کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فهرست جدید مواد غذایی غیراستاندارد در تهران


کد خبر : ۱۶۹۸۷یکشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۸:۴۷۳۴۰۹ بازدید

مدیرکل استاندارد استان تهران با تاکید بر قاطعیت این اداره در برخورد با متخلفان حوزه سلامت و ایمنی مردم، از توقیف مقادیر زیادی فرآورده ...

مدیرکل استاندارد استان تهران با تاکید بر قاطعیت این اداره در برخورد با متخلفان حوزه سلامت و ایمنی مردم، از توقیف مقادیر زیادی فرآورده غذایی غیراستاندارد، در مهرماه خبر داد.

در جریان بازرسی‌های بازرسان استاندارد از مراکز تولید و عرضه فرآورده‌های غذایی، بیش از 4500 عدد کیک کاکائویی با نام تجارتی زربان فام و فورنی در واحدهای تولیدی در اسلامشهر و شهرک صنعتی عباس‌آباد، به دلیل نداشتن مجوز استاندارد، توقیف شد. در جریان این بازرسی‌ها همچنین، 4هزار عدد دوغ و ماست با برند بادیه به دلیل تولید در زمان ابطال پروانه و جعل علامت استاندارد توقیف شد. همچنین حدود هفت هزار بسته چای سبز با نام تجارتی نیوشا توقیف شد.

بیات در ادامه افزود: در جلسات کمیته علائم مهرماه این اداره کل، کارشناسان غذایی پس از بررسی پرونده‌های این واحدها برای فرآورده‌های قند کله شکسته در بسته‌بندی سلوفان با نام تجارتی قند عسلی، آرد گندم با نام تجارتی آرد پوئینگ، همبرگر 30درصد گوشت قرمز – همبرگر 74-60 درصد گوشت قرمز – همبرگر 95-75 درصد گوشت قرمز با نام تجارتی زرگوشت، سرکه تقطیری در بسته‌بندی ظروف پلی‌اتیلن با نام‌های تجارتی دادلی – گلدست- ونوش اگین، نکتار زغال‌اخته –آب زرشک در بسته‌بندی PET با نام تجارتی می‌ماس، خامه طعم‌دار (خامه عسل) در بسته‌بندی ظروف پلی‌استایرن با نام تجارتی به تک، پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری صادر کردند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها