کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شاسی‌بلند جدید ایران‌خودرو ، رقبا را شوکه کرد !


کد خبر : ۱۶۹۷۰شنبه، ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱:۴۲۴۱۷۲۶ بازدید

شرکت ایران‌خودرو که به تازگی در سایت خراسان خود، محصولی جدید به نام هایما S7 را به خط تولید آورده است، روز چهارشنبه قیمت این ...
شاسی‌بلند جدید ایران‌خودرو ، رقبا را شوکه کرد !شاسی‌بلند جدید ایران‌خودرو ، رقبا را شوکه کرد !

شرکت ایران‌خودرو که به تازگی در سایت خراسان خود، محصولی جدید به نام هایما S7 را به خط تولید آورده است، روز چهارشنبه قیمت این ماشین را در دو مدل اتوماتیک و دنده‌ای اعلام کرد. هایما S7 خودرویی چینی است که با ظاهر یک شاسی‌بلند وارد خیابان‌ها و جاده‌های ایران می‌شود. این خودرو برای اولین بارامسال در نمایشگاه مشهد رونمایی شد. هایما در سال 1992 با سرمایه‌گذاری مزدا تاسیس شد که در سال 2006  این سهام را FAW چین از مزدا خریداری کرد.

این برند در این روزگار همکاری خود را به طور مستقل ادامه می‌دهد، ولی نظارت فاو همیشه بر سر این برند سنگینی می‌کند که سبب بهبود کیفیت محصولات این برند شده است. با توجه به رابطه قوی فاو و مزدایچین، می‌توان گفت هنوز فناوری مزدا در مصولات هایما دخیل است.

S7 با موتور 2 لیتری 148 اسب بخاری و گشتاور 180 نیوتون‌متری تولید می‌شود. انتقال قدرت به وسیله گیربکس 5 دنده اتوماتیک یا دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. این ماشین از نظر ایمنی و رفاهی، پارامترهایی را در دل خود جای داده است که این روزها در اکثر خودروهای وارداتی وجود دارد. 4 کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، سیستم حرکت در سراشیبی، فرمان برقی، سان‌روف، صندلی برقی راننده، مانیتور 7 اینچی با دوربین و سنسور عقب، سیستم تهویه اتوماتیک، شیشه‌های برقی، آینه جانبی تاشوی برقی، آینه وسط حساس به نور، قطب‌نما، تودوزی چرمی، گرمکن صندلی‌های جلو، کنترل باد لاستیک، بلوتوث و کامپیوتر از جمله امکاناتی است که در هر دو مدل هایما S7 وجود دارد. در نسخه اتوماتیک این خودرو به ظاهر شاسی‌بلند، کروزکنترل، رینگ 17 اینچی به جای 16 اینچی و استارت بدون سوئیچ مجهز است.

به گزارش روزنامه دنیای خودرو با توجه به امکانات ذکر شده شرکت ایران‌خودرو برای مدل دنده‌ای هایما S7 قیمت 71.900.000 و برای مدل اتوماتیک، 78.900.000 تومان را در نظر گرفته است. با توجه به قیمت‌گذاری این ماشین می‌توان گفت شاید بازار جک S5 دنده‌ای که با قیمت 75.400.000 تومان از جانب کرمان موتور عرضه می‌شود، متزلزل شود. زیرا هایما S7 با امکانات و ایمنی به مراتب بیشتر، قیمتی مناسب‌‌تر از جک S5 دارد و حتی مدل دنده‌ای آن از جک ارزان‌‌تر است و نسخه اتوماتیک اختلاف قیمت جزئی با جک S5 دنده‌ای دارد. از طرفی با توجه به قیمت 92.700.000 تومانی تیگو 5 مدیران‌خودرو، به مراتب قیمت هایما S7 بسیار مناسب‌‌تر است و با توجه به اینکه تیگو5 و S7 امکانات بسیار مشابهی دارند، اختلاف قیمت 13.000.000 تومانی برگ برنده‌ای برای هایماست تا بسیار راحت‌‌تر مشتریان این دسته از خودرو را به سمت خود بکشانند.

* حسین دلاور



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها