیم همه چیز تغییر می کنه و ظلم محکوم به نابودیه

"خدا سرنوشت هیچ قومی را تغییر نداد جز به خواست خود اون قوم"
آرمان: 1394/8/2010:11:18،
80
8
لگن ساز زیاد خوشحال نباش ببینیم تا کی میتونی دووم بیاری
اینایی که میگی خودرو خریدنم میبینیم
این طرح فروش اقساطی که اسمشو گذاشتی وام 25 میلیونی فقط یه مسکنه
مشکل از یه جایه دیگست، صورت مسئله رو پاک کردن دردی رو دوا نمیکنه
زنده باد تحریم
سینا: 1394/8/2010:22:49،
38
7
آخه چرا؟
فقط کافی بود تا عید صبر میکردید.
صادق: 1394/8/2010:23:05،
32
6
میگم اگه یه وقتی دیدید کسی خودشو از دیوار انداخته تو خونه تون یقین کنید اوت دولته
امید: 1394/8/2010:25:28،
47
9
همیشه تو هر اجتماعی، یه عده هستند که با خودخواهی و تصمیمات عجولانه و بی فکر، درس عبرت بشن برای نسل بعد.
فقط من به شخصه همیشه برام این سوال وجود داشته که چی شد ملت ایران به این روز افتاد که با این خفت و خواری به هر ظلم و حرف زوری تن بده...
ولی خوشبختانه هستند هنوز کسانی که حاضرند خودروی کارکرده سوار شن ،ولی از هدف و حق طبیعی خودشون که استفاده ار خودروهای دلخواه و غیر تحمیلیه گذشت نکنن.
اینا تو این طرح 300 هزار خودرو هم بفروشن، بازم بازندن چون تازه خودروهای انبارشون تموم میشه و طرح کثیف دولتم تموم میشه و علی میمونه و حوضش. اینا میمونن و بازم ماشینایی که خریداری نداره !!!
حسین: 1394/8/2010:26:45،
27
9
پرده اول باموفقیت اجراشد حالا بشینین تاگرونش کنن......
ناصر: 1394/8/2010:29:11،
37
6
دولت ایران خوب رگ حساس مردمو پیدا کرده و مردم ایران هیچ وقت روی آرامش نخواهند دید چون خودشان نمی خواهند! و اگر خودش آرامش و رفاه را نخواهد دیگر هیچ کسی کاری نمی تواند بکند
هادی: 1394/8/2010:32:58،
49
8
1- کاهش بازپرداخت از 7 سال به 4 سال بدون اطلاع رسانی
2- اضافه کردن مالیات
.
.
.
.

انشاالله بدتر از اینها سرشون بیاد که حقشون هستش.
منم متاسفانه جزو این مردم هستم. هر چی بیاد سرمون حقمون هستش.
دروغه: 1394/8/2010:34:18،
40
11
این آمار کذب محض است جهت بازار گرمی
شاهين: 1394/8/2010:34:54،
54
5
با سلام و احترام
واقعا دست مريزاد
وام كشاورزي 16 درصد.....(هفت خوان رستم)
خريد خودرو 16 درصد( خيلي راحت)
وام ازدواج ......( ناچيز)
وام مسكن.....(شرايط مرگبار)
سنگ پاي قزوين.....

morteza: 1394/8/2011:18:22،
22
9
بهترین نظر،نظر شما بود
Mbf : 1394/8/2010:36:10،
34
11
دوستان کمپین همیشه بر قرار چون این افرادی که رفتن ماشین ثبت نام کردن از میلیون ها نفر افراد کمپین درصد هم نمیشن چرا زود خودتون می بارید، در ضمن الان موجودی برای خرید ماشین هم دارم حتی چندتا شو اما فعلا با پراید مدل پایینم سر میکنم در ضمن هرکی می خواد بره بخره کسی مجبور نیست تو کمپین باشه اما يادتون باشه جوجه ها رو آخر پاییز میشمارن
هادی: 1394/8/2010:37:22،
39
10
چقدر گول میخورید مردمممممممممممممممم.
واقعا براتون متاسفم.
برای خودم متاسفم که جزو این مردم هستم.
به خاطر همین هر چی هم سرمون بیاد حقمون هستش.
اصلا انشالله 405 و پراید بشه 50 ملیون.
آخه چرا نمیفهمید.
از وام 16% هفت ساله شروع کردن
این حرف رو می رسونن به وام 4 سال و بهره 26% و آخرش هم کلی منت سرتون میذارن.
اردشیر: 1394/8/2010:42:10،
28
7
خیلی خوب شد اندک ثبت نام باعث نقدینگی خودرو سازها شد وانها الان میتوانند برای خط تولید خودروهای جدید2013به بعد با شرکتهای المانی وفرانسوی که قرار داد یسته بودن توی این 3یا4ماه تاچند ماه اینده خودروهای به ر وز رو وارد بازار کنند باقیمت مناسب ولی باید تاسف خورد این بیچارهای بدبخت که فکر میکنند خیلی زرنگند باید حالا ماشینهای 30سا ل پیش بدون ایمنی بدون کیفیت وگران رو اگر توانستند سوارشوند و19میلیون نزول وافت این ماشینهای اشعال وما لیات برارزش افزوده وغیره هرروز باید تعمیرگاه رو تجربه کنند خیلی ناراحتم ولی خوب شد برای ما که گفته بودیم ثبت نام نمیکنیم پس حالا برید مالیات بدید تا باز ببینیم چه برنامه ای براتون دارندفعلا ///////تحریم///////تحریم//////////تحریم///////////تحریم/////////تحریم///////////
سلام: 1394/8/2010:42:33،
24
7
حالا گیریم با این پشتیبانی که دولت از فرغون سازها کرد موفق شدند50.000 خودرو رو بفروشند. نکنه دوبارهلگن سازها منتظر میشوند که دولت هر شش ماه بهینه برای اونا وام تصویب کنه! یا کلا سالی پنجاه هزار خودرو میخوان تولید کنن؟ فقط متاسفم متاسف!
مهدی: 1394/8/2010:45:35،
31
8
فرق ما با اروپاییا توی همین چیزاست دیگه عقب مانده هستیم جهان سومی هستیم . اگر فلان مسئول کشور می شد انجلا مرکل ما هم می شدیم یک المانی باید توقع می داشتیم مرسدس بنز بشه خودرو ملی. توقعاتی که از هم داریم به عنوان هموطن برا صد سال دیگه اونم حد اقلش باید فرهنگ سازی بشه
: 1394/8/2010:51:56،
32
6
ببینم بازم کسی هست فکر کنه ایرانیها باهوشترین مردم دنیا هستن
-: 1394/8/2012:37:29،
23
8
چیزی که من از بچگی دارم میبینم اینه که ایرانیا کم هوش ترین آدمها هستن.
رضا: 1394/8/2010:52:27،
29
4
دولت محترم نگران بیکاری مردم نیست نگران درامد خودشه از فروش هرخودرو چیزی در حدود پنج تا ده میلیون تومان بابت مالیات بر ارزش افزوده شماره گذاری بیمه مالیات بر تولید دریافت مینماید اخرش هم من جوون بیکارم همیشه گفته اند خرج که از کیسه مهمان بود حاتم طایی شدن اسان بود
فرغون نمیخوایم: 1394/8/2010:52:40،
38
10
دقیقا.آن زمان است که ما از خرید خودروهای جدید استفاده خواهیم کرد.هر چه زودتر پارکینگ ها خالی بشه به نفع ما کمپینی هاست.همین وامی که الان دارن میدن هم از صدقه سر کمپین بوده وگرنه اینا صد سال از این کارها نمیکردند.به هر حال تا پایان سال میگذرونیم سال بعد خیلی چیزها تغییر خواهد کرد.خلایق هر چه لایق
هوشنگ: 1394/8/2010:55:33،
14
23
آقا این ماشین شرایطی ها رو چجوری می شه با وجود در رهن بودن سند فروخت و تبدیل به پول نقد کرد؟اقتصاددانهای عزیز لطفا" راهنمایی بفرمایید؟
h.m: 1394/8/2011:01:00،
26
6
در صورت تاخیر در پرداخت اقساط ماهانه 7% به سود پایه اضافه میشه .پس ناتوانی ثبت نام کنندگان در پرداخت اقساط برای دولت منافع ایجاد میکنه . موضوع بعدی که خیلی جالبه در مورد مالیات بر ارزش افزودست ؛ طبق قانون باید 9% ارزش افزوده صرفا نسبت به اصل قیمت خودرو محاسبه و اخذ شود در حالی که خودرو ساز قیمت خودرو را با لحاظ سود وام پرداختی (16%) محاسبه و سپس 9% ارزش افزوده را به آن اضافه کرده و اقساط ماهیانه دریافت میشود ......
مرید: 1394/8/2011:05:47،
31
6
واقعا این ملت هر چی سرشون بیاد حقشونه....
اول اومدن گفتن 16 درصد الان کاشف به عمل اومده 20 درصد داره محاسبه میشه
بعد 7 سال و کردن 4 سال
الانم که 9 درصد ارزش افزئده زدن تنگش
واقعا ما مردم کی میخایم درست بشم
خودرو هایی که تو مدت 7 ماه نفروختن رو با کلک و وعده به مردم 3 روزه فروختناونم 50 هزار تاااا
کمی به خودتون بیاین ملت......به خودتون بیاین واقعااااااااااا
اسماعیل: 1394/8/2011:12:33،
31
8
دوستانی کمپینی من
غمتون نباشه شاید بعضی ها دلشون لرزیده و تردید پیدا کردن! بزار یکی دو هفته دیگه سهمیه 100هزار تا تموم میشه، قصه های بدبختی هموطنای ساده و مقروضمون شروع میشه که توسط دولت خودشون خاک شدن! اینجا جهان سومه!! فقیر فقیرتر میشه و پولدار پولدارتر! اونایی هم که این وسطن گاهی باید حرص سوداگری پولدارارو بخورن و گاهی باید حرص بدبختی و جهالت فقرارو! زندگی تماشاخانه س بخدا! تا بوده همین بوده!
مرید: 1394/8/2011:15:22،
30
11
واقعا ازا ین که تو این مملکت زندگی میکنم راضی نیستم چون دولت اصلا به فکر مردمش نیست
با فرو ش این تعداد خودرو میدونید چقدر الودگی هوا بیشتر میشه
با فروش این تعداد خودرو میدونید چقدر جوونااا دور دوراشون با اندک پولی که داشتن میتونن بخرن و چرخ بزنن تو خیابونااا
بافروش ین تعداد خودرو میدونید چقدر امار تصادفات بیشتر میشه
بافروش این تعداد خودرو میدونید چقدر ترافیک بیشتر میشه


همه و همه بخاطر اینکه خودروها فروش بره.ولی به چه قیمتی .کردم چه گناهی کردن.......
دولت مقصر این همه داستانه
پس فردا دوباره الودگی هوا وترافیک و ......
نرخ سود: 1394/8/2011:33:11،
22
7
من محاسبه کردم، اگر ارزش افزوده در زمان ثبت نام وصول شود، نرخ سود در حالت 8 چکی در هر سال 18% و در حالت تقسیط ماهانه 19.3% خواهد بود. در نتیجه کمک دولت به این طرح، چندان جذاب نیست.
محسن: 1394/8/2011:42:11،
20
8
نصف بیشتر ثبت نامی ها کسانی هستند که بعد از تحویل دنبال راهی برای فروش ماشین وگرفتن نقدی همین وامند.
-: 1394/8/2012:42:26،
23
7
شتر در خواب بیند پنبه دانه! بعد این داستان کی میاد ماشینی که میتونسته با پیش پرداخت 7 تومن بخره رو 30 تومن ورداره؟!!! صاحب اول و آخرش خودشونن.
مجید: 1394/8/2011:53:26،
21
5
تا کی میتونن وام بدن؟
اینم تموم میشه. 80 درصد اینایی که وام گرفتن یه ماشین قسطی زیر ده سال داشتن که میخوان بفروشن و همین عرضه خودرو کارکرده رو زیاد میکنه و در نهایت روی قیمت بازار تاثیر میذاره. چه کمپین بشکونن یه عده چه نخرن واسه خودرو ساز یه قمار باخت باخته.
جز اینکه روششون رو عوض کنه.
ali: 1394/8/2012:05:19،
27
6
بعضی دوستان خودشونا باختن . بهتره یه سر به نمایندگی ها بزنید خبری نیست. شلوغش کردن....درسته یه عده کم که منتظر بودن خریدن. این به معنی شکست نیست
محمد 4444: 1394/8/2012:05:34،
22
6
سلام برهمه
بچه ها میگن این ماشینا رو به صورت وکالتی میشه فروخت ....
یعنی میشه ی ماشینو ب 10 نفر فروخت هه هه هه هه
بزارین بخرن ی کم دلمون خنک شه
امیر: 1394/8/2012:05:55،
21
6
به نظرم حق شونه که مالیات از شون بگیرند چون کسی که اصرار به
خرید خودروی بی کیفیت دارد باید تبعات ان را هم بپذیرد.!!
((( فلفل ))): 1394/8/2012:06:29،
22
6
حالا كو تا بامبول در آورند براي اين وام مردم كش چه ضمانتي است كه در پايان اقساط اين وام خودرو كارخانه خودرو ساز براي آزاد كردن سند خودرو پولي دوباره از شما نگيرند ، شب بلند است وقلندر بيدار 0
٩٥: 1394/8/2012:09:58،
23
5
دوستان ديد براي دادن وام ازدواج چقدر دل اون جون بنده خدا رو خون ميكنن تا دو ريال بهش وام بدن اون موقع الان براي خريد اين ماشينا چقدر سريع وامها جور ميشه و بهشون ميدن و يا براي دادن يارانه به مردم مصيبت عظما دارن ولي براي دادن وام بيست و پنج ميليون مشكلي ندارن
نیش: 1394/8/2012:10:24،
25
4
اگه یه آمار بگیرین حدود 1000 نمایندگی ایران خودرو و سایپا وجود داره که با 45000 خودرو برای هر نمایندگی می افته 45 تا خودرو که برای 8 ساعت کاری توی 2 روز میشه تقریبا ساعتی 2.8 خودرو برای هر نمایندگی! حالا با این وام و کمک دولت و چرخ و فلک نمی خوان اینها رو به مردمی که آرزو داشتند یه ماشین داشته باشن بفروشین؟ شاید دولت با این کار یه فرصت به خودرو سازها داده تا یه فکری جهت بالا بردن کیفیت و کاهش قیمت بکنن وگرنه این یه مسکنه و باز با مشکل می خورن. به هرجهت تحربم تا حصول نتیجه. من خودم سخت ماشین نیاز دارم پول هم دارم ولی کرامت انسانی و شعور هم دارم
سامان: 1394/8/2012:12:26،
22
8
بزودی از خواب بیدار میشن و می بینند که چه کلاه بزرگی سرشو ن رفته من دو نمایندگی را امروز دیدم بخدا خلوت بود
siamack: 1394/8/2012:43:40،
17
7
از چند ماه دیگه اکثر چک ها برگشت میخوره به غیر از چک کارمندی که نقد حساب میشه چون درامد مردم هر چی باشه صرف هزینه های زندگیشون میشه دیگه پولی برای چک پاس کردن نمیرسه تازه مردم اگه پول داشنتد که نقدی میخریدند این همه سود هم نمیدادند پس نخریدن مردم به خاطر کمپین یا برجام نبوده به خاطر نبودن قدرت خرید نقدی بوده
کوروش: 1394/8/2013:36:06،
17
8
سامان جان در این دنیا از دو راه میتوان به همه چیز رسید.1-از هوش و زکاوت خود.2-از نادانی دیگران.من یه مکانیکم مغازمو آب و جارو کردم تا یکماه دیگه آقایون خریداران خودرو صصصصصصصصصصفر بیان پیشم .منم بیرحمانه دووووووووببببببببببلللللللللللللل حساب میکنم براشون چطوره.؟جدی میگما
siamack: 1394/8/2012:13:05،
19
6
از چند ماه دیگه اکثر چک ها برگشت میخوره به غیر از چک کارمندی که نقد حساب میشه چون درامد مردم هر چی باشه صرف هزینه های زندگیشون میشه دیگه پولی برای چک پاس کردن نمیرسه تازه مردم اگه پول داشنتد که نقدی میخریدند این همه سود هم نمیدادند پس نخریدن مردم به خاطر کمپین یا برجام نبوده به خاطر نبودن قدرت خرید نقدی بوده
حلوا: 1394/8/2014:58:34،
15
8
سيامك جان به كوروش بگو حلوا ب دهن باقالي به دندون اين سوز ... ن درد دندون
حسین: 1394/8/2012:20:24،
27
4
دوستان 100 هزار تا ماشین تولید شده با آشغالترین قطعات چینی رو دست خودروسازها مونده بود . تا اینا رو نفروشند که نمیتونند ماشین جدیدی تولید کنند .و اگر بخوان و بتونند هم کیفیت را بالا ببرند.
100 هزار نفری باید از خود گزشتگی کرده و با خطر جان خود و زن و بجه بروند این ماشین ها رو سوار شوند .
خدا رو شکر کشور ما از این افراد فئاکار و از جان گزشته خیلی زیاد داره .
حمید: 1394/8/2012:37:29،
21
8
بنظر این وام 25 میلیونی گور خودروسازهارو میکنه. چون دیگه کسایی که واقعا نیاز داشتن و نتونستن عضو کمپین بشن رفتن و میرن میخرن. سوال اینه بعدش خودروسازها ماشینو میخوان به کی بفروشن. تقریبا همه کسایی که با وام 25 میلیونی ماشین نمیخرن منتظر بهبود شرایط هستند و مطمئنا تا شرایط عوض نشه ماشین صفر نمیخرن.
علی: 1394/8/2013:12:27،
17
4
واقعا حق کسایی که زود گول می خورن همینه 1 ماه طول میدن تا ماشین بدن تازه اگه بدن اونم ماشینایی میدن که چند ماه خاک خورده با لاستیکایه کهنه با سوده بالایه 20 درصد با گرفتن مالیات رو هر قسط و رو کل تا این مردم نا اگاه وجود دارن ماشین دلار خونه پایین نمیاد
اکبر: 1394/8/2013:36:12،
19
6
همه مردم تجربه دارند یاهر روز در زندگی برخوردکرده اند تمام ماشینهای که در کارخانجات داخلی از هر نوع که باشندمتاز میشوند غیر استاندارد و غیر قابل مصرف هستندویا به عبارتی هرخودروی که ازکارخانه ایرانی بیرون بیاید بایستی پرس شوند . به غیراز این تمام حرفها اضا فه وغیر واقعی است 3ماه قبل به 4200000 تومان با یکسال انتظارال 90 پارس خودرو را گرفتم که در استاندارد ایران تا رنج قیمت 75 میلیون رتبه اول را بهش دادند... گیربکس و موتورچنا ن صدای دارد که در سرعت با لای 40 قابل تحمل نیست..... سرمایتان را دور نریزید........
porya: 1394/8/2013:38:28،
19
7
من که رفتم 5 تا ماشین ثبت نام کردم گفتم اگه فردا خراب شد یکیش دیگه پول قطعه ندم و در نمایندکی وقتمو تلف نکنم. اینجوری اگر موتور یکی بسوزه کولرش خراب شه شاسیش کج باشه میتونم ازون یکی دیگه باز کنم ببندم روی یکی دیگه. درسته که ماشیناشون بی کیفیته اما از تو 5 تا ماشین نمیشه یه سالم در آورد؟؟؟
جواد: 1394/8/2013:40:19،
25
8
من رفتم شرایطشو پرسیدم واسه تیبا 2 . هرجور حساب کردم دیدم این ماشین بعد از اتمام اقساطش بعد از 4 سال پای من دوبله می افته بیخیال شدم و میخوام برم 2-3 مدل پایینتر بگیرم که هم مدلش بالاس هم افتشو کرده هم انقدرا پای من آب نمیخوره. به نظر من خیلی اشتباهه خرید خودرو با وام 25 میلیونی.خیلییییییی
دیبا سلیمی: 1394/8/2013:46:45،
25
7
سلام....قابل توجه خریداران خودرو با وام ...از آذرماه امسال یارانه این عزیزان قطع میگردد..
امير : 1394/8/2014:47:26،
8
25
واي چقدر بد ! يارانه ام قطع ميشه !! بعني به عقل جنابعالي من بيام تو زمستون زير برف و بارون و سرما ماشين نخرم كه مبادا يارانه ام قطع بشه ؟؟! ميخوام صد سال قطع بشه ، ميخوام صد سال كمپين مسخره و بچه گونه اتون بتركه !! منكه هم واسه خودم نوشتم هم واسه داداشم ، تا كور شود هرانكه نتواند ديد ، به نظر من لياقت ما ايرانيا همين ماشينا هم از سرمون زياده ، ما افتابه ساز بوديم حالو داريم ال نود سوار ميشيم داداش
رامتین: 1394/8/2013:58:46،
19
6
این طرح وام که میگن دولت در نظر گرفته دروغی بیش نیست. بابا یکم فکر کنید: مثلا شرکت مدیران خودرو چند ماه هست که طرحهایی مثلا تحت عنوان سالروز تاسیس، در نظر گرفت. این طرح مثلا برای ام وی ام550 که قیمتش 49تومنه اینطور بود که شما تنها 15 میلیون پیش پرداخت میکردی، سپس 10تومن دیگه 3 ماه بعد پرداخت میکردی و در نهایت 6تا چک هر 4 ماه یکبار میدادی با بهره صفر (توجه کنید بهره صفر نه 16درصد). اما آنچنان استقبال نشد. حال خودروساز داخلی میگه مثلا برای خرید پارس 35 تومنی، شما 10 ابتدا نقد پیش پرداخت بده، سپس طی 12چک 4 ماهه با سود 18درصد بقیشو بده که 10میلیون هم بیشتر در میاد. خب این طرح، چه ربطی به دولت داره. وام را مگه به خریدار دادند؟ (پولشو مگه دادند)؟ ای وای بر شما که اینقدر زود گول خوردید و استقبال کردید.
آرش: 1394/8/2014:05:57،
13
6
دولت گرامی ایران خودرو سایپا بینیم تا جکها پاس بشه ملکه بنجل نمیخریم
م ه: 1394/8/2014:11:02،
12
11
کمپین چیه ؟
آره ، این ماشینای پارکماشیناینگ تموم بشه به شما ماشین با کیفیت یا بنز و بی ام و با قیمت پراید بدن
مشکل این طرح هم ، مبهم بودنشه
hosein: 1394/8/2014:22:56،
23
7
خوش به حال میکانیکا
علیرضا: 1394/8/2014:30:03،
24
4
50 درصد این افراد به طمع وام ارزان گول خوردن که ماشین رو بگیرن بعد در بازار بفروشن به خیال خودشون یه پول مفت بیاد دستشون بگذارید خر اشغال سازها فعلا از پل بگذره بعد این ادمهای ساده میفهمن چه کلاه گشادی سرشون رفته تازه اشغال سازها این 100 هزار تایی که باد کرده رو فروختن بقیه رو که ادعا میکنن ما سالی فعلا نزدیک به 700 هزار خوردو میسازیم میخوان چطور بفروشن فعلا باش تا صبح دولتتون بدمد سر این عده رو کلاه گذاشتید بقیه مردم رو که نمیتونید حالا خواهیم دید تحریم تحریم
hasan: 1394/8/2014:35:05،
22
6
کمپین هنوز شکست نخورده چند ماه دیگه که این ماشین ها به تر تر کردن افتادن مردم میفهمن چه کلاه بزرگی رفته سرشون تازه سفر های نوروزی در راهه چه تصادف های ناگواری داریم در آینده چه خانواده هایی داغ دار میشن اینا دارن به مردم جو میدن که در 7 سال باز پرداخت قسط هاشه از یه طرف میان و میگن نه 4 ساله هستش و 9 % هم مالیات میخوره تا چند وقت دیگه اگر بامبول سر هم نکنن خدا میدونه وقتی مدیر خودرو سازی سایپا میره مگان سوار میشه و به ماشین خودش اطمینان نداره مردم چجوری میرن ماشین هاشو میخرن آخه؟؟؟
مثلا مملکت اسلامیه تو اسلام انقدر سود میگرفتن ما نمیدونستیم!!!
علی: 1394/8/2014:45:07،
18
10
سود واقعی وام 20 درصد میشه من حساب کردم! نه 16 درصد. دارن در روز روشن کلاهبرداری می کنند. حواستونو جمع کنید! اگر یکی دو ماه هم صبر کنید و تحریم رو ادامه بدین مجبورند از دم قسط و بدون سود بهتون تحویل بدن.
از ما گفتن.
عزت زیاد
محسن: 1394/8/2014:45:39،
25
9
کمپین از روزی شرع شد که خودروسازا گفتن میخوان 10% قیمت رو افزایش بدن
.
.
.
والان خودرو ساز داره ماشین هارو می فروشه ، اون 10% رو هم به عنوان مالیات ارزش افزوده کشید رو قیمت ها و هیچ کس صداش در نیومد، سود هم که مرکب حساب میشه!!!!
مرگ بر استعمار...
حلوا: 1394/8/2014:52:50،
13
23
با سلام خدمت دوستان كمپين.شما در مورد خريد خودرو درست ميگيد اما حق با دوستانيه كه رفتن ثبت نام كنن.برادران و خواهران محترم عمر آدم دو روزه بايد خوش باشي .مايي كه به فردامون اعتمادي نيست پس امروزو خوش باشيم .ماشين بخريد باهاش بريد عشق كنيد.الكي كلاسم نذاريد.كمپين عزيز اگه دوست داريد نخريد ايشالله تو بهشت بخريد.البته اگه بهشتي باشيم.
جواب حلوا: 1394/8/2015:47:49،
21
7
تو با ٤٠٥ و پرشيا و تندر حال ميكني ؟:|||||| اگه حال ميكني برو ١٠ تا ديگه هم بخر
اميدوار: 1394/8/2119:16:00،
10
5
اميدوارم پشيمون نشي بعد يه سال پرداخت قسطي كه هنوز نمي دوني ميخوان چه جوري حساب كنن و ماشينت خراب نشه حداقل تا يه سال چون پشيموني ديگه سودي نداره و خود كرده را تدبير نيست. اگه همه مثل شما فقط به خودشون فكر مي كردند الان نمي تونستيد اين وامو بگيريد. كاشكي مي فهميديد كه با كمي صبر بيشتر همين ماشينارو با قيمت خيلي پايينتر مي تونستيد بخريد دشمن دانا بلندت مي كند بر زمينت مي زند نادان دوست
سا سان ایران: 1394/8/2123:30:59،
9
4
حلوا جان درست میگه با این فرغونها زندگی ایرانیها حلوا میشه و زودتر میرن ان دنیا ...... به زودی روی سنگ قبرها دیگهزیاد میبینید که نوشته علت فوت ... پراید یا 405 یا 206 یا سمند و غیره..........................
ali reza: 1394/8/2014:58:23،
21
6
این وام برای خالی کردن انباراشون و بدست اوردن نقدینگی است تا سر فرصت ماشینهای جدیدی رو که با رنو و پژو قرارداد بستن رو تولید کنند.فکر میکنم خرید ماشین با این شرایط اشتباهه.بهتر بود این افراد که خرید کردن تا بعد از عید صبر می کردن.
امانوند: 1394/8/2017:30:05،
12
6
آقای علی رضا . برفرض شما درست می فرمایید می خوان انبارها رو خالی کنند و بجاش ماشین بهتر تولید کنند . پس شما چرا عصبانی هستید بذار همه برن بخرند و انبار ها خالی بشود و جاش ماشین خوب تولید شود و شما از آن ماشین خوب بخرید . اینکه ناراختی نداره جانم ...
ali reza: 1394/8/2020:00:22،
11
6
اقای امانوند حالا کی گفته من عصبانی هستم پسرم.متاسفم که درست حرف زدن رو بلد نیستی.
بهزاد تحریم: 1394/8/2022:13:43،
12
7
ای ابا، آدم زبونش مو در میاره به خدا. آب تو هاون کوبیدنه. از قدیم گفتن نرود میخ آهنین در سنگ.
elham: 1394/8/2015:09:27،
11
7
به نظرتون قیمت ماشین بعد از اتمام اعطای این شرایط و تسهیلات گرون میشه یا ارزون؟
01: 1394/8/2017:46:05،
12
7
درست میشه
بهزاد تحریم: 1394/8/2015:28:24،
20
4
ننگ به نیرنگشون
علي: 1394/8/2016:31:05،
14
16
دوستان نخريد ولي اگه خريدين برليانس بخرين.مخصوصا 330 اتومات.درسته گرونتره ولي خوبيش اينه كه تو انبار نمونده زير باد و بارون و كلا هم ماشين خوبيه نسبت به بقيه
حسین: 1394/8/2016:52:06،
18
4
والا واس یه وام ازدواج کلی داستان دارن این جوونا
ولی واس خودرو چه راحت 25000000 وام دادن
این چه وضعیه آخه
امیر: 1394/8/2017:06:55،
14
8
هر کی ماشین بنجل چینی اینارو بخره گریبان خودشو میگیره
با وسایط نقلیه عمومی یا مثل کشورهای جهان اول با دوچرخه رفت و آمد کنید
اینهمه ماشین اصلا تو خیابون به چه درد میخوره نصفش زیاده همه هم دیر به سر کارشون میرسن
مجیدج: 1394/8/2017:18:49،
10
8
واسه خودم وبچه هام متاسفم که توی این مملکت بدنیااومدیم ومجبوریم زندگی کنیم ! ازماست که برماست ؟
مهدی: 1394/8/2018:24:36،
14
7
جالبه که کرمان موتور این مالیات را نمیگیره، اگه قانونی بود اونم باید میگرفت.... کلابرداری شیک و مجلسی به این میگن ...
نگار ايراني: 1394/8/2018:44:17،
16
9
در صورتي كه وام خودرو را در يكي از شركت هاي بيمه سرمايه گذاري كنيم در پايان 7 سال چه مبلغي خواهيم داشت؟
گزينه اول:
شما خودرو مي خريد و 7 ميليون را نقد و 25 ميليون را طي اقساط 7 ساله ماهانه 496 هزار تومان مي پردازيد در پايان سال 7 شما يك خودرو فرسوده با متوسط 210 هزار كيلومتر كاركرد كه حدود 50 ميليون برايش پرداختيد و حدود 18 ميليون مي ارزه
گزينه دوم:
ماهانه 496 هزار را در شركت بيمه سرمايه گذاري كنيد و 7 ميليون را در يكي از بانك هاي سپرده طولاني مدت كنيد در پايان 7 سال نقدا 106 ميليون تومان بابت بيمه عمر و از بانك هم 31 ميليون جمعا" 137 ميليون پول خواهيد داشت.
چقدر دولت "تزوير و ريا" به فكر مردم است!!!!
یه شهروند ساده ولی بیدار: 1394/8/2019:22:08،
16
6
بیمه عمر بسیار خطرناک است و به نظر من هیچ امنیت مالی نخواهد داشت
کلا هر نوع سرمایه گذاری دولتی در ایران بسیار خطرناک است.
مردم پول هاشون رو نگه دارند و خودشون ازش استفاده کنند خیلی بهتره تا
بیمه و امثالهم ببرند.
وعده و وعید های الکی بیمه ها رو جدی نگیرید
اگر واقعی بود تا الان ده ها تیزر تلوزیونی و غیره از تحویل و تسویه حساب بیمه ها با مردم ساخته میشد... کمی فکر کنید !
سينا ياسيني: 1394/8/2117:16:46،
9
4
نكته مهم اينه كه همه فراموش كردند دارند با اين وام ماشين ايراني بي كيفيت مي خرند كه اگر كشته نشوند بايد هم اندازه ارزش خودرو بابت استهلاكش هزينه كنند تا ماشين رو پاباشه و كلي هم تو اين هفت سال بابت بيمه بدنه و ثالث و ... بدهند و با اين وضعيتي كه در شهر هاي بزرگ حاكم است مثل تهران مشكل پاركينگ و طرح ترافيك و ... كلي هم در سال پول جريمه بايد بدهند.
تنها حسني كه اين وام دارد اين است كه، به زودي تمام اين افراد ضعيفي كه وام گرفتند نمي توانند از عهده هزينه هاش بر آيند و در زندان اوين با بزرگان همنشين خواهند شد.
البته اگر گول تبليغات الكي را نخورند و كمي بيشتر مقاومت ميكردند و كمپين نه به خودرو بي كيفيت را ادامه ميدادند وضعيت بهتري چه از نظر كيفيت و چه از نظر قيمت شاهد مي بوديم ولي حيف كه عده اي صبور نبودند!!!
مجید: 1394/8/2019:51:25،
17
6
مهمترین نتیجه کمپین مجبور کردن خودروسازها به تغییر شرایط فروش بود که متاسفانه با همراهی دولت هم شد اما بنظرمن رکود بازار خودرو همچنان باقی خواهد ماند
بهنام: 1394/8/2020:37:33،
12
6
درود
من پوست پیکان 79 مو میخورم
منت سایپا و ایران خودرو رو نمیکشم!!!!!
vahid: 1394/8/2021:26:13،
9
8
خودرو ساز هم از طرفی حق داره میدونید چرا ؟ چون بیشتر پولی که برای خودرو پرداخته میشه تو جیب خودرو ساز نمیره . بالغ بر 10 ارگان دیگه در فروش خودرو ذینفع هستند یعنی خودرو ساز باید باج خود را به ایشان بپردازد و مردم باید جورشو بکشند . این مغزهای متفکری هم که ثبت نام کردند حتما پشیمان خواهند شد . چون تنها در ایرانه که مردم با خریدن این ماشین های اشغال با جون خودشون بازی میکنند و برای جونشون ارزش قاعل نیستند.اکثر این افراد درآمد ماهانه حد اکثر 2 میلیون تومان دارند . به طور حتم در پرداخت کردن قسط باز خواهند ماند.
یکی: 1394/8/2113:40:40،
8
6
بخاطر ترس از عدم پرداخت اقساط چنان خریدار را چار میخه کردن که فکر کنم بعدا مشتری دادگسری را چند برابر کنند با عدم وصول اقساط
مهرداد: 1394/8/2023:16:51،
14
10
رکود توی بازار ایران جریان داره و ربطی به کمپین نداره تمام دولتای دنیا تو زمان رکود از این کارآ میکنن ربطی به ایران نداره دولت سعی داره بدون بالا بردن تورم بازار رو از رکود در بیاره وگرنه کاری نداره مثل دولت احمدی نژاد پول واریز کنه تو بازار قیمتا دوبله بشن و مثلا بازار جون بگیره ...
محمد: 1394/8/2023:18:17،
10
7
واگذار ی این خودروها قیمت را رادر بازار پایین میاورد
شادمهر : 1394/8/2023:54:27،
10
6
سلام دوستان یه مدت ملت تحمل آوردن خودرو صفر نخريدن دولت و خودروسازان مجبور شدن به تکاپو بیافتن یه مدت دیگه دوام بیاریم امکانات بیشتری میدن . والا
مصطفی: 1394/8/2100:11:11،
11
5
هموطن تا موقعی که ماتحت سلطه استعمار فرقون سازان داخلی هستیم این وام هم نعمته
به یکی گفتن پدرت از گشنگی مرد. گفت مگه چیزی داشت که بخوره ونمیره!!؟؟
سامان: 1394/8/2100:24:53،
11
6
ماشینهای پوست پیازی از نظر فنی صفر خخخخخخخ خنذه داره نمیارزههه..
مجتبی: 1394/8/2101:00:37،
15
6
راستش من خودم خیلی به ماشین نیاز دارم و شرایط اخذ این وام را هم دارم ولی هیچوقت با گرفتن این وام و خریدن یه خودروی اشغال به خودم و خانوادم به نفع یه عده مفت خور خیانت نمیکنم. یا حق
ایران ناسیونال: 1394/8/2101:11:30،
10
4
باز هم دارن دروغ میگن اون اوایل کمپین هم میگفتن هیچ تاثیری نداشته مردم دارن خودرو میگیرن . ههههههههههههه خخخخخخخخخخخخخخ
محمد: 1394/8/2102:24:40،
9
7
یکی از دوستان رو دیدم که میخواست بره ماشین با وام 25 میلیونی بگیره. ازش پرسیدم چرا اینکار رو میکنی گفت چون چک میخوان و منم شاید یکی دو تاشو پاس کنم بقیشم دولت بیفته دنبالش تا بگیره منم به اندازه پولم ازش کار کشیدم!!!! اینم نظریه دیگه......!!!!!!!!!!!!!!!
بهنام ک: 1394/8/2103:04:26،
12
6
با سلام خدمت همه ی دوستان گرامی
واقعا از این که با انتقاد های خودتون چشم منو باز کردین کمال تشکر را دارم
پس با همون -روا که داریم فعلا میرم و می آییم تا بعد که ببینیم چی میشه
یا قیمت ها میاد پایین کیفیت میره بالا (بعیده)
یا قیمت ها میره بالا با همون کیفیت ( که بعید نیست )
ویا کیفیت میره بالا با قیمتی که لیاقتشو داشته باشه( با تحمل کردن و ایستادگی ممکنه )
محمد: 1394/8/2111:33:18،
8
6
در صورتی که خریداران از کیفیت خودرو تحویلی خود راضی نبودند باید از پرداخت اقساط وام خودداری کنند . این وظیفه قانونی خودروساز است که رضایت مشتری را در خصوص کیفیت خودرو جلب نموده و سپس اقدام به دریافت اقساط خود نماید .
من: 1394/8/2111:59:21،
9
6
خوش به حالتون
همه اقتصاد دان
همه ول معطل
همه ...
یک ایرانی: 1394/8/2112:12:51،
10
8
آیا تا بحال کسی وام نگرفته که بدونه چطور قسط رو حساب می کنند
بر اساس محاسبات با وام درایفتی 25 میلیونی قسط بازپرداختی باید ششصد و نود و یک هزار تومان بشه که بر اساس جدول ارائه شده آقایان و محاسبات وام مقدار سود وام برابر 19.2 درصد است که معلوم نیست این مازاد برای چه کسی دریافت میشود و به جیب چه کسی می رود
دوست : 1394/8/2113:32:38،
12
10
کار دولت به جایی رسیده که باید دلالی برای جذب مشتری برای آب کردن خودرو های رو دست مانده و نون رسانی به بانک ها با سود و بهره مرکب وام ها . و از طرفی کم کردن سود سپرده مردم به نفع بانک ها عمل کند.
مردم: 1394/8/2116:41:31،
12
9
آفرین
ملت: 1394/8/2116:37:34،
10
6
وام 25 میلیئنی خودرو خیانت است به مردم ایران
عجبب: 1394/8/2117:22:41،
11
9
سلام، دوستان کسی خواست خودرو بخره و خواست وام 48 ماهه بگیره، یادتون باشه که 48 ماه با 16 چک سه ماهه بگیرید که از بقیه حالت های 48 ماهه کمتر سود میگیره. در ضمن دوستانی که میگن سر مردم کلاه رفته دقت کنید که اگه یه وام 25 میلیونی از یه بانک بخواین بگیرید کم کم کم یه سال باید دنبالش بدویید دوما باید کم کم دو تا ضامن کارمند داشته باشید سوما بای سفته بدید چهارما باید ارائه اشتغال به کار تحویل بدید و در نهایت یه وام به شما میدن البته اگه ظرفیت برسه و شانس بیارید که حداقل با سود واقعی 25 درصد و در نهایت حساب کنید تا سالهای سال باید قسط بدید که حداقل میشه با بازپرداختش 35 میلیون تومان که در مقابل الان خیلی از جوانهای مجرد میتونن چهار سال سختی بکشن و در مقابل یک وام رو با یک ضامن و در عرض سی روز بگیرن و بعد از چهار سال حداقل قیمت خودرو مثلا پژو میشه 22 میلیون که واسه یه جوان این مقدار اندوخت بدنیست
پرک: 1394/8/2120:07:40،
10
6
وای برشمانادانان بریدبخریدبعد4سال حال همومیپرسیم.

حمید: 1394/8/2222:39:03،
11
6
سلام ..تمام حرف های شما دوستان درسه...
ولی خیلی ها با این روش صاحب ماشین شدن و درسه قیمت زیادی دارن پرداخت میکنن.....
حداقل کیگن با روش ما صاحب ماشین میشم...
مرد عاقل: 1394/9/111:57:31،
10
6
من که این آمار رو قبول ندارم
در ضمن میگن اکثر وام گیرنده ها کارگرای خود ایران خودرو با سایپا هستن که با این کارشون مردم رو گول بزنن دلم واسه اونایی که وام گرفتن میسوزه

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا