کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نرخ قطعی فروش آپارتمان در منطقه 18 تهران + جدول


کد خبر : ۱۶۹۱۳پنجشنبه، ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۶:۵۰۶۶۰۵ بازدید

مطابق با گزارش بانک مرکزی در خصوص تحولات بازار مسکن شهر تهران در مهرماه سال 94، از میان مناطق 22گانه شهرداری تهران، کمترین ...
نرخ قطعی فروش آپارتمان در منطقه 18 تهران + جدولنرخ قطعی فروش آپارتمان در منطقه 18 تهران + جدول

مطابق با گزارش بانک مرکزی در خصوص تحولات بازار مسکن شهر تهران در مهرماه سال 94، از میان مناطق 22گانه شهرداری تهران، کمترین قیمت هر مترمربع زیربنای مسکونی معامله شده در پایتخت، معادل 2 میلیون و 80 هزار تومان و مربوط به منطقه 18 بوده است.

این در حالی است که متوسط قیمت هر مترمربع آپارتمان مسکونی معامله شده در تهران مطابق با همین گزارش 3 میلیون و 870 هزار تومان گزارش شده است.

به گزارش دنیای‌اقتصاد، منطقه 18 از خیابان ها و محلات تولید دارو، شرکت ولیعصر، یافت آباد و فردوس تشکیل شده است. این منطقه از شمال به منطقه 9 و از غرب به منطقه 17 و 19 محدود می‌شود. هسته اولیه منطقه 18 یافت‌آباد بوده که با افزایش مهاجرت گسترش یافته است.

بخش عمده‌ای از خانه‌های ساخته شده در این منطقه در محدوده بافت فرسوده واقع شده است. مطابق با اطلاعات سامانه املاک بازار ایران، بیشتر مساحت‌های خانه‌های فروش رفته در این منطقه کمتر از 60 مترمربع است؛ اما خانه‌های نوساز فروش رفته در این منطقه دارای مساحت‌های بیش از 70 متر است که نشان‌دهنده رشد تجمیع خانه‌های قدیمی است. به عنوان مثال آپارتمانی نوساز در محله خلیج‌فارس جنوبی با متراژ121 مترمربع هفته گذشته متری 2 میلیون و 340 هزار تومان به فروش رفته است.
 

6664ru1wdtgh0hvn0zb.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها