کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

از کارت سوخت شخصی استفاده نکن!


کد خبر : ۱۶۹۵۳شنبه، ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۵:۴۹۷۱۰۵ بازدید

در حالی تنها 15 روز به پایان مهلت مصرف بنزین 700 تومانی برخی کارتهای سوخت باقی مانده که از مدتی پیش شاهدیم،کارگران برخی ...
 از کارت سوخت شخصی استفاده نکن! از کارت سوخت شخصی استفاده نکن!

در حالی تنها 15 روز به پایان مهلت مصرف بنزین 700 تومانی برخی کارتهای سوخت باقی مانده که از مدتی پیش شاهدیم،کارگران برخی جایگاه های سوخت مصرف کنندگان را از استفاده از کارت شخصی منصرف و به سوخت گیری با کارت جایگاه تشویق می‌کنند.چرا؟

یکی از مدیران وزارت نفت با اظهار اینکه سوءاستفاده کنندگان از این روش سود قابل توجهی نصیبشان می شود به خبرنگار تسنیم گفت: برخی افراد در کارت سوخت خود مقدار قابل توجهی بنزین 700 تومانی دارند.  آنها این کارت را در مقابل سود مشخصی در اختیار کارگران برخی جایگاههای سوخت قرار می دهند.

وی گفت: کارگران جایگاه نیز بنزین 700 تومانی موجود در کارت سوخت را به قیمت 1000 تومان به مصرف کننده می فروشند و در این میان برخی افراد سودهای قابل توجهی نصیبشان می شود.

این مدیر نفتی اظهار کرد: این فساد در واقع موجب می شود تا درآمدی که باید نصیب شرکت ملی پخش شود به جیب عده ای سود جو سرازیر شود. البته با پایان آبان ماه و اتمام مهلت مصرف ذخیره بنزین 700 تومانی این روش عرضه بنزین خاتمه می یابد.

تا اول آبان‌ماه 480 میلیون لیتر بنزین 700 تومانی در کارت‌های سوخت باقی مانده است، که به گفته مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده ه های نفتی ایران، روند مصرف این سهمیه نسبت به ماه‌های پیش کاهش یافته است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها